ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

הביוב גולש החוצה? סתימות הביוב חוזרות שוב ושוב? הגעתם למקום הנכון.
אנו במרכז לביוביות ושירותי ביובית מציעים שירותי ביובית במחירים האטרקטיביים ביותר. אצלנו תקבלו שירות אדיב ומקצועי, זמינות מלאה בכל שעה ביממה ואחריות מלאה.

שירותי ביובית בהוד השרון

הביובית נועדה לטיפול במערכות הביוב ולביצוע תיקונים לתקלות ביוב כדוגמת סתימות ביוב.לשם כך הביובית משתמשת במשאבות חזקות במיוחד שמאפשרות לה לשאוב כל חומר בקלות וביעילות, וכן להפיק לחץ מים חזק שיאפשר לה לשחרר כל סתימת ביוב ללא קושי.

הטיפול במערכת הביוב חייב להיות מקצועי, ולהיעשות באמצעות עובדים מנוסים ובאמצעות הציוד המתאים. הסיבות לכך הן חוסר הגישה למערכת הביוב אשר קבורה תחת הקרקע ומצריך מיומנות רבה. וכן מורכבות מערכת הביוב אשר כוללת צינורות רבים, הסתעפויות וזוויות.
כמו כן, תקלות הביוב הקשות מתרחשות בדרך כלל בצנרת הביוב החיצונית, כלומר בין הביוב הביתי לביוב העירוני, ומצריכות ביובית בעלת לחץ מים גבוה במיוחד, אשר יצליח להתמודד עם סתימות ביוב קשות במיוחד.

אנו במרכז לביוביות מעמידים לרשותכם ביובית בהוד השרון בזמינות גבוהה 24 שעות ביממה כולל שירותי חירום מלאים.

סתימות ביוב בהוד השרון

סתימת ביוב הינה תקלת הביוב הנפוצה ביותר. למעשה בכל יום מתרחשות אלפי סתימות ביוב ברחבי הארץ. רבים מאיתנו נרתעים מביוב וכל שכן מסתימות ביוב. המחשבה על הזוהמה הרבה, על החיידקים והריח הנורא מרתיעה ואף מעוררת תחושות גועל.

עם זאת, אסור להזניח את הטיפול בסתימות ביוב!
אינכם רוצים לגלות שהביוב הציף את הדירה או החצר ויצר נזקים לרכוש ולסביבה רק מאחר שהזנחתם את הטיפול בסתימה.

אז.. מה עושים? כיצד נתגבר על סתימת הביוב ונשיב את המצב לקדמותו? 
בשביל זה קיימת ביובית בהוד השרון. כשמה כן היא הביובית נועדה בעיקר למתן שירותי ביוב.
במקרה של סתימה בביוב הזמינו ביובית בהוד השרון וצוות ביובית מקצועי ומנוסה יבצע עבודה יעילה ויסודית, יפתח את הסתימה ויחזיר את מערכת הביוב לפעילות תקינה.

כיצד פועלת ביובית בהוד השרון?

ביובית היא משאית שבה מערכת חזקה מאוד המבצעת במקביל גם דחיסה ופירוק של פסולת קשה שהצטברה בצנרת כמו שומנים קשים, חיסול שורשים בצנרת, שאיבה מהירה ועוד. כאמור, לביובית שתי מערכות עיקריות :

  • מערכת הפקת לחץ מים גבוה – תפקיד מערכת זו לייצר לחץ מים בעוצמות גבוהות.
    הרכיבים העיקריים של המערכת הם: מיכל מים נקיים, מנוע, משאבת לחץ, ווסתים, צינורות לחץ, דיזות המשמשות לוויסות לחץ המים עבור שטיפה/פתיחת סתימות ועוד.
  • מערכת שאיבה – תפקיד מערכת זו לאפשר לצוות הביובית לבצע מגוון שאיבות.
    הרכיבים העיקריים של המערכת הם: מיכל לאגירת החומרים הנשאבים, מנוע, צינורות שאיבה ומשאבת וואקום בס"כ בקירור מים אך קיימות משאבות ישנות בקירור אוויר.

כיוון שביובית היא כלי מורכב ובעל עוצמה רבה, חשוב לפנות רק למומחים בתחום. אנחנו מציעים שירותי ביובית בהוד השרון כבר שנים ומצוידים בציוד המתקדם ביותר שיש בתחום. מעבר למערכות הפקת מים בלחץ גבוה ומערכת שאיבה, צוות הביובית משתמש בציוד מגוון בהתאם לצורך: כלי עבודה כדוגמת פטישים, איזמלים, מברגים, מפתח צינורות, פטישונים וכו', משאבות ביוב טבולות, מצלמות ביוב וכן הלאה.

למה משמשת הביובית? 
מרבית הביוביות מיועדות בעיקר לפתיחת סתימות וביצוע אחזקה שוטפת של מערכות ביוב וניקוז כדוגמת: חיתוך שורשים בביוב, שאיבת ביוב, שאיבת בורות רקב, שאיבת הצפות ושטיפת קווי ביוב. עם זאת, הביובית לוקחת חלק לא מבוטל אף בשלב בניית התשתיות.
לעיתים קרובות נעזרים בביובית עבור הובלת מים והתזתם עבור אשפרת בטון, הובלת בטונייט במיכל הביובית, ועבור שטיפת קווי ביוב טרם מסירת המבנה ואיכלוסו.

הוד השרון שייכת למחוז מרכז ישראל, היא הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1964 ובשנת 1990 הוכרזה כעיר. הוד השרון גובלת בערים פתח תקווה, רמת השרון, הרצליה וכפר סבא וכן במושבים השייכים למועצה אזורית דרום השרון. אוכלוסיית העיר עומדת על כ-62 אלף תושבים ושטח השיפוט של העיר עומד על כ-19.4 אלף דונם. כתוצאה מהתשתיות הישנות והעומס עליהן, כמות סתימות הביוב בהוד השרון גבוהה יחסית.

ביובית בהוד השרון

ביובית בהוד השרון – פתרונות מתקדמים ביותר עבורכם

צילום צנרת ביוב בהוד השרון

סובלים מתקלות ביוב חוזרות ונשנות? מעוניינים לוודא שצנרת הביוב תקינה?
אם התשובה לאחת מהשאלות האלו חיובית, כנראה שאתם צריכים שירותי צילום צנרת ביוב.

צילום צנרת ביוב או בכינוי המקצועי יותר צילום קו ביוב, נעשה באמצעות מצלמות סיב אופטי מתקדמות או רובוט לצילום קווי ביוב.
אמצעי הצילום מוחדרים לצנרת הביוב ומספקים תמונה ברורה ואיכותית של צנרת הביוב. באמצעות צילום צנרת הביוב ניתן להבחין בכשלים כדוגמת מעיכה בקו הביוב, שברים או סדקים, חדירת שורשים לביוב, המצאות בטון בביוב, שיפוע לא תקין של צנרת הביוב וכן הלאה. צילום הצנרת מספק צילום וידאו צבעוני בזמן אמת, ומגוון נתונים טכניים כדוגמת שיפוע ומרחק.

את צילום הצנרת חשוב לבצע באמצעות צוות מקצועי, כזה שידע לתפעל את הציוד בצורה מקצועית ולאבחן את מצב הצנרת. כמו כן, אין זה המקום להתפשר על איכות ציוד הצילום, ציוד זול ולא איכותי עשוי לספק תמונה חלקית של מצב הצנרת, ולהוביל אותנו להסקת מסקנות שגויות.

שאיבת ביוב בהוד השרון 
שאיבת ביוב נעשית על ידי ביובית, ולא ע"י אינסטלטור אשר אין לו את הציוד הנדרש לביצוע העבודה. זהו ציוד מתקדם ויקר אשר מספק תוצאה איכותית ויסודית. צוות הביובית מבצע את שאיבת הביוב בעזרת משאבה עוצמתית המותקנת על גבי הביובית ושואבת את הביוב לתוך מיכל המותקן על גבי הביובית.
בגמר השאיבה צוות הביובית ישטוף את בור הביוב, ולאחר מכן יוביל את הביוב לאתר הטמנה מורשה שם יפרוק אותו בהתאם לחוק.
על מנת למנוע הפתעות במחיר חשוב להבהיר מראש לביובית מהם התנאים לשאיבת הביוב:

  • כמות הביוב שיש לשאוב
  • האם קיימת גישה למשאית / מרחק בור הביוב מהמשאית
  • תדירות השאיבה – ככל שהתדירות גבוהה יותר המחיר שתקבלו יהיה אטרקטיבי יותר.

חברת המרכז לביובית ושאיבות ביוב מציעה מגוון שרותי שאיבות בהוד השרון והסביבה. בין אם אתם גרים באזור עירוני ובין אם באזור כפרי סביר להניח שנתקלתם לפחות פעם בחיים בביוב שעלה על גדותיו, צינור שהתפוצץ ויצר הצפה או בסתימה שלא נפתרת. כל אלה הן בעיות שיש לפתור בכלים עוצמתיים כמו ביובית. רק ביובית מצליחה לפתוח סתימות קשות ולנטרל אותן באופן יסודי. אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מבצעים שאיבות ביוב בהוד השרון ומציעים מגוון שירותי ביובית בהוד השרון ובכל אזור המרכז.

שאיבות ביוב בהוד השרון לשירותכם במיידי

אנחנו מציעים מגוון שירותי ביובית בהוד ההשרון ובמקומות רבים אחרים:

  • שאיבת ביוב מבריכות ביוב עירוניות, בורות פרטיים ועוד.
  • שאיבת בורות שמן ע"י ביובית עבור מגוון מסעדות, מוסכים או מפעלים המחוייבים לתחזק בור שמן.
  • שטיפת קווי ביוב, גם על בסיס קבוע כפעולת תחזוקה.
  • טיפול בשורשים שחדרו לביוב, אחד הגורמים העיקריים לסתימות קשות בעיקר באזורים עם צמחיה רבה.
  • תיקון צנרת ביוב ללא הרס
  • שאיבת הצפות גם ממחסנים, חניונים ועוד.
  • שאיבת מים
  • עבודות רובוט לצנרת הביוב – אנו מציעים שירות עבודות ביוב מורכבות ע"י רובוטים מתקדמים אשר בעזרתם ניתן לבצע מגוון עבודות בצנרת הביוב, כדוגמת תיקון מעיכות בצנרת הביוב, ניסור בטון מקווי ביוב ועוד. כל זאת ללא צורך בחפירה והרס.
  • התקנת משאבות טבולות – מחפשים שירות התקנת משאבות טבולות? אנו מציעים שירות הספקה והתקנה של משאבות טבולות במחירים המשתלמים ביותר. כמו כן, במידה ויש צורך קיימת אופציה לשאיבת ביוב.
שאיבות ביוב בהוד השרון

שאיבות ביוב בהוד השרון – שירות מקצועי

צנרת הביוב זקוקה לתיקון וחידוש? בור השמן זקוק לשאיבה? אם אתם מחפשים ביובית בהוד השרון, אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ כאן לשירותכם! אנו זמינים לרשותכם 24 שעות ביממה, ובעלי ניסיון רב בכל שרותי השאיבות: שאיבת הצפה בהוד השרון, שאיבת מקלטים בהוד השרון, שאיבת חניון בהוד השרון ועוד.

שירותי ביובית בקרבת כפר סבא: שאיבת ביוב בכפר סבא | ביובית ברעננה | שירותי ביובית בהרצליה