ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

המים מציפים את החניון? מעוניינים בשירות שאיבת מים מחניון? אתם מוזמנים להתקשר אלינו לקבלת שירות מקצועי במחירים המשתלמים בארץ. שאיבת מים מחניון מזמינים רק מחברה מקצועית ואמינה שזהו תחום עיסוקה!

חברת המרכז לביוביות ושאיבות מספקת שירותי שאיבת חניונים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע במחירים המשתלמים ביותר.
אצלנו לא תיתקלו באיחורים ותירוצים כדוגמת יש לי פאנצ'ר או הכביש חסום. אנו נגיע אליכם במהירות ונשאב את המים ביסודיות ובמקצועיות עד לשביעות רצונכם המלאה.

שאיבת מים מחניון

מהם ההבדלים בין שאיבת מים מחניון לבין שאיבת מים סטנדרטית?

שאיבת מים מחניון שונה משאיבת מים סטנדרטית במספר היבטים. ריכזנו עבורכם את ההבדלים העיקריים לטעמנו, אשר מייחדים שאיבת מים מחניון לעומת כל שאיבה אחרת:

  • כמות המים – בדרך כלל יצטברו מים רבים בחניון, וזאת כתוצאה מכך שהמים זורמים לחלל הנמוך ביותר בהתאם לכוח הכבידה. חניון תת קרקעי ממוקם מטבע הדברים במפלס נמוך וכתוצאה מכך מים רבים זורמים אליו.
  • מורכבות השאיבה – מים לא מפסיקים לזרום ובקצב מהיר בדרך כלל, קיים חשש לפגיעה במערכות חשמל ותאורה. אין ספק ששאיבת מים מחניון מהווה אתגר לא פשוט לצוות השאיבה.
  • מגבלת נגישות – חניונים תת קרקעיים מוגבלים בגובה, ומעטים מאפשרים גישה למשאית. עבור מקרים אלה קיימת ביובית נמוכה לחניונים תת קרקעיים ואזורים מוגבלי גישה. אך גם לביובית נמוכה אשר מיועדת למתן שירותי ביובית בחניונים, עשוי להיות קושי בגישה לשאיבת ההצפה. תמרון הרכב בחניון עשויה להיות משימה קשה עד מאוד, כל שכן בתנאי הצפה מאתגרים.
  • פיזור מים על שטח נרחב בגובה נמוך – המים מתפזרים על שטח החניון, ובמקרים רבים עומק המים יהיה זניח. לדאבוננו משאבות סטנדרטיות אינן מסוגלות לשאוב מים שגובהם מספר סנטימטרים בודדים, אלא רק מגובה של כ:8-10 ס"מ והלאה. לפיכך יש לעשות שימוש בציוד שאיבה ייעודי, אשר יתן מענה מלא. ניתן לעשות שימוש בציוד כדוגמת ביובית נמוכה ומשאבה גובה אפס.

כיצד מבוצעת שאיבת מים מחניון תת קרקעי?

שאיבת מים מחניון תת קרקעיבשונה משאיבה רגילה לפני שאנו ניגשים לשאיבת מים מחניון תת קרקעי יש לבצע תכנון מדוקדק. עקב המאפיינים הייחודים של שאיבת מים מחניון חשוב להתאים את ציוד השאיבה, דרכי הגישה וצורת העבודה באופן המתאים ביותר.
ציוד השאיבה אשר ישמש אותנו לשאיבת חניונים הינו ציוד בעל רמת נגישות גבוהה, כזו שתאפשר לנו לתמרן ככל הנדרש גם בתוך חניון צר .
אחד מכלי השאיבה העיקריים עבור חניונים הינו ביובית נמוכה. ביובית נמוכה זהו כינוי לביובית אשר מותאמת לחניונים ומבנים נמוכים וצרים. בשונה מביובית משאית, הביובית הנמוכה מורכבת על כלי תחבורה נגישים כדוגמת טנדרים, רכבים מסחריים, עגלות ונגררים.

ממה נגרמת הצפת חניונים?

בדיוק כמו כל הצפת מים, כך גם הצפת מים בחניון עשויה להיגרם כתוצאה ממנעד רחב של גורמים. הגורמים הנפוצים והעיקריים ביותר להתרחשות הצפה בחניון הם:

  1. ירידת כמות גדולה של מי גשמים בפרק זמן קצר – האקלים במדינת ישראל איננו טרופי או גשום במיוחד, ואולי עובדה זו עשויה להסביר מדוע איננו ערוכים היטב להתמודד עם הצפות. בעיקר באזורים ישנים בעלי תשתיות ניקוז לקויות, ירידת כמות גדולה של מי גשמים עשויה לגרום להצפות מים חמורות. מבין המוקדים הראשונים לסבול מהצפות מים ניתן להצביע על החניונים התת קרקעיים, אשר ממוקמים במפלס נמוך כך שהמים זורמים אליהם במהירות. אחרי הכל, למי מאיתנו לא זכורים מראות ההצפות ברחבי הארץ אשר חוזרות מדי חורף?
  2. כשל במערכות הניקוז – מרזב סתום או קו ניקוז שלא מבצע את תפקידו עשויים להיכשל בתפקידם לנקז נוזלים. במילים אחרות כשל במערכות הניקוז עשוי להוביל להצפה.
  3. נזילת מים / פיצוץ צנרת – תקלות אינסטלציה בדגש על פיצוצי צנרת מהוות גורם נפוץ להצפות מים. כאשר אנו נתקלים בהצפת מים כתוצאה מנזק צנרת, לא מספיק לשאוב את ההצפה, אלא חובה לתת מענה למקור הנזילה אחרת המים ימשיכו לזרום ולהציף את החניון שוב ושוב.
  4. סתימת ביוב – הביוב סתום? אם לא תטפלו בתקלה במהרה, הביוב עשוי להציף את החניון. אל תתמהמהו! הזמינו שירות פתיחת סתימת ביוב ותמנעו הצפה חמורה.

שאיבת חניונים 24 שעות ביממה

אם אתם סובלים מחניון מוצף, אתם בוודאי ערים לכך שהצורך בשאיבה דחוף עד מאוד ואיננו סובל דיחוי. אם לא נשאב את החניון במהירות, לא רק שלא נוכל לעשות בו שימוש, אלא גם הנזקים כתוצאה מההצפה רק ילכו ויגדלו. נזקי הצפה עשויים להסתכם במעט פסולת שנסחפה עם המים, או אף בנזקים חמורים יותר כדוגמת קילופי צבע, עובש וטחב, הרס מערכות חשמל, מעליות ותאורה וכיוצא בזה.

מחירון שאיבת חניונים

עלות שאיבת מים מחניון משתנה בהתאם למספר משתנים. רק לאחר בחינתם ניתן יהיה להעריך במדויק את עלות השאיבה:

משתנים הקשורים לשאיבה:

  • שטח החניון – ככל ששטח החניון גדול יותר, כך העבודה מורכבת יותר ומצריכה משאבים רבים יותר.
  • כמות המים שיש לשאוב – ככל שההצפה גדולה יותר, כך המחיר יאמיר בהתאם.
  • מורכבות תנאי השטח – האם קיימת גישה נוחה לצוות השאיבה? האם מדובר בחניון צר ומפותל עד מאוד? בכמה קומות הצטברו מים? לכל אלה השפעה על עלות השאיבה.

משתנים כלליים:

  • האם אתם לקוח קבוע?
  • מועד השאיבה – יום עבודה או ערב חג לדוגמה?
  • האם יש צורך בשירותים נלווים? כדוגמת תיקון צנרת מים או קו ניקוז.

על מנת שתבינו את סדרי הגודל של העלויות, עלות שאיבת מים מחניון מתחילה בכ – 600 ₪ והיא עשויה להשתנות בהתאם למשתנים אותם פירטנו למעלה.

מעוניינים במידע נוסף בנושא עלויות של שירותי ביובית ושאיבות? אתם מוזמנים להתרשם ממחירון ביובית ושאיבות מפורט.

לסיכום, אם אתם צריכים שירות שאיבת מים מחניונים, אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד. אנו מספקים שירות שאיבת הצפות בזמינות מיידית ובפריסה ארצית נרחבת.