ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

סתימות הביוב חוזרות ללא הפסקה? האינסטלטור אבחן בטון בקו הביוב? או אולי ברזלים בקו הביוב? רכשתם בית חדש והתברר שקיים בטון בקו הביוב?

ראשית נדגיש שאין צורך להיכנס לפאניקה, אמנם מדובר בבעיה לא פשוטה שלא ניתן לתקן בקלות, אך חשוב לדעת שעל ידי שימוש בציוד הנכון אשר יתופעל ע"י עובדים מיומנים ניתן לנסר את הברזל או את הבטון בקו הביוב בקלות.
עד לפני מספר שנים אם חס וחלילה היה קיים בטון בקו הביוב היה צורך לשבור את הריצוף / הכביש, לחפור לעומק, לחתוך את קו הביוב התקול, להרכיב צנרת חדשה, לכסות את החפירה ולרצף מחדש. המון טרחה ומשאבים הוקצו לתהליך זה ולכן גם העלויות היו גבוהות בהתאם.
לא רק בטון בקו הביוב דרש שימוש במשאבים רבים לשם תיקונו והסרת המטרד, אלא אף ברזל בקו הביוב וכן בטון וברזל במרזבים.
בשנים האחרונות מתפתח ענף הרובוטים המיועדים לצנרות הביוב, בעזרתם הרובוטים המתקדמים העבודה יעילה משמעותית לעומת העבר וחוסכת משאבים מיותרים.

הצוות שלנו מבצע ניסור בטון באמצעות רובוט:

 

מדוע לבחור במרכז לביוביות ושאיבות?

  • שירותים נלווים – בתחום הביוב והאינסטלציה קיימת חשיבות רבה ליכולת והכלים לביצוע שירותים נלווים. אם הזמנתם לדוגמא שירותי חיתוך שורשים בביוב, חשוב שתהיה לבעל המקצוע היכולת לבצע תיקון של צנרת הביוב במידה וקיימים בה שברים / סדקים אשר דרכם חדרו השורשים, וכן לבצע שטיפת קו בלחץ מים גבוה. אחרת העבודה שביצע משולה לפלסטר, פתרון זמני בלבד.
  • מחירים אטרקטיביים – אנו מתחייבים למחיר הזול ביותר ומתחרים בכל הצעת מחיר שקיבלתם.
  • אמינות ושקיפות – אנו דוגלים בשירות אישי תוך אמינות ושקיפות מלאה מול הלקוח. לראייתנו אלו הם ערכים בסיסיים עבור יחסים איתנים לטווח ארוך מול לקוחותינו. כמו כן, אנו משקיעים משאבים רבים לצורך שמירה על רמת שביעות הרצון הגבוהה של לקוחותינו.
  • אחריות מלאה – אחריות מלאה על עבודתנו ללא אותיות קטנות.
  • מיומנות רבה והציוד המתקדם ביותר – בזכות העובדים המיומנים ומגוון הציוד נוכל להתאים את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. נבצע את העבודה ביסודיות ובמקצועיות ללא פשרות או קיצורי דרך.

שירותי ניסור בטון בביוב

מהו רובוט לניסור בטון בצנרת הביוב?

השימוש ברובוטים למערכות הביוב החל בעשור האחרון. בדרך כלל הרובוטים מותאמים לעבודה בצנרות בטווח הקטרים 2" ועד 16". הרובוטים מסוגלים לבצע מגוון רחב של עבודות החל מצילום קווי ביוב דרך סילוק מפגעים מקווי הביוב ועד לכרסום בטון בקווי ביוב וניסור ברזל בקו ביוב. הרובוטים נשלטים מרחוק ע"י מפעיל, והתוצאות הן מדויקות ויסודיות. כמו כן, תיקון באמצעות רובוט המוחדר לצנרת הביוב חוסך את הצורך בפירוק הריצוף / הכביש, חפירה והחזרת המצב לקדמותו, ולפיכך נחסך זמן רב ועלויות כספיות לא מבוטלות. עקב היעילות והחיסכון הרב הכרוך בשימוש בהם, בשנים האחרונות נעשה בהם שימוש רב בכל התעשיות ע"י חברות בנייה, תאגידי מים וביוב עירוניים, מפעלים, חברות אחזקה ועוד.

מה ניתן לבצע ע"י רובוטים למערכות ביוב?

  • צילום קווי ביוב בזכות יכולות העבירות הגבוהות של הרובוט שאף מסוגל לטפס לגובה בקווים אנכיים, ניתן לבצע צילום קו ביוב באיכות גבוהה מאוד. צילום הקו משמש למגוון צרכים כגון אבחון תקלות ועבור קבלת טופס 4 טרם אכלוס מבנה.
  • מדידת שיפועים בקווי הביוב – מדידת השיפועים נעשית עבור בדיקת תקינות הצנרת, כמו כן ניתן למפות את קווי הביוב באמצעות הרובוט.
  • ניסור בטון בצנרת / ניסור בטון בקווי ביוב – בטון בצנרת נחשב למטרד קשה הגורם לסתימות ביוב קשות. אחד השימושים הנפוצים ביותר לרובוטים במערכות הביוב הוא ניסור הבטון. כיצד מגיע הבטון לקווי ביוב? בד"כ במסגרת עבודות בניית מבנים חדשים או במהלך עבודות התחדשות עירונית, כתוצאה מעבודה שלא לפי הנהלים.
  • חיתוך ברזל בצנרת / חיתוך ברזל בקווי ביוב – ברזלים עלולים לחדור לקווי הביוב במהלך עבודות בנייה ואף להתעקם בתוך צנרת הביוב. ע"י הרובוט ניתן לנסר את הברזל ולהחזיר את מערכת הביוב לפעילות תקינה.
  • חיתוך ברזל במרזב / ניסור בטון במרזב – על אותו העיקרון הברזל והבטון עשויים למצוא את דרכם לקווי הצנרת כך גם למרזבים. בזכות יכולת העבירות הגבוהה של הרובוטים ניתן לבצע תיקונים אלו אף במרזבים, אנכיים ואופקיים כאחד.
  • חיתוך שורשים מקו ביוב שורשים בקווי הביוב עשויים לגרום לנזקים רבים, סתימות ביוב קשות, מעיכות בקווי הביוב, קריסות קווי ביוב ועוד. באמצעות הרובוטים ניתן לחתוך את השורשים ביסודיות ולחסל את השורשים בביוב.
  • ריסוק / סילוק גופים זרים בקו הביוב – חדירת גופים זרים לקווי הביוב והניקוז כדוגמת ברגים וצעצועים תגרום לסתימות ביוב רבות. באמצעות הרובוטים ניתן לסלק אותם או לרסק אותם ביעילות ובמהירות.
  • תיקון מעיכות בקו ביוב – מעיכות בקו הביוב נגרמות כתוצאה מלחץ חיצוני. גורמים אפשריים למעיכות הם הלחץ שמפעילים שורשים בסביבת קווי הביוב וכן תנודות ותזוזות קרקע.
  • תיקון קריסת קו ביוב – קו הביוב עשוי לקרוס כתוצאה של גורמים שונים כדוגמת עייפות החומר, בלאי טבעי, לחץ כתוצאה משורשים בביוב ותנודות קרקע. ע"י רובוטים לביוב ניתן לתקן את הקריסה תוך חסכון ניכר במשאבים.
  • תיקון שברים בקו ביוב – קיים שבר בקו הביוב? או אולי סדק בקו הביוב? חשוב לתקן אותם במהרה. שברים וסדקים עשויים לגרום לסתימות ביוב כתוצאה מחדירת גורמים זרים למערכת הביוב ולזיהום סביבתי וריחות לא נעימים כתוצאה מזליגת ביוב.
  • תיקון גומיות בולטות בקו ביוב – הגומיות בביוב גורמות לסתימות חוזרות ונשנות? באמצעות הרובוטים ניתן לבצע את התיקון במהירות וביעילות.

מהם היתרונות בשימושים ברובוטים לניסור בטון בקו ביוב לעומת חפירה והחלפת הצינור?

  • חיסכון ניכר בזמן – במרבית המקרים השימוש ברובוטים יחסוך אחוז ניכר מזמן העבודה הנדרש עבור חפירה ותיקון. תהליך החפירה פירוק הריצוף וריצוף מחדש נחשב למייגע וארוך. החדרת הרובוטים למערכת הביוב תחסוך את כאבי הראש ובזבוז זמן יקר.
  • חיסכון אדיר בעלויות – אין צורך במחפרונים, עובדים רבים ועלויות ריצוף. העבודה יעילה וממוקדת ובכך החיסכון במשאבים משמעותי ביותר.
  • שמירה על איכות הסביבה – השימוש ברובוטים נחשב לתהליך ירוק. ההסבר לכך כפול, בראש ובראשונה לא נוצרת פסולת בניה הרי לא נגרם כל הרס. בנוסף, מאחר והתיקון מהיר, יעיל ומדויק אנו חוסכים את הזיהום המתמשך שהיה נוצר אילו היינו מבצעים תיקון רק לאחר ביצוע חפירה אשר משמעותו שעות עבודה רבות.
  • מניעת פגיעה אסתטית – חפירה ושבירת ריצוף תאלץ לבצע ריצוף מחדש. באחוז גבוה מהמקרים קשה לשחזר את גוון הריצוף הקיים כך שהתוצאה היא פגם אסתטי צורם לעין.
  • ביצוע תיקון ללא פגיעה בשגרה השוטפת – אם הנזק בצנרת נמצא תחת כביש סואן או רחוב מרכזי ונשתמש בשיטה הישנה המצריכה חפירה, יהיה צורך בחסימת המקום ופגיעה בשגרת החיים. ע"י השימוש ברובוטים נחסוך את הפגיעה בשגרת החיים.

יש לכם בטון בקו הביוב? זקוקים לשירות ניסור בטון מקו הביוב? או לשירותי חיתוך שורשים בביוב? אנו, המרכז לביוביות ושאיבות עומדים לרשותכם בפריסה ארצית רחבה 24 שעות ביממה בזמינות מיידית.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ מקצועי ללא עלות התקשרו כעת 072-3922-933