ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

פיר המעלית מוצף מים? מי הגשמים חדרו לפיר המעלית?
הגעתם לכתובת הנכונה, אנו במרכז לביוביות ושאיבות מציעים שירות שאיבת מים מפיר מעלית במחירים המשתלמים ביותר.

שאיבת מים

שאיבת מים נועדה למקרים בהם התרחשה הצפת מים כתוצאה מחדירת מי גשמים, פיצוץ צנרת, הצפת ביוב, סתימה במרזב, או כל סיבה אחרת. השאיבה מתבצעת באמצעות ציוד שאיבה אשר מותאם לצורך הקיים. באחוז ניכר מהמקרים נעשה שימוש בביובית, אשר מצוידת במשאבה חזקה במיוחד ובמיכל מים לאחסון החומרים הנשאבים. היתרון העיקרי של הביובית לעומת כל ציוד שאיבה אחר הוא השילוב בין הכלים המתקדמים שהיא נושאת ובין יכולת הניידות שלה, אשר מאפשרת לה להגיע לכל נקודה במהירות.

אנו במרכז לביוביות ושאיבות מעמידים לרשותכם את הציוד המתקדם ביותר לשם ביצוע כל סוגי השאיבות בכל ההיקפים. ברשותנו צי ביוביות מתקדם, משאבות טבולות ומגוון משאבות ניידות בכל העוצמות.

שאיבת מים מפיר מעליתשאיבת מים מפיר מעלית

בהתאם לחוקי הטבע המים יזרמו לנקודה הנמוכה ביותר, בהתאם לכך המבנים הראשונים שיוצפו ברחוב הם המבנים הנמוכים ביותר, והמוקד בבית שיסבול בסבירות גבוהה מנזקי ההצפות הוא המרתף שממוקם בדרך כלל בנקודה הנמוכה ביותר.
כך בדיוק לגבי פיר המעלית אשר מטבע הדברים ממוקם בעומק רב, כך שהמים זורמים מטה לפיר המעלית וגורמים לתקלות חמורות ואף מהווים סכנה מוחשית לחיי אדם.

אך אל דאגה, גם אם נתקלתם בהצפת מים בפיר מעלית אין סיבה להיכנס לפאניקה מוגזמת. חברת שאיבות מקצועית תדע להתמודד היטב עם הצפת המים בפיר המעלית ולבצע שאיבה יסודית, כזו שתבטיח ייבוש מוחלט של הפיר.
חשוב להזמין חברה מנוסה ומיומנת, כזו שתבצע עבודה יסודית ללא פגיעה במעלית או בכל תשתית אחרת.

אנו במרכז לשאיבות ושירותי ביובית מציעים שירותי שאיבת מים מפיר מעלית במחירים הזולים בארץ, ואף מתחרים בכל הצעת מחיר שתקבלו. כמו כן, לידיעתכם, אנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד מול חברות המעליות המובילות בארץ כך שבמקרים רבים נוכל לבצע תיאום הדוק עם חברת המעליות ואף להציע לכם מחיר אטרקטיבי במיוחד.

למה לבחור במרכז לביוביות ושאיבות?

הגעתם למסקנה שאתם צריכים שירותי שאיבת מים, אך אינכם יודעים איזו חברה להזמין? אנו בטוחים שאם תבחרו בנו לא תתחרטו. אצלנו תקבלו:

  • מענה מיידי בזמינות מלאה בכל שעה ביממה
  • חבילת שירותים מלאה הכוללת את תיקון הנזק, שאיבת המים ושיקום המבנה
  • אחריות נרחבת
  • שירות מקצועי תוך שקיפות מלאה
  • המחיר המשתלם ביותר

כיצד תוכלו למנוע הצפה?

אז נכון, לא תמיד ניתן למנוע את ההצפה, אחרי הכול ישנם גורמים רבים שאינם בשליטתנו. אף על פי כן, אם תנקטו במספר צעדים פשוטים, תוכלו לצמצם את הסיכויים להתרחשות ההצפה הבאה. מהם הצעדים המומלצים?

  • ניקוי מרזבים וקווי ניקוז – למערכות הניקוז תפקיד חשוב במניעת הצפות מי גשמים. המרזבים נועדו לנקז את מי הגשמים, כך שלמעשה הם נושאים תפקיד חשוב במניעת הצפות. מטבע הדברים עם השנים מצטברת פסולת רבה במרזב כדוגמת חולות ואבנים, שקיות פלסטיק וכדומה. לצערנו, מרזב או קו ניקוז מלוכלך לא יבצע את תפקידו כראוי, ואף עשוי להיכשל בביצוע תפקידו במניעת הצפה. ניקוי מרזבים נעשה באמצעות לחץ המים הגבוה של הביובית, ויבטיח את תקינות המרזב.
  • שטיפת קווי ביוב תשתית הביוב נחשבת לתשתית עמוסה ביותר, כל עוד היא תקינה בכלל לא תרגישו בקיומה. חשוב לשטוף את קווי הביוב בלחץ מים גבוה אחת לתקופה כך שהקו יהיה נקי מפסולת אשר עשויה לגרום לסתימת ביוב ולהוביל להצפת ביוב.
  • איתור נזילות ותיקון הצנרת – קיים חשש לתקלת אינסטלציה? צריכת המים גבוהה משמעותית מתקופות קודמות? אל תחכו יותר מדי. הזמינו שירותי איתור נזילות ובמידת הצורך תתקנו את הצנרת.
  • חידוש ובדיקת איטום – איטום לקוי עשוי לגרום לחדירת מים ולהוביל להצפה. הקפידו על בדיקת תקינות האיטום וחידושו אחת לתקופה.

קצת עלינו – המרכז לביוביות ושאיבות

שאיבה של מיםחברת המרכז לביוביות ושאיבות הינה אחת מחברות השאיבה הגדולות והמובילות בארץ. עובדי החברה מיומנים ומנוסים וישמחו לעמוד לשירותכם בכל שעה ובכל יום. ברשותנו בציוד החדיש ביותר, כזה שיאפשר לנו להעניק לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר, ללא שום פשרה או וויתור.

בין לקוחותינו ניתן למצוא לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים מכל התחומים, כדוגמת מפעלים, חברות ביטוח, בתי מלון, בתי חולים, מסעדות, אולמות אירועים, תחנות דלק וכיוצא בזה.

מה עוד אנו שואבים?

אנו מבצעים את כל סוגי השאיבות ובכל היקף, החל משאיבה ללקוח פרטי ועד לשאיבת אתר בנייה מוצף. בין שירותי השאיבות שלנו ניתן למצוא את השירותים הבאים:

בשורה התחתונה אם הנכם מעוניינים בשירות שאיבת מים מפיר מעלית, שאיבת מים ממחסן, שאיבת מים מאתר בניה מוצף או מכל מקום אחר, אין מה להתלבט יותר מדי. אתם בהחלט מוזמנים ליצור קשר עם המומחים של המרכז לביוביות ושאיבות. אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה.

שירותי ביובית נוספים: שאיבת מים ממרתף | שאיבת מים | שאיבת הצפות | שאיבת מים ממקלט