ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

הביוב סתום? הדירה מוצפת? כל שירותי הביובית בגבעת שמואל במחירים ללא תחרות. אנו במרכז לביוביות ושאיבות מתחייבים לשירות מעולה, זמינות מלאה ולסטנדרטים הגבוהים ביותר.

כל אחד נתקל בשלב כזה או אחר בתקלה במערכת הביוב. לעיתים אלה תקלות קלות ולעיתים תקלות חמורות. במקרה של תקלות מורכבות ומערכתיות אל תבזבזו זמן. רק ביובית תטפל בבעיה מהשורש ותספק פתרון ארוך טווח. אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מבצעים שאיבות ביוב בגבעת שמואל ומציעים שירותי ביובית בגבעת שמואל וכל אזור המרכז, מאזור השרון ועד אשקלון וסביבתה.

ביובית בגבעת שמואל - שירות 24 שעות ביממה

ביובית בגבעת שמואל – שירות 24 שעות ביממה

מתי מומלץ להזמין ביובית?

ביובית היא הפתרון לסתימות חוזרות ונשנות או הצפות. אם שמתם לב לכך שהאינסטלטור מגיע אליכם לעיתים תכופות מדי, כנראה שהבעיה היא עמוקה יותר והפתרונות שמספק האינסטלטור הם זמניים. אז כבר יש צורך בביובית איתה יהיה אפשר להכנס לעומק הצנרת. בבעיה של שורשים שחדרו לביוב נדרש הרבה כוח כדי לשחרר את הסתימה באופן מוחלט. מומלץ מאוד להזמין ביובית גם מדי תקופה לשטיפת קווי ביוב. פעולה זו תחסוך תקלות פתע שהטיפול בהן יהיה יקר.

שירותי ביובית בגבעת שמואל

שואלים את עצמכם מדוע קיימות כל כך הרבה סתימות ביוב בגבעת שמואל? ננסה לענות על כך בקצרה בפיסקה הבאה.

בעיקרון קיימות עשרות סיבות לסתימות ביוב, החל משורשים שחודרים למערכת הביוב ועושים בה שמות, מבוצה שנסחפת למערכת הביוב וגורמת לסתימות קשות ואף מבלאי טבעי של מערכת הביוב, משימוש בחומרים לא איכותיים ומהתקנה כושלת ורשלנית של בעלי מקצוע.

כל הסיבות האלו ורבות נוספות מצטרפות לשימוש לא נכון במערכת הביוב שנעשה על ידינו המשתמשים במערכות הביוב, שימוש זה כולל השלכת מגבונים ומוצרי פלסטיק למערכת הביוב דרך האסלה, שפיכת שומנים ושאריות מזון לכיור המטבח ועוד. כמו כן, חשוב לציין שהעומס הרבה על התשתיות ובפרט על תשתיות הביוב בגבעת שמואל גורם אף הוא לשיעור ניכר מסתימות הביוב.

מהם שירותי שאיבות ביוב בגבעת שמואל שאנו מציעים?

אנו מספקים מגוון שירותי ביובית בגבעת שמואל, ביניהם:

  • שאיבת ביוב מצנרות או בורות ביוב
  • שאיבת בור שמן: בור להפרדת שומנים הוא מתקן חובה בעסקים העובדים עם שמנים ושאיבת הבור היא פעולה שיש לבצע באופן קבוע.
  • שאיבת הצפות
  • שאיבת מים, כולל בריכות שחיה ומאגרים.
  • תיקון צנרת ביוב ללא הרס בכלים חדשניים וטכנולוגיה.
  • שטיפתם של קווי ביוב
  • פתיחת סתימות ביוב – פתיחת סתימות ביוב בגבעת שמואל 24 שעות ביממה בזמינות מיידית.
  • צילום קו ביוב – צילום קו ביוב באמצעות מצלמות סיב אופטי ורובוטים מתקדמים. צילום איכותי ואבחון ע"י מומחי המרכז לביוביות ושאיבות. עבור צילום קו ביוב בגבעת שמואל בוחרים רק בחברה מקצועית ומנוסה בעלת ציוד איכותי אשר יאפשר אבחון אמין ומדוייק. במידה ויש צורך קיימת אופציה לביצוע תיקון לקו הביוב.

 

שאיבות ביוב בגבעת שמואל

שירותי ביוב בגבעת שמואל – מקצועיות בלתי מתפשרת

למי אנו מציעים שירותי ביובית?

משפחת לקוחותינו הרחבה כוללת לקוחות כמעט מכל תחום אפשרי.  מחלקת הלקוחות הפרטיים שלנו מציעה שירותי ביובית ושאיבות ללקוחות פרטיים וועדי בתים.
המחלקה העיסקית מציעה שרותי לרשויות מוניצפאליות כדוגמת עיריות, מועצות מקומיות ואזוריות וכן למגוון לקוחות עיסקיים מהשוק הפרטי כדוגמת חברות ביטוח, מפעלים, חברות בנייה, תחנות דלק, מסעדות, מוסכים, בתי מלון והרשימה עוד ארוכה.

המשותף ללקוחותינו הינו בעיקר הנאמנות והשנים הרבות בהן הם מלווים אותנו, וזאת בזכות המשאבים הרבים שאנו משקיעים עבור שביעות הרצון הגבוהה של לקוחותינו היקרים.

נשמח אם תבחרו להשתמש בשרותי החברה ותצטרפו למשפחת לקוחותינו הרחבה.

מעוניינים בשטיפת קווי ביוב למניעת תקלות? לא הספקתם למנוע והביוב עלה על גדותיו? אם אתם מחפשים ביובית בגבעת שמואל אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ נגיע במהירות ונספק שירות יעיל ומקצועי.

שירותי ביובית בקרבת גבעת שמואל: שאיבת ביוב באור יהודה | ביובית ברמת גן | שירותי ביובית בגבעתיים