ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

המים מציפים את המרתף? מחפשים שירות שאיבת מים ממרתף?
אצלנו במרכז לביוביות ושאיבות תקבלו שירות שאיבה מיידי בזמינות 24/7 לטיפול יסודי בהצפה וייבוש המבנה, כך שלא ישאר שום זכר להצפת המים.

נכנסתם לדירה ולתדהמתכם הרבה המים הולכים ועולים וכל המבנה מוצף? אנו בהחלט מבינים לליבכם. הצפת מים היא תקלה קשה שגוררת נזקים כבדים. המים חודרים לכל חלל אפשרי וגורמים לנזקים כבדים למבנה ולציוד, כדוגמת רהיטים ומוצרי חשמל. יתרה מזו, איכות החיים נפגעת עקב הריחות הלא נעימים והמראות שהצפת המים משאירה אחריה.

אחד המוקדים הנפוצים ביותר שסובלים מהצפת מים הוא כמובן המרתף. שואלים את עצמכם מדוע דווקא המרתף? הסיבה לכי די פשוטה, המרתף ממוקם בנקודה נמוכה במבנה ובהתאם לכוח הכבידה המים זורמים הישר לנקודה הנמוכה ביותר. מראות מרתפים מוצפים הן מחזה שכיח למדי ולא רק בעונת הגשמים, אלא גם כתוצאה מתקלות אינסטלציה כדוגמת פיצוץ צנרת ואף חוסר איטום.

שאיבת מים ממרתףשאיבת מים ממרתף

נכון, מראה ההצפה מרתיע, אך גם ברגעים קשים אלה חשוב לשמור על קור רוח ולהתנהל בצורה נבונה. חשוב שתבינו, אין לכם סיבה לחשוש! שאיבת הצפות זו פעולה נפוצה עד מאוד.

שאיבת מים מתבצעת בדרך כלל באמצעות אחת מ-2 האופציות הבאות:

  • ביובית – הביובית הינה אחד מכלי השאיבה המובילים והנוחים ביותר. לביובית שילוב יכולות המספקים פתרון מנצח במרבית המקרים. הביובית בעלת יכולת ניידות גבוהה, היא מצוידת במשאבה עוצמתית, היא נעזרת בצינורות באורכים אדירים שיאפשרו לה להגיע לכל נקודה וברשותה מיכל אחסון גדול להובלת המים.
  • מערכות שאיבת מים ניידות – פתרון נוסף בביצוע שאיבת מים הינו שימוש במערכות שאיבה ניידות. מערכות אלה בעלות יכולת ועוצמות משתנות, כאשר נתאים לכל מקרה את מערכת השאיבה האופטימלית.

היתרון בשימוש במערכות אלה הוא כמובן יכולת הניידות שלהם. כך שגם אם מדובר בשאיבה ממוקד מרוחק ללא יכולת גישה לביובית, נוכל להגיע למוקד המים ולבצע את השאיבה על הצד הטוב ביותר. לעיתים נשתמש במשאבות טבולות, ולעיתים נשתמש במשאבות מים עוצמתיות בקטרים 4"-8" ואף יותר מכך.

מעוניינים ללמוד עוד על שאיבת הצפות? אתם מוזמנים לקרוא את המאמר המרתק על שאיבת הצפות בבלוג שלנו.

שאיבת מים – במקצועיות וביסודיות

פעולת שאיבת המים יש לבצע בעזרת ציוד מקצועי אשר מיועד לכך. לא כל משאבה תיתן תוצאות רצויות ותבצע את העבודה ביעילות וביסודיות. את השאיבה יש לבצע במהירות האפשרית כך שנזקי ההצפה יצומצמו ככל הניתן, שאיבה חובבנית עשויה לקחת זמן רב ולאפשר למים לחלחל ולגרום להחמרת נזקי ההצפה.יתרה מזו, שאיבה בעזרת ציוד לא מקצועי או תפעול לקוי של צוות השאיבה עשוי לגרום לנזקים לרכוש עקב עוצמת המשאבות.

כאשר זקוקים לשאיבת הצפת מים ממרתף בוחרים בחברה מקצועית. אל תחשבו פעמיים פשוט תרימו טלפון למומחים של המרכז לשאיבות ושירותי ביוב.

שירותים נלווים

שאיבה של מים ממרתףאם הגעתם אלינו לקבל שירות ספציפי כדוגמת שאיבת מים ממרתף, חשוב לנו שתדעו שאנו מעניקים מעטפת שירותים מלאה מ-א' ועד ת'.
מרגע שבחרתם בנו אתם יכולים לשכוח מהדאגות, אנו נבצע את כל שנדרש לשם תיקון התקלה והשבת המצב לקדמותו. בין השירותים שלנו ניתן למצוא את השירותים הבאים:

  • שיקום המבנה מנזקי המים – הקירות מתקלפים? התקרה מעלה עובש? השאירו לנו את הדאגות ותהיו רגועים, מרבית הנזקים הפיכים.
    ברשותנו ניסיון רב בשיקום מבנים מנזקי הצפות מים. אנו נעמיד לרשותכם את הפתרונות האופטימליים לשם שיקום המבנה באופן היעיל והמקצועי ביותר.
  • איתור נזילות חברתנו מציעה שירותי איתור נזילות באמצעות ציוד מתקדם. צוות איתור הנזילות שלנו מיומן ומנוסה ועומד לרשותו מיטב הציוד. אפשרי לקבל דוח איתור אשר ישמש אתכם למגוון צרכים כדוגמת הצגה בבית משפט או עבור התדיינות מול חברת הביטוח.
  • ייבוש תת רצפתי – ברשותנו מכונות ייבוש תת רצפתי מתקדמות מתוצרת חברות גרמניות מובילות, וכמובן ניסיון רב בהתקנתן ובביצוע ייבוש מבנים בכל סדרי הגודל. מכונות הייבוש התת רצפתי יאפשרו לנו לייבש את המצע אשר מתחת לריצוף המבנה ללא צורך בפירוק הריצוף. הליך זה ימנע טרחה רבה וזמן יקר ואף יניב לכם חיסכון כספי ניכר בעלויות.
  • תיקון צנרת ללא הרס בדיוק כמו שניתן לייבש את מצע הריצוף ללא צורך בהרס הריצוף, כך ניתן לאתר נזילות ולתקן צנרת ללא שבירת קירות המבנה.
    באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אנו נבצע תיקון כירורגי כך שהצנרת תתפקד באופן מצוין, וכל זאת ללא פעולות שבירה והרס.
  • שירותי שאיבה נוספים – אנו מציעים את כל שירותי השאיבות. רוצים דוגמאות? שאיבת ביוב, שאיבת בורות שומן ומפריד שומנים, שאיבת חומ"ס, שאיבת פיר מעלית ועוד.

צריכים שירות שאיבת מים ממרתף? למה אתם מחכים…? התקשרו אלינו בהקדם ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

שירותי ביובית נוספים: שאיבת מים | שאיבת מים ממקלט | שאיבת מים מפיר מעלית | שאיבת הצפות