ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

הביוב עולה על גדותיו ומציף את המרתף? מחפשים משאבה טבולה למרתף?

הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם 24 שעות ביממה, עם השירות הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. אצלנו במרכז לשאיבות תמצאו מבחר רחב של משאבות טבולות תוצרת החברות המובילות בעולם.

משאבה טבולה מהווה פתרון מצוין במגוון רחב של מקרים בהם יש צורך בפתרונות שאיבה.
זהו מכשיר אמין מאוד, נייד וזול יחסית ובזכות יתרונות אלו הוא מספק שילוב מנצח על פני כל משאבה אחרת.

מהו מקור השם משאבה טבולה?

משאבה טבולה למרתףפשוטו כמשמעו, משאבה טבולה נקראת כך מאחר והיא מופעלת ע"י הטבלתה בנוזל. המשאבה מוטלת למאגר נוזלים כדוגמת ביוב או מים, ומזרימה את הנוזלים דרך צנרת ייעודית. למשאבה הטבולה מחובר מצוף, אשר מפעיל את המשאבה בכל פעם שמפלס הנוזלים מגיע לגובה שנקבע בעת מיקום המצוף. הגעת הנוזלים לגובה המצוף תגרום להפעלת המשאבה ולניקוז הנוזלים.

משאבה טבולה למרתף

מיקומו של המרתף הינו מתחת לגובה הקרקע, ובהתאמה גם בגובה נמוך יותר ממערכת הביוב הביתית. לפיכך, על מנת שהביוב יזרום מעלה (בניגוד לכוח המשיכה) לכיוון מערכת הביוב, יש צורך במקור אנרגיה חיצונית.
כאן נכנסת לתמונה משאבה טבולה למרתף. משאבה זו תותקן בתוך בור ביוב שיאגור את השפכים ממערכת הביוב במרתף. תפקידה המשאבה הוא להזרים את הביוב מבור הביוב הנמוך שנמצא בגובה המרתף כלפי מעלה לכיוון מערכת הביוב הביתית.

הצוות שלנו מבצע התקנת משאבה טבולה:

כיצד נבחר משאבה טבולה למרתף?

על מנת שתעשו את הבחירה הנכונה, נביא לפניכם מספר פרמטרים מכריעים בבחירת משאבה טבולה למרתף. אם תשקיעו מעט מחשבה ותעשו את שיעורי הבית לפני שתזמינו שירות התקנת משאבה טבולה לביוב – תבטיחו לעצמכם שקט רב כתוצאה מבחירת המשאבה הנכונה עבורכם.
כמובן שצוות המומחים שלנו עומדים לשרותכם וישמחו לייעץ לכם ללא כל עלות.

  • עומק ונפח הבור – ככל שבור המשאבה עמוק וגדול יותר, כך נצטרך משאבה עוצמתית יותר שתוכל להזרים את השפכים ביעילות ללא מאמץ רב.
  • עומס עבודה – ככל שמדובר במערכת פעילה יותר, כך יש צורך במשאבה חזקה יותר ובקוטר גדול יותר. לדוגמא אם הצורך במשאבה הינו עבור מרתף המשמש כיחידת דיור קטנה, נבחר במשאבה פחות עוצמתית בהשוואה למרתף המשמש עסק פעיל.
  • מטרת המשאבה: מים, ביוב, שומנים – האם המשאבה נועדה לשאיבת מי ניקוז? מים לגינת הנוי או הבריכה? או אולי לשאיבת בור ביוב? רגע, אולי המשאבה מיועדת לטחינת מוצקים שהצטברו בביוב? לשאלות אלה השפעה מכרעת בבחירת המשאבה הטבולה הנדרשת.
  • חיבור חשמל חד פאזי או תלת פאזי – יש להתאים את המשאבה לחיבור החשמל הקיים, או להפך להתאים את חיבור החשמל למשאבה הנדרשת.

שירותי ביוב מצויינים ללא פשרות

אנו במרכז לביוביות ושאיבות דוגלים בשירות מעולה ללא פשרות, לשם כך אנו משקיעים מאמצים רבים לשם שביעות רצון לקוחותינו.
לראייתנו לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר, ואף איש השיווק הטוב ביותר של העסק, ולכן נעשה כל שביכולתנו למענכם לקוחותינו.
אנו נעמיד לרשותכם את העובדים הטובים ביותר, ונעשה כל עבודה עם הציוד הטוב ביותר, תוך שימוש בחומרים ורכיבים איכותיים מהשורה הראשונה. בשורה התחתונה, אתם יכולים להיות בטוחים שאצלנו אתם בידיים טובות.

אילו משאבות טבולות אנו מספקים?

אנו מוכרים ומתקינים משאבות טבולות למרתף או כל צורך אחר, מתוצרת מיטב היצרניות בעולם.
חשוב להדגיש שעל כל המשאבות הטבולות תקבלו אחריות יצרן מלאה.

שאיבת בור משאבה טבולה

בור המשאבה שלכם מכיל לכלוך ופסולת כדוגמת חולות, בוצה, אבנים, מוצרי היגיינה ומגבונים? מעוניינים לנקות את הבור ולמנוע תקלות ונזק למשאבה הטבולה?

באמצעות שאיבת בור ביוב נבטיח את ניקיון בור המשאבה הטבולה, וכן נמנע ריחות לא נעימים ותקלות עתידיות. לא נסתפק בשאיבה בלבד, אלא גם נשטוף את בור הביוב בלחץ מים גבוה, ועל ידי כך נבטיח ניקיון יסודי.אגב, אנו במרכז לשאיבות ממליצים על תדירות שאיבה של לכל הפחות אחת לשנה, למטרות אחזקה מונעת.

ישנו מגוון של ביוביות, הנבדלות אחת מהשנייה במספר מאפיינים, ביניהם: נפח מיכל האגירה, עוצמת יחידת לחץ המים ועוצמת השאיבה. ככל שמדובר בעבודה מורכבת יותר, כך בדרך כלל נצטרך ביובית משאית גדולה יותר. אך חשוב לשים לב, אם שירות הביוב נדרש עבור חניון תת קרקעי או חלל בעל גישה מוגבלת, נשתמש בביובית לחניונים. מדובר למעשה בביובית נמוכה ונגישה אשר תספק לנו את היכולת לבצע עבודות ביוב גם במקרים בהם למשאית אין יכולת לגשת למקום.

לסיכום, אם אתם מחפשים משאבה טבולה למרתף, אתם כבר יודעים מהי הכתובת הטובה ביותר. רק במרכז לשאיבות תקבלו שירות אמין, מכשור חדיש ומקצועי, אחריות מלאה וכמובן מחירים משתלמים במיוחד.