ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

מחפשים ביובית בבאר שבע? הגעתם למקום הנכון! אצלנו תקבלו שירותי ביובית בזמינות גבוהה ובמחירים הזולים ביותר.

שוב הביוב גולש החוצה והריחות בלתי נסבלים? רק שבוע שעבר סבלתם מסתימת ביוב והנה שוב היא חזרה למרר את חייכם?
אז נכון, תקלת ביוב היא לא בדיוק דבר נחמד, אך לא יעזור להילחץ. תנשמו עמוק ותירגעו, ולאחר מכן פשוט הרימו אלינו טלפון, ואנחנו נדאג לטפל לכם בבעיה על הצד הטוב ביותר.

ביובית בבאר שבע

ביובית בבאר שבע

משאית ביובית היא הפתרון הטוב והמהיר ביותר לכל בעיית ביוב, לא משנה אם אתם צריכים שירות שאיבת ביוב, פתיחת סתימת ביוב, צילום קו ביוב או כל שירות אחר, הכתובת המקצועית עבורכם הינה הביובית.

אבל רגע מהי בכלל ביובית?
ביובית היא כנוי עממי למשאית או כלי רכב אחר שמותקן על גביו מתקן הכולל מערכות ביוב מתקדמות. המערכות העיקריות הן מערכת שאיבה ומערכת לחץ מים חזק.ביכולתה של הביובית לשאוב כמעט כל חומר, אך השימוש הנפוץ ביותר ביכולת השאיבה נעשה עבור שאיבת מים, שאיבת הצפה ושאיבת ביוב. בלחץ המים משתמש צוות הביובית לשם פתיחת סתימות ביוב, חיתוך שורשים בביוב, ניקוי מרזבים וכו'.

במרכז לביוביות ושאיבות ניתן לקבל את כל שירותי הביובית בבאר שבע, הצוות המנוסה שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

שאיבת ביוב בבאר שבע

שאיבת ביוב נעשית ע"י משאבות חזקות, ביוב מכיל פסולת מוצקים ונוזלים ומהווה חומר קשה יותר לשאיבה לעומת מים נקיים.
בד"כ שאיבת ביוב נעשית באמצעות משאבת הביובית, אם כי קיימים מקרים בהם נעשה שימוש במשאבות ניידות או במשאבות טבולות.
שאיבת ביוב תבוצע כאשר אנו מעוניינים בניקוי ושליפת פסולת מתוך מערכת הביוב, או במקרים בהם קיים מיכל ביוב אשר אינו מחובר לצנרת הביוב העירונית ולכן במידה ולא נשאב אותו תתרחש הצפת ביוב.

אז אם אתם מעוניינים בשירות שאיבת ביוב בבאר שבע אין לכם מה להתלבט, פשוט צרו איתנו קשר לקבלת השירות המקצועי ביותר במחיר המשתלם ביותר

צילום קו ביוב בבאר שבע

צילום קו ביוב נועד לצורך אבחון ואיתור כשלים. במידה וקיימים כשלים, צילום קו הביוב מאפשר לבעל המקצוע לתכנן היטב את דרך פתרון הבעיה בצנרת הביוב.

ישנן 2 שיטות עיקריות לצילום קווי ביוב:

  • מצלמות סיב אופטי לביוב – מצלמות דחיפה, מצוידות בכבל ארוך כשבראש הכבל ממוקם ראש המצלמה. המצלמות הללו מספקות תמונה איכותית, בעלות ניידות גבוהה ועלות זולה יותר ביחס לרובוט לצילום קווי ביוב.
  • רובוט לצילום קו ביוב – הרובוט מהווה מכשור מתקדם יותר ממצלמת ביוב, והוא בעל יתרונות לא מעטים על מצלמת הביוב, כאשר העיקריים מביניהם הם:
    – הרובוט מספק צילום איכותי יותר של מגוון נתונים כדוגמת שיפוע ומרחק, את הנתונים האלו לא ניתן לקבל ע"י צילום באמצעות מצלמת ביוב.
    – הרובוט קל יותר לשליטה בזכות מנגנון מתקדם לשליטה מרחוק. לפיכך ניתן לצלם בעזרתו קווים מפותלים מרובי זוויות, וזאת בניגוד למצלמת סיב אופטי.

מנגד, חסרונות הרובוט לעומת מצלמת סיב אופטי:

  • הרובוט יקר משמעותית לתפעול ולאחזקה
  • רובוט לצילום קווי ביוב מסורבל וכבד יותר בהשוואה למצלמת סיב אופטי
  • הרובוט מחייב תפעול בידי צוות מקצועי שעבר הכשרה מקיפה

לסיכום, אם אתם מעוניינים בצילום קו ביוב, דעו כי צוות הצילום של המרכז לביוביות ושאיבות עומד לרשותכם. אנו בעלי ניסיון רב בביצוע צילום קווי ביוב לכל הלקוחות, עם השנים צברנו אלפי לקוחות מרוצים וביניהם לקוחות פרטיים, עיריות, מועצות מקומיות ואזוריות, מפעלים, קבלני בניין ותשתית ועוד.

שאיבות ביוב בבאר שבע

שירותי ביובית – רק אצל המקצוענים

ישנם שירותים עליהם ניתן להתפשר מבחינת איכות עבודתו של בעל המקצוע, אם לדוגמה הזמנו שירות תיקון לטוסטר ובוצע תיקון לא מקצועי, הנזק הפוטנציאלי קטן יחסית. אם הזמנו שירות מכפלת למכנסיים והם ארוכים מדי, ניתן לבצע מכפלת נוספת ולמעשה לא נגרם כל נזק.

אך בתחום הביוב הסיפור שונה לחלוטין, עבודה לא מקצועית עשויה לגרום לנזקים כבדים ולהסתכם בעלויות תיקון גבוהות עקב פגיעה בלתי הפיכה בקווי ביוב.
אגב, עבודה לא מקצועית איננה תוצאה של רשלנות בעל מקצוע בלבד, אלא אף תוצאה של מחסור בציוד מתאים ואיכותי.דמיינו לעצמכם תסריט די נפוץ, הזמנתם ביובית לפתיחת סתימת ביוב והגיע בעל מקצוע חובבן שהפעיל לחץ מים בעוצמה גבוהה מדי וגרם לקריסת קו ביוב. עלות תיקון קריסת קו ביוב גבוהה עשרות מונים בהשוואה לעלות פתיחת סתימת ביוב.

אך כמו שאתם יודעים, המקצוענים של המרכז לביוביות עומדים לימינכם לפתרון כל בעיה. אנו נלווה אתכם מהרגע הראשון עד להשלמת הטיפול.

שירותי ביובית בקרבת באר שבע שעשויים לעניין אותך: ביובית בדרום | ביובית בשדרות | ביובית בקרית גת | ביובית באופקים

ביובית בבאר שבע במחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אין מה להתלבט, אם יש צורך בביובית מתקשרים למרכז לביוביות ושאיבות.