ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שירות רובוט לצילום קווי ביוב במחירים הזולים בארץ! שירות אמין ומקצועי, חבילת שירותים אטרקטיבית לקבלנים, דוחות לבתי משפט ולרשויות המקומיות.

מדוע ומתי מבצעים צילום קו ביוב?

מערכת הביוב מזרימה את השפכים שאנו מייצרים מהבית אל מערכת הביוב העירונית ומשם השפכים מוזרמים למט"ש האזורי. כל עוד אין תקלות במערכות הביוב איננו שמים לב לקיומם, כמובן שזהו המצב האופטימלי, אך מה לעשות… לפעמים מתרחשות תקלות. ישנן תקלות שנוכל להגדיר כתקלות קלות כדוגמת סתימת ביוב שנוצרה ממגבונים שחוסמים את זרימת הנוזלים בקו הביוב, תקלה כזו ניתן לפתור בקלות ע"י ביובית שתפתח את סתימת הביוב בקלות.

אך מה נעשה אם הסתימה חוזרת שוב ושוב? או במידה ועולים ריחות רעים ממערכת הביוב? במצבים כאלו שאנו נדרשים לאבחן את המתרחש במערכת הביוב נבצע צילום קו ביוב.

צילום קו ביוב ימחיש לנו את המתרחש בתוככי צנרת הביוב כך שנוכל לוודא האם צנרת הביוב תקינה, או שחלילה קיימת תקלה. כמובן שאם קיים ליקוי כלשהוא בתשתית הביוב, בזכות צילום הקו נוכל לנתח את המצב ולהתאים את התיקון האופטימלי.

יש לכם בעיה בצנרת הביוב? השאירו למומחים של המרכז לביוביות ושאיבות את כאבי הראש, ואנו נדאג שתוכלו לחזור לשגרת יומכם במהרה.

רובוט לצילום קו ביובמהו רובוט לצילום קווי ביוב?

בשנים האחרונות חדר לתחום צילום קווי הביוב אמצעי מתקדם, חדשני ויעיל, רובוט לצילום קווי ביוב. אמנם הרובוט לא מסוגל לדבר ולאכול, אבל לפחות בתחום צילום קווי הביוב הוא מסוגל כמעט להכול… הרובוט נשלט ע"י מפעיל אשר נעזר במערכת שליטה, ניווט ובקרה אשר מאפשרת לו לנווט ממרחק את הרובוט בתוך הצנרת, לבצע זום אין וזום אאוט לתצלום, לכוון את זווית הצילום ולבצע מגוון גדול של פעולות נוספות. הרובוט חוסך מאיתנו את הצורך בחפירה וחשיפת הצנרת לשם איתור התקלה, ומאפשר לנו חשיפה מוחלטת למתרחש בתוככי הצנרת במינימום עלויות ובתוך דקות בודדות.

מה ניתן לאבחן בצילום קו ביוב?

  • שבר או סדק בקו הביוב
  • מעיכות וכיפופים בקו הביוב
  • עצמים זרים שחדרו לצנרת הביוב
  • שורשים בביוב
  • איתור טוואי צנרת ושוחות ביוב קבורות
  • נתק בקווי הביוב וקריסות קווי ביוב
  • בדיקת תקינות מרזבים

השוואה בין רובוט לצילום קווי ביוב לבין מצלמת סיב אופטי

2 האמצעים הנפוצים ביותר לצילום קווי ביוב הם רובוט לצילום קווי ביוב ומצלמת סיב אופטי. שניהם יעילים ובמרבית המקרים יענו על הצורך שלכם. אך בכל זאת, מה ההבדלים ביניהם? הבאנו לפניכם טבלה קצרה שממחישה את ההבדלים העיקריים בין השניים.

יתרונות רובוט לצילום קווי ביוב על פני מצלמת סיב אופטי יתרונות מצלמת סיב אופטי על פני מצלמת רובוט לצילום קווי ביוב
רמת פירוט נתונים – הן המצלמה והן הרובוט יפיקו נתוני תאריך ומועד ביצוע הצילום וכמובן תמונת וידאו איכותית. אך הרובוט מפיק בנוסף ובאופן אוטומטי נתונים עדיפים על פני מצלמת סיב אופטי אשר כוללים בין השאר נתוני שיפוע, מיקום ולחץ. עלויות – מצלמת סיב אופטי זולה משמעותית לעומת רובוט, הן מבחינת עלות רכישה והן מבחינת עלויות אחזקה ותפעול
יכולת גישה לזוויות ואפסילונים – בזכות השליטה האבסולטית על נתיב הרובוט אשר מתבצעת ע"י מפעיל הרובוט מרחוק, ניתן להיעזר בו בצילום ומיפוי תשתיות מורכבות ומרובות זוויות ואפסילונים. סרבול – מצלמת סיב אופטי קלה וקומפקטית באופן משמעותי בהשוואה לרובוט אשר שוקל בדרך כלל משקל רב וזקוק לשטח אחסנה גדול.
טיפוס אנכי – לרובוט לצילום קווי ביוב עדיפות משמעותית על מצלמות סיב אופטי בכל הקשור ליכולות טיפוס וזוויות אנכיות מורכבות וקושי תפעול – רובוט לצילום קווי ביוב מורכב ומסובך משמעותית לעומת מצלמת סיב אופטי, ולכן חשוב שיתופעל על ידי עובד מיומן ומקצועי שעבר הכשרות מקיפות.
נתונים קבילים – בזכות רמת פירוט הנתונים ובזכות אמינות התוצרים, נתוני הצילום של הרובוט לקווי ביוב נחשבים לעדיפים וקבילים יותר לעומת מצלמות סיב אופטי, עבור ערכאות משפטיות והיתרי בנייה מרשויות מקומיות לשם אישור תקינות התשתיות. זמינות – מאחר והרובוט לצילום קווי ביוב יקר משמעותית וקשה יותר לתפעול בהשוואה למצלמה, הוא נפוץ פחות בשוק ובדרך כלל ידרשו מספר ימים ואף יותר מכך לשם תיאום עבודת צילום קווי ביוב. לעומת זאת, מצלמות סיב אופטי נפוצות ביותר ולרוב יהיה אפשרי לתאם צילום אף ליום ההזמנה.
זמן עבודה בצילום קווי ביוב ארוכים – בזכות יכולת הניידות העצמאית של הרובוט אשר מתגלגל באופן אוטומטי (וזאת לעומת מצלמת סיב אופטי אשר מתקדמת באמצעות גלגול ידני ע"י המפעיל), זמן העבודה בצילום קווי ביוב ארוכים קצר משמעותית לעומת צילום באמצעות מצלמת סיב אופטי. זמן עבודה בצילום קווי ביוב קצרים – מאחר והרובוט מסורבל יותר לתפעול, זמן העבודה הנדרש לצילום קווי ביוב קצרים ארוך משמעותית לעומת זמן העבודה הנדרש לצילומם באמצעות מצלמת סיב אופטי.
יכולת צילום מקסימלית – לרובוט יכולות צילום של מעל ל-300 מטר לצילום בודד, וזאת לעומת מצלמת סיב אופטי שביכולתה לצלם בממוצע לצילום רצוף מרחק של כ: 30-100 מטר בלבד.

אז מתי מומלץ להשתמש במצלמת סיב אופטי ומתי ברובוט לצילום קווי ביוב?

רובוט לצילום קו ביובבשורה התחתונה, אם יש לכם צורך בצילום קו ביוב פרטי קצר, מצלמת סיב אופטי בהחלט תעשה את העבודה. לעומת זאת, אם אתם קבלני בניין או פיתוח וצריכים נתונים מדויקים עבור הרשויות, או לחלופין אם אתם מתכוונים להגיש תביעה עקב קווי ביוב לא תקניים, כאן המקום להשתמש ברובוט לצילום קווי ביוב אשר יספק לכם תוצרים מדויקים, מפורטים ואמינים.

צילום קווי ביוב – רק על ידי חברה מנוסה

צילום קווי ביוב זו מלאכה שיש לבצע אך ורק על ידי עובדים מיומנים שעברו הכשרה מתאימה ומצוידים במכשור מתקדם ואמין.

תחשבו על ההשלכות של צילום שיבוצע ע"י צוות לא מקצועי…כל הזמן והכסף ירדו לטמיון וחבל שכך. צילום קו ביוב חייב להתבצע ביסודיות, תוך הקפדה יתרה על הפרטים הקטנים ביותר. חשוב להתמקד בכל פרט חשוד ולבצע את הצילום בקצב תקני אחרת לצילום אין ערך ממשי. יתרה מזו, גם צוות מיומן עשוי לספק תוצר לא איכותי אם איננו בקיא בתפעול ציוד הצילום הספציפי. בשורה התחתונה, בכל הקשור לצילום קווי ביוב אין מקום לפשרות, התעקשו לקבל שירות אך ורק מצוות צילום קווי ביוב מיומן ומקצועי.

לפניכם ביצוע צילום קו ביוב ע"י רובוט עירייה:

רובוט לחיתוך בטון בקווי ביוב, סילוק וחיתוך עצמים זרים

צילום קו ביוב עי רובוטחשבתם שרובוטים לעבודות צנרת מסתפקים במלאכת צילום קווי ביוב? אז בואו נחדש לכם דבר אחד או שניים, כיום הרובוטים כה מתקדמים עד שקיימים רובוטים לחיתוך בטון וסילוק עצמים מהצנרת.

רובוטים אלו מצוידים בראש חד אשר מסתובב במהירות עצומה בהתאם לעוצמה אותה בוחר המפעיל, כך שביכולתו לנסר בטון בביוב או כל עצם שחדר לביוב (כדוגמת אבנים, צעצועים, מוטות ברזל ועוד) וגורם לתקלות כדוגמת סתימות ביוב. כמו כן, ביכולתו של הרובוט ליישר ולתקן מעיכות בקווי ביוב ולבצע מגוון פעולות נוספות.

קצת עלינו – המרכז לביוביות ושאיבות בע"מ

חברתנו בעלת ותק של מעל לעשור בתחומי הביוביות, השאיבות וצילום קווי ביוב, ונחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחומינו. אנו מתמחים בצילום קווי ביוב בכל הקטרים, ברשותנו ציוד צילום קווי ביוב מהמובילים והמשוכללים בעולם. עובדי החברה עוברים הכשרות נרחבות ומצוידים במיטב הציוד כך שיוכלו להתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר ללא מגבלה כלשהיא.

אנו דוגלים בתמחור אטרקטיבי ובהתאם לכך מתחרים בכל הצעת מחיר שתקבלו. אצלנו תקבלו אמינות, מקצועיות, סל שירותים מלא תחת כתובת אחת ועמידה מלאה בלוחות הזמנים.
לסיכום, נשמח אם תבחרו להצטרף למשפחת לקוחותינו, שלכם, המרכז לביוביות ושאיבות בע"מ.

מחפשים שירות צילום צנרת ביוב? אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר. התקשרו אלינו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ביותר