ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שירותי ביובית במבשרת ציון במחירים המשתלמים ביותר! אנו מתחייבים לשירות אמין ומקצועי, זמינות גבוהה בכל שעה ובכל יום וכמובן אחריות נרחבת. פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי או הצעת מחיר משתלמת במיוחד ללא כל עלות.

אם אתם מחפשים שירותי ביובית במבשרת ציון הגעתם לחברה הנכונה. אנו נעמיד לרשותכם את הצוותים המנוסים ביותר והציוד המתקדם ביותר, כך שתקבלו את השירות המקצועי והפתרון הטוב ביותר לכל תקלה או צורך. אצלנו במרכז לביוביות ושאיבות תקבלו את כל שירותי הביוב, והכל תחת כתובת אחת.

ביובית במבשרת ציון

רוצים דוגמאות לשירותי ביובית? להלן השירותים העיקריים שאנו מציעים:

  • פתיחת סתימת ביוב – סתימת ביוב זו תקלת הביוב הנפוצה ביותר. סתימה עשויה להיווצר כתוצאה מסיבות לא מעטות, לדוגמה כתוצאה מבלאי טבעי, הצטברות בוצה במערכת הביוב, פסולת לא מתכלה כדוגמת שקיות פלסטיק ומגבונים, התקנה לא מקצועית של קווי הביוב ועוד. הצוות המקצועי שלנו יפתח את סתימת הביוב ע"י לחץ מים גבוה וישאיר את הצנרת נקיה.
  • שטיפת קו ביוב – שטיפת קו ביוב באמצעות לחץ המים הגבוה של הביובית תבטיח את תפקודו התקין ותמנע תקלות מיותרות.
  • חיתוך שורשים בביוב – ניקוי שורשים בביוב באמצעות מכשור ייעודי ומתקדם. תוצאה מובטחת של קו ביוב נקי ותקין.
  • ניקוי מרזבים וקווי ניקוז
  • רובוט לביוב – רובוטים מתקדמים לעבודות בצנרת הביוב, משמשים למגוון צרכים כדוגמת תיקון מעיכות בקווי ביוב, פתיחת סתימות בטון בביוב, סילוק חפצים מצנרת הביוב, צילום קו ביוב ועוד.
  • שירותי משאבות טבולות – התקנת משאבות טבולות ושאיבת בור משאבה. אצלנו תקבלו את כל שירותי המשאבות הטבולות לביוב, החל משלב שאיבת בור המשאבה דרך אספקת והתקנת משאבה מתוצרת הפירמות המובילות בעולם כדוגמת: משאבת ביוב Pedrollo (פדרולו) תוצרת איטליה, Shimge תוצרת קוריאה, Bronco ועוד.
  • שרותי שאיבה – אנו מציעים את כל שירותי השאיבות, תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר. ברשותנו צי ביוביות מתקדם ומגוון משאבות ניידות לכל צורך.
    שאיבת מים: שאיבת מים ממקלט, שאיבת מים ממחסן, שאיבת מים מפיר מעלית ועוד.
    שאיבת הצפה: שאיבת הצפה ותיקון הגורם להצפה כך שהעבודה לא תרד לטמיון.
    ההצפה כתוצאה מנזילת מים? אנו נתקן את הצנרת ונשאב את ההצפה.
    ההצפה כתוצאה מכשל במערכות הניקוז? אנו נתקן את מערכת הניקוז ונשאב את ההצפה.
    שאיבת ביוב: כולל שאיבת בור ספיגה, שאיבת בור ספטינג, שאיבת שירותים כימיים וכו'.
    שאיבת מפריד שומנים: שאיבת שומן לעסקים כדוגמת מסעדות, חברות קייטרינג, בתי קפה ומפעלי מזון. המחירים הזולים בארץ ללקוחות קבועים.

ביובית במבשרת ציון

מבשרת ציון הינה מועצה מקומית אשר ממוקמת על רכס הרים על יד הבירה ירושלים, באזור הררי, מיוער ושופע צמחייה. מבחינת גודל האוכלוסייה היא השלישית בגודלה מבין המועצות המקומיות בישראל. הישוב מבשרת ציון הוקם בשנת 1956 כך שלמעשה הוא די ותיק.
תשתיות הביוב במבשרת ציון נאלצות להתמודד עם אתגרים רבים כתוצאה מהשילוב בין הצמחייה הרבה, האדמה ההררית והסלעית והעומס הרב המופעל עליהן. אתגרים אלה גורמים ללא מעט תקלות ביוב וניקוז בראשן כמובן סתימת ביוב והצפת ביוב.
כמו שכבר הבנתם, הכתובת לפתרון תקלות ביוב היא הביובית, אשר בזכות המערכות המתקדמות שלה תפתור כל תקלה במקצועיות וביעילות.

אנו במרכז לביוביות ושאיבות מעמידים לרשותכם ביובית במבשרת ציון בכוננות מלאה 24 שעות ביממה. הצוות האדיב והמקצועי שלנו ישמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, כמו שרק אנו יודעים לתת.

פתיחת סתימת ביוב

מערכת הביוב נועדה להזרים שפכים מהבתים שלנו למערכת הראשית, ומשם למאגרים ייעודיים ולמכוני טיהור שפכים. כל עוד מדובר בביוב המכיל כמות סבירה של פסולת, מערכת הביוב תצליח לעמוד בכך ולתפקד היטב. אך במידה והביוב מכיל כמות גדולה של פסולת שאיננה מתכלה או חומרים מזיקים אחרים, מערכת הביוב עשויה להיכשל בניקוז השפכים ואנו עשויים להתמודד עם תקלת ביוב.

תקלת הביוב הנפוצה ביותר הינה כמובן סתימת ביוב, אשר עשויה להיגרם מסיבות רבות ומגוונות. הגורמים העיקריים לסתימות ביוב הם: פסולת לא מתכלה כדוגמת מגבונים שמצטברת במערכת הביוב, שורשי צמחיה שחודרים למערכת הביוב ושומני מטבח שמתקשים ונדבקים לדפנות צנרת הביוב.

מאחר שקיימים סוגים שונים של סתימות ביוב, אזי פתיחת סתימת ביוב עשויה להיעשות באופנים שונים בהתאם לסוג הסתימה.
בדרך כלל נשחרר את הסתימה בעזרת לחץ המים הגבוה של הביובית, אך לעיתים נעשה גם שימוש באמצעים נוספים כדוגמת רובוט לעבודות ביוב שיעזור לנו לשחרר סתימת בטון ביוב.

רוצים לקרוא עוד בנושא? אתם מוזמנים לקרוא בבלוג שלנו על פתיחת סתימות ביוב וטיפים למניעת סתימות ביוב.

שירותי ביובית במבשרת ציון

שאיבת ביוב במבשרת ציון

שאיבת ביוב זו אחת מהפעולות הנפוצות ביותר שמבצעת הביובית. חשוב להקפיד לבצע את השאיבה באופן מקצועי ובטוח, אחרת המשאבות העוצמתיות עשויות לגרום לנזק בלתי הפיך למערכת הביוב.

שאיבת ביוב מבוצעת כאשר ישנו צורך לרוקן מיכלי ביוב כדוגמת שירותים כימיים, בורות ספיגה או בורות רקב, וכן כאשר אנו רוצים לנקות את מערכת הביוב מפסולת כדוגמת מגבונים או מוצרי היגיינה.

שאיבת ביוב מבוצעת ע"י משאבות ניידות כדוגמת משאבות טבולות או ע"י הביובית אשר מצוידת במערכת שאיבה הכוללת מנוע מתקדם, משאבה עוצמתית, צינורות שאיבה ארוכים ומיכל לאגירת הביוב שנשאב.

אם אתם זקוקים לשירותי שאיבת ביוב במבשרת ציון והסביבה אל תחשבו פעמיים, צרו עימנו קשר ולא תתחרטו. כמו כן, אמנם מיותר לציין, אך למען הסר ספק הביובית שלנו תגיע אליכם במהרה עם כל הציוד הנחוץ, כך שתקבלו את השירות המקצועי והיעיל ביותר.

לסיכום, אם אתם מחפשים שירותי ביובית במבשרת ציון, אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד. כמו כן, במידה ותרצו ניתן להיוועץ עם המומחים שלנו ללא עלות או התחייבות כלשהיא.

שירותי ביובית באזורים נוספים בקרבת מבשרת ציון: שאיבות ביוב בירושלים | שירותי ביובית בבית שמש | ביובית בצור הדסה