ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

להיות בעלים של נכס זהו הישג אשר נלווים אליו פלוסים רבים כדוגמת בטחון ויציבות, שקט נפשי ועוד.
אך כמו בכל דבר אחר בחיים, קיימים גם מינוסים וביניהם עוגמת הנפש מתקלות כאלו ואחרות במבנה. אחרי הכל, לצערנו התקלות הן רק עניין של זמן. בעמוד זה נרחיב ונתייחס לתקלות בצנרת הביוב וצנרות המים בדירה.

לפני שנסביר ונפרט לגבי הגורמים לתקלות הצנרת, הדרכים לזהות ולמנוע את התקלות וכיצד מבצעים תיקוני צנרת, חשוב לנו להדגיש שאין כל סיבה להילחץ ולהיכנס לפאניקה. בשבילכם אמנם מדובר בתקלה לא נעימה ואף מרתיעה, אך בשביל חברה מקצועית מדובר בעבודה שוטפת, ותוך שעות בודדות המצב יחזור לקדמותו והצרות יהפכו לזיכרון רחוק.

תיקון צנרת ביוב

תיקון צנרת ביוב – שירותי ביוב מתקדמים

מתי נדרש תיקון או חידוש הצנרת?

אם תופעות כמו הצפות או סתימות חוזרות על עצמן, כנראה ששטיפת קווי הביוב ושאיבה בעזרת ביובית הן רק חלק מהעבודה. נדרשת גם "עבודה כירורגית" מעמיקה יותר הקשורה לצנרת עצמה. עם הזמן צנרת נשחקת ואותם סדקים גורמים לחדירת שורשים היוצרים סתימות בתוך הביוב, חדירת אדמה או לכלוך הסותמים אף הם את הצנרת. זה הזמן לתקן קטע צנרת או לחדש אותו באמצעים המתקדמים העומדים לרשותנו. אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מתמחים גם בתיקון צנרות ביוב או חידושן ללא גרימת הרס ונזקים.

מתי קיים צורך לבצע תיקון צנרת?

פיצוץ בצנרת

פיצוץ בצנרת

אם אתם כאן כנראה שכבר יש לכם צורך לבצע תיקון צנרת.
בכל אופן ריכזנו עבורכם את המצבים העיקריים בהם מתעורר הצורך לבצע תיקון:

  • תקלת אינסטלציה – הסיבה הרווחת ביותר לתיקון צנרת היא כמובן התרחשות תקלת אינסטלציה. פיצוץ צנרת לדוגמה, יחייב תיקון מיידי לפני שיתפתחו נזקים נלווים משמעותיים יותר כדוגמת פגיעה ברכוש ובמבנה.
  • בלאי טבעי והתיישנות החומר – השנים עושות את שלהן ועם השנים צצות בעיות כאלו ואחרות, לעיתים נזילות, לעיתים חוסר איטום ולעיתים פיצוצי צנרת. אם תדירות התקלות הולכת ועולה, יתכן ותחליטו שהגיע הזמן לחדש את הצנרת. צנרת חדשה שהותקנה בצורה מקצועית תוך שימוש בחומרים תקניים ואיכותיים תבטיח לכם ראש שקט לשנים רבות קדימה.
  • חידוש ושיפוץ מבנה – משפצים את הדירה? מתחדשים בחדר מקלחת חדש? כנראה שתגיעו למסקנה שאם אתם כבר מוכנים לקראת ימים של בלגן ורעש, ובכל מקרה את הריצוף והקרמיקות כבר מחליפים… אז כנראה שעדיף על הדרך לחדש גם את הצנרת ועל ידי כך למנוע תקלה בעתיד אשר תיקונה עשוי לדרוש את פירוק הריצוף / הקרמיקות.

בעל מקצוע מיומן

אם המוכר במכולת יציע לבנות לכם דירה סביר להניח שתסרבו בנימוס, גם אם הוא יסביר לכם שהוא ישתמש בציוד מקצועי ומתקדם של אחיו קבלן הבניה. אך מדוע תסרבו להצעתו? אחרי הכל הציוד זהו אותו ציוד…
ברור לכולנו שהציוד לכשעצמו לא יבטיח את איכות העבודה. בתחום תיקוני הצנרת אין אפשרות להתפשר על מיומנות, ניסיון וידע. בתחום זה אין קיצורי דרך ותחליפים לעבודה קשה ומיומנות שנרכשת עם השנים.

בעל המקצוע יאלץ להתמודד עם תקלות בלתי צפויות במהלך עבודתו וללא ניסיון ומיומנות גבוהה לא יהיו לו הכלים הנכונים להתגבר עליהן ולתת לכם את המענה הטוב ביותר. לכן, אל תתפשרו ואל תתפתו להצעות מחובבנים או מתחילים. הנזק מעבודה רשלנית עשוי לגרום לכם עוגמת נפש עצומה ועוד לא דיברנו על העלויות הכרוכות בתיקונים חוזרים ונשנים.

החלפת צנרת חמים קרים

החלפת צנרת חמים קרים

עבודה מקצועית מחייבת תכנון נכון, עבודה מדויקת תוך הקפדה על קלה כבחמורה, שימוש בחומרים תקניים, הקפדה על שיפועים תקניים, שימוש בחומרים איכותיים ועוד. בחרו מראש בחברה מקצועית ואמינה, שתספק לכם כתובת ומענה לכל בעיה.

סל שירותי ביוב מקיפים בכתובת אחת

תחשבו שהזמנתם בעל מקצוע לבצע איתור נזילה, והוא מצביע על נקודה מסוימת בה לטענתו הנזילה, לאחר מכן הזמנתם בעל מקצוע אחר לתיקון הנזילה ומתברר שהנזילה לא במקום אליו הפנה המאתר, או שבעל המקצוע השני פתח את הקיר במיקום שגוי. במצב כזה תאלצו להזמין שירותי איתור נזילות פעם נוספת וחוזר חלילה.

בכל הקשור לתיקוני אינסטלציה חשוב לוודא מראש שיש לחברה אשר מולכם את כל היכולות, הכלים והניסיון להעניק לכם חבילת שירותים שלמה.

ומדוע? כך תחסכו את הטרחה וכאבי הראש הנלווים להתעסקות מול מספרי בעלי מקצוע שזורקים את האחריות האחד לרעהו, ועוד לא דיברנו על ההוצאות הכספיות המנופחות והמיותרות שעשויות להיווצר.

איך נעשה תיקון צנרת הביוב?

תיקון צנרות ביוב

תיקון צנרות ביוב ע"י מומחים

תיקוני אל הרס / תיקוני צנרת ללא הרס

בשנים האחרונות מתפתח תחום חדש בענף האינסטלציה המכונה תיקוני צנרת ללא הרס.
תיקונים אלו מתבצעים בעיקר בצנרת הביוב והניקוז כדוגמת מרזבים וכן הלאה.
בעבר במידה והייתה בעיה בצנרת כדוגמת שבר, סדק או מעיכה לא הייתה ברירה אלא לחפור ולהחליף את צנרת הביוב בצנרת חדשה, למעשה מדובר בפרוצדורה שלמה הכוללת שבירת ריצוף / כביש / מדרכות, חפירה, תיקון הצנרת וריצוף מחדש.

באמצעות הטכנולוגיות החדישות ניתן לייעל את התהליך משמעותית ע"י שימוש באמצעים מתקדמים אשר מוחדרים לצנרת, כך שתיקון הצנרת נעשה ללא כל צורך בחפירה וחשיפת מוקד הנזק. התיקון מתבצע ע"י החדרת שרוול העשוי חומרים פולימרים הנדבק לצנרת באופן מושלם בתהליך ודבקים יעודיים ומהווה למעשה צינור חדש תוך השארת הצנרת הישנה.

תחום זה המכונה גם חידוש צנרת בשיטות אל הרס חוסך זמן רב, עלויות כספיות מיותרות, ואף פגיעה אסתטית שלעיתים תיווצר עקב חפירה ופגיעה בריצוף קיים במיוחד עם מדובר בריצוף יקר ומיוחד כדוגמת משטח בומנייט.

עם זאת, כאשר הצנרת מתפוררת או כאשר ישנה בעיה תכנונית של כל מערכת הביוב בסביבה יהיה צורך לטפל בבעיה מהשורש ואז לא תהיה ברירה אלא להחליף את הצנרת.

אחריות על תיקוני צנרת

בעל המקצוע מתחמק ממתן אחריות? כנראה שיש לכך סיבה…
אנו במרכז לביוביות ושאיבות עומדים מאחורי איכות עבודתנו ומציעים אחריות מלאה על תיקוני צנרת. בזכות העבודה היסודיות והמקצועית אנו בטוחים שהעבודה בוצעה על הצד הטוב ביותר ונשמח להעניק לכם אחריות מלאה כך ונפתור אתכם מדאגות מיותרות.

בית לאחר תיקון צנרת

בית לאחר תיקון צנרת

מחיר

אין צורך להאריך בנושא המחיר, אנו במרכז לביוביות ושאיבות מתחייבים למחיר הזול בארץ בלי אותיות קטנות ובלי הפתעות!
אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבל הצעת מחיר משתלמת ו/או ייעוץ מקצועי ללא כל עלות מצדכם.

מדוע לבחור בנו לתיקוני צנרת?

התלבטנו מה לכתוב כאן, הרי ברור שישנן חברות לא מעטות בשוק שמציעות שירות תיקון צנרת. אז מדוע לבחור דווקא בנו? במה אנו טובים יותר מאחרים?
המסקנה אליה הגענו היא שאנו בולטים לעומת המתחרים בשאיפה לשביעות רצון לקוחותינו. אחרי הכל עבורנו אתם הסיבה לקיום העסק ואתם גם עשויים להיות אנשי השיווק הטובים ביותר שבזכותם החברה תצמח ותתרחב. אך מה הקשר בין השאיפה לשביעות רצון לקוחותינו לבין הבחירה דווקא בנו?
לדעתנו השאיפה הזו גורמת לכך שאנו משקיעים משאבים רבים ומציעים מכלול שירותים משתלם ללא מתחרים, ולשם כך אנו מקפידים בראש ובראשונה על הנושאים הבאים:

  • שירות אמין והוגן
  • מקצועיות ללא פשרות
  • אחריות מלאה
  • זמינות מיידית 24 שעות ביממה
  • המחירים הטובים ביותר

סובלים מהצפות או סתימות חוזרות ונשנות? עבר זמן מאז התקנתם או חידשתם את צנרת הביוב? כנראה שזה הזמן לכך. מרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ תבצע את תיקון וחידוש הצנרת באמצעים חדישים ללא הרס.

לתיקוני צנרת בוחרים בטובים ביותר!
התקשרו אלינו לקבלת שירות מקצועי ואמין במחירים המשתלמים בארץ 072-3922-933