ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

חיפשתם שירות ביובית בגני תקווה? אצלנו תקבלו שירות אמין ומקצועי במחיר תחרותי. כל שירותי הביובית בגני תקווה: שאיבת ביוב בגני תקווה, שאיבת הצפות בגני תקווה, פתיחת סתימות בגני תקווה

שירותי ביובית בגני תקווה – הפתרון לבעיות הביוב

שוב סתימת הביוב חזרה? החצר מוצפת ביוב? 

מיותר להיכנס לפניקה ולאבד עשתונות. סתימות ביוב הן עניין נפוץ למדי, בכל יום מתרחשות אלפי סתימות ברחבי הארץ ולא מעטות מהן בגני תקווה. אמנם רובנו נרתעים מביוב וכל שכן מסתימות ביוב ומהמתנות הנלוות אליהן כדוגמת ריח רע ומזיקים, אך לשמחתכם ישנם בעלי מקצוע שזו התמחותם ואינם מתרגשים כלל מביוב. הכתובת הנכונה לפתיחת סתימות ביוב היא ביובית. צוות ביובית מקצועי, מצויד ומנוסה יבצע עבודה יסודית ואפקטיבית שתשיב את המצב לקדמותו במהירות.

חברת המרכז לביוביות ושאיבות מציעה שירותי ביובית באזור המרכז והשרון, ברשותינו ביובית בגני תקווה למתן מענה מידיי 24 שעות ביממה.

מהי ביובית?  
ביובית היא כינוי לציוד אשר מטרתו לתת מענה לכל צורך בתחומי הביוב והניקוז, החל מפתרון תקלות ביוב ועד מתן שרותי אחזקת ביוב וניקוז. הביובית מורכבת ממערכת המפיקה לחץ מים גבוה, מערכת שאיבה עוצמתית וכן ציוד רב נוסף כדוגמת כלי עבודה, מצלמות ביוב ועוד.

שירותי ביוב הנפוצים ביותר אותם מבצעת ביובית בגני תקווה הם: 
פתיחת סתימות ביוב, שאיבת ביוב, שאיבת הצפות, צילום קווי ביוב, חיתוך שורשים בביוב, שטיפת קווי ביוב, שטיפת מרזבים ושטיפת ניקוזים. במרבית המקרים הביובית מותקנת על גבי משאית אך ישנן ביוביות המותקנות על גבי רכבים מסחריים וטנדרים עבור שירותי ביובית נמוכה לחניונים וכן שירותים ייעודיים נוספים.

ביובית בגני תקווה

ביובית בגני תקווה – פתרונות מתקדמים ביותר עבורכם

מדוע להזמין ביוביות ולא אינסטלטור? 
רבים שואלים אותנו מדוע להזמין ביובית ולא אינסטלטור לעבודות ביוב כדוגמת פתיחת סתימות?
לדעתנו התשובה לכך מאוד פשוטה. הכלים והיכולת של האינסטלטור שביכולתו להציע לכם פשוט אינם מספיקים לפתרון יעיל ויסודי.
על מנת שלא לבזבז זמן ולשאת בעלויות מיותרות, ואף להסתפק בטיפול לקוי וזמני, לכל בעיה במערכות הביוב מראש הזמינו ביובית וכך תהיו בראש שקט שאתם נמצאים בידיים טובות של מומחים בתחום שיכולים לתת כל מענה בהתאם לצורך ולא יסתפקו בפתרון זמני.

מאחר ותשתיות הביוב אינן גלויות ורובנו לא בקיאים במתרחש בהם, חשוב להזמין אך ורק ביובית עם המלצות שניתן לסמוך על עובדיה שיבצעו עבודה מקצועית ויעילה. בתחום הביוב רבים לצערנו מבצעים פתרונות זמניים מתוך ידיעה שיזדקקו להם פעמים נוספות בהקדם או מאחר ואין ברשותם את הציוד והידע הנדרש.

אם הזמנתם בעל מקצוע לפתיחת סתימת ביוב, ישנם מספר מצבים של סתימות ביוב מורכבות בהם תזדקקו לבעל מקצוע מנוסה ומקצועי: 

  • סתימת ביוב שנוצרה כתוצאה מהתפתחות שורשים ביוב – במצב זה פתיחת סתימה לא תשרוד יותר מדי, פסולת נוספת תסתבך בשורשים ותיצור סתימה נוספת. הפתרון הנדרש הוא חיתוך יסודי של השורשים, טיפול מונע התפתחות שורשים ובמקרה הצורך תיקון צנרת שנפגעה מחדירת השורשים.
  • קריסת קו ביוב – הגורמים לקריסת קו מגוונים, החל מבלאי טבעי ועייפות החומר ועד סחף קרקע והתפתחות שורשי צמחיה בקרקע. קו הביוב למעשה מתעוות וזרימת הביוב נפגעת. לעיתים במקרים אלו ניתן לפתוח את סתימת הביוב באופן זמני, אך זו שאלה של זמן עד שהסתימה תחזור ולכן טיפול זה הינו מענה נקודתי בלבד כך שלא ניתן להסתפק בו.
  • בטון בקו הביוב – מטרד זה נפוץ בעיקר במבנים שעברו עבודות בניה, תמ"א או פינוי בינוי. לעיתים לא ניתן להבחין בקיום הבטון ויש צורך בביצוע צילום קו. מטרד זה נחשב לקשה מאוד מאחר והוא גורם לסתימות חוזרות ונשנות. בעבר הטיפול המוצע למצב זה היה החלפת צנרת הביוב, פתרון אשר דרש השקעה כספית אדירה וטירחה רבה. כיום ישנו פיתרון מתקדם, שימוש ברובוטים אשר מיועדים לצנרת הביוב ומבצעים ניסור יעיל ויסודי לבטון הקיים בצנרת הביוב.

חברת המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ מבצעת את כל שירותי הביוב. אנו מבצעים הקמת תשתיות ביוב ואחזקתן, חיתוך שורשים בביוב, עבודות רובוט במערכת הביוב, תיקון צנרת בשיטות אל הרס, צילום קווי ביוב ועוד.
ברשותינו כלים מתקדמים שיתנו מענה לכל תקלה וצורך בשירותי ביובית בגני תקווה כדוגמת: ביוביות בעלות לחץ מים גבוה, ביובית נמוכה לחניונים ומקומות לא נגישים, מצלמות ביוב מתקדמות, רובוטים מתקדמים למערכות הביוב.

חבילת שירותים לעסקים  
יש לכם עסק? עובדים בעסק? נשמח אם תתרשמו ממכלול השירותים אותם אנו מציעים.
מעבר לכך שאנו מציעים את כלל שירותי הביוב, עובדי החברה מנוסים ומצויידים כך שיוכלו להציע ולבצע את הפתרון האופטימלי בכל סיטואציה קיימת. ברשותנו המשאבים להציע לכם מענה מיידי 24 שעות ביממה ובמחירים הטובים בענף.
אנו דוגלים באמינות, מקצועיות, ושרותיות ונשמח להפנות אתכם למגוון לקוחות על מנת שתוכלו להתרשם ממקור ראשון מאיכות השירותים אותם אנו מציעים. עובדי החברה עוברים הכשרות מקיפות ומורשים לביצוע מגוון רחב של עבודות ביוב על פי חוק.

בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות אחזקה ושירותים, מפעלי מזון, גני אירועים ומסעדות, משרדים ממשלתיים, מועצות אזוריות ומקומיות, חברות ביטוח, חברות בניה, חברות ממשלתיות ועוד.

בישובים רבים מערכת הביוב היא ותיקה ואפילו שחוקה במקומות מסוימים. שחיקה של מערכת הביוב גורמת להצטברות פסולת ולכלוך עד כדי סתימה או עליה של בור הביוב על גדותיו. אם נתקלתם בתופעות הלא נעימות האלה אנחנו כאן לרשותכם! אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מבצעים שאיבות ביוב בגני תקווה ומציעים מגוון שירותי ביובית בגני תקווה ובכל אזור המרכז והשפלה עד צפון הנגב.

שאיבות ביוב בגני תקווה – רק אצל מקצוענים!

כאמור, במקרים פשוטים כמו למשל במקרה של סתימה קטנה בשירותים אפשר לקרוא לאינסטלטור. ביובית נועדה למקרים המורכבים והגדולים: בור ביוב שעלה על גדותיו, סתימה קשה וגם פעולות מניעה שיחסכו הרבה בעיות בעתיד כמו שטיפת קווי ביוב בסדרי גודל שונים על בסיס קבוע. הביובית היא כלי רב עוצמה ולכן נדרשת מיומנות רבה בהפעלתו. בחיפושכם אחר ביובית בגני תקווה ובכלל לכו רק על חברה מקצועית ומנוסה כמו המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ.

מהם שירותי הביובית שאנו מספקים?

שירותי הביובית שלנו כוללים תיקון תקלות קשות וגם ביצוע פעולות באופן שגרתי:

  • שאיבת ביוב: אם אתם מרגישים ריח רע עולה מהביוב כנראה שהגיע הזמן לשאיבת בור הביוב לפני שיעלה על גדותיו.
  • שאיבת בור שמן: שאיבת בור שמן היא פעולה שצריך לבצע באופן שגרתי כל בעל עסק העובד עם שמנים.
  • שאיבת הצפות, כולל ממקלטים ומרתפים.
  • שאיבת מים בכמויות גדולות עם משאבה טבולה.
  • שטיפה יסודית של קווי ביוב מדי תקופה.
  • טיפול בשורשים בביוב
  • תיקון צנרת ביוב באמצעים חדשניים
  • משאבות טבולות: כל שירותי המשאבות הטבולות תחת כתובת אחת ובמחירים הטובים בארץ. הספקת משאבות טבולות, תיקון משאבות טבולות, התקנת משאבות טבולות ושאיבת בור הביוב.

 

שאיבות ביוב בגני תקווה

שירותי ביובית בגני תקווה

הביוב עלה על גדותיו ונדרש טיפול מהיר? זקוקים לשירותי ביובית בחניון התת קרקעי אשר מוצף מים בגלל הגשם? מעוניינים בהצעת מחיר או בייעוץ מקצועי בכל נושא הקשור בשירותי ביובית בגני תקווה? התקשרו אלינו ונשמח לעזור ולייעץ בכל נושא ובעיה. 

שירותי ביובית בקרבת גני תקווה: שאיבת ביוב בגבעת שמואל | ביובית בסביון | שירותי ביובית בקרית אונו