ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שירותי ביובית באור יהודה במחירים הנמוכים בשוק
כל שירותי הביובית בזמינות גבוהה 24 שעות ביממה

צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד

התעוררתם בוקר אחד אל תוך הצפת ביוב "ריחנית" בחצר? תקלות ביוב הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אמנם מערכת הביוב הוא מוסתרת ותת קרקעית אך כשיש בעיה משמעותית הדברים צפים אל פני השטח במלוא מובן המילה… אנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מבצעים שאיבות ביוב באור יהודה ומציעים מגוון שירותי ביובית באור יהודה ובכל אזור המרכז, מאזור נתניה ועד רחובות ואף דרומה ממנה.

ביובית באור יהודה

שירותי ביובית באור יהודה – בזמינות מיידית

מתי צריך לבצע שירותי ביובית באור יהודה?

ביובית היא כלי עוצמתי מאוד לפתרון בעיות במערכת הביוב. ישנן תקלות שאינסטלטור יכול לפתור כמו סתימות קלות בשירותים או באמבטיה, בעיקר כאלה שנמצאות קרוב לפתח הניקוז. לפתיחת סתימות קשות בעומק הצנרת או שאיבת בורות ביוב והצפות, הכלים שברשות האינסטלטור לא יספיקו. כאן נדרשת מערכת דחיסה ושאיבה רבת עוצמה כמו שיש לביובית. למתן שירות ביובית מקצועי יש צורך בניסיון, מיומנות וציוד חדשני ומתקדם ולכן חשוב להזמין רק חברה מקצועית בתחום כמו המרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ.

חברתנו מעמידה לשירותכם ביובית באור יהודה בזמינות מלאה בכל שעה ובכל יום, אז אם אתם זקוקים לשירותי ביובית, אל תבזבזו זמן יקר, התקשרו אלינו לקבלת שירות אדיב ומקצועי.

שירותי שאיבות ביוב באור יהודה

אנו מספקים מספר שירותי ביובית באור יהודה והסביבה כמו:

  • שאיבת ביוב עבור רשויות מקומיות, לקוחות פרטיים וחברות גדולות.
  • שאיבת בור שמן: בור מפריד שומנים הוא חובה בכל עסק שעובד עם שמנים ונדרשת שאיבה שלו מדי תקופה.
  • טיפול בשורשים שחדרו לביוב
  • שאיבה של הצפות ביוב או מי גשמים
  • שאיבת מים, כולל בכמויות גדולות כמו ממאגרי מים.
  • תיקון צנרת ביוב באמצעים חדשניים
  • שטיפה של קווי ביוב על בסיס קבוע
  • פתיחת סתימת בטון בביוב
  • משאבות טבולות: התקנה, תיקון ומכירת משאבות טבולות. אנו מוכרים משאבות טבולות לביוב, למים נקיים ועוד. אצלנו תקבלו אחריות מלאה, שירות מקצועי וכמובן את המחירים המשתלמים ביותר.
  • ניקוי מרזבים
  • צילום צנרת ביוב

ביובית נמוכה

סובלים מסתימת ביוב בחניון תת קרקעי? החניון מוצף מים וביובית משאית לא מצליחה לגשת למקום?
לפני שאתם נלחצים, בטח תשמחו לשמוע על הפתרון הייחודי שלנו. אנו במרכז לביוביות ערים לצורך ההולך ועולה בשירותי ביובית לחניונים תת קרקעיים, בהתאם לכך בנינו ביובית לחניונים תת קרקעיים. ביובית לחניונים זו למעשה ביובית נמוכה ונגישה, אשר ביכולתה לבצע כל שירות ביוב אפשרי בסטנדרט הגבוה ביותר.

רובוט לצנרת ביוב

רובוטים לעבודות ביוב מהווים את המילה האחרונה בתחום עבודות הצנרת. הם מייעלים את העבודה, מאפשרים עבודה כירורגית ומדויקת, מאפשרים חיסכון במספר העובדים הנדרש ומקצרים את זמן העבודה. בזכות כל היתרונות הללו, הרובוטים מאפשרים גם חיסכון מהותי בעלויות התיקון.

הרובוט נשלט מרחוק ע"י מפעיל מיומן, אשר מקבל נתונים מדויקים בזמן אמת מהרובוט. הרובוט מצויד ברכיבי GPS, חיישנים מתקדמים, מצלמות, סכינים וציוד עזר נוסף. לרובוט יכולות נגישות מדהימות, אפש מאפשרות לו להגיע לכל נקודה במערכת הביוב.

מתי ניעזר ברובוט לצנרת ביוב?
ישנם לא מעט מקרים בהם ניתן לעשות שימוש ברובוט לעבודות צנרת, יתרה מזו ישנם מקרים רבים בהם אין ברירה אלא להשתמש ברובוט לצנרת ביוב.

  1. יישור מעיכות בקווי ביוב – המשמעות של קו ביוב מעוך הינה סתימות ביוב חוזרות ונשנות. המעיכה עשויה להיווצר כתוצאה מלחצי קרקע, בלאי טבעי או לחץ שמפעילים שורשי צמחיה. בעזרת הרובוט ניתן ליישר את המעיכות ביסודיות ובזריזות, ועל ידי כך ניתן להימנע מהחלפת קו הביוב.
  2. ניסור בטון בביוב – בטון חדר לביוב במהלך עבודות בנייה? ניתן לחרוץ בטון בעזרת רובוט לביוב, ולקבל קו ביוב תקין לחלוטין.
  3. חיתוך שורשים בביוב – שורשי צמחיה חדרו למערכת הביוב? רובוט לעבודות ביוב יחתוך אותם ביסודיות, כך שלא ישאר מהם זכר.
  4. סילוק עצמים מהביוב – עצם זר נתקע בקו הביוב? אבן, קרמיקות או צעצוע של הילדים גורם לסתימות ביוב קשות? באמצעות רובוט לצנרת הביוב ניתן לסלק את העצם הזר מקו הביוב.
  5. שיוף עצמים – ברזלים או מסמרים חדרו לקו הביוב? קיימות בליטת בצנרות הביוב? בעזרת רובוט לצנרת ביוב ניתן לשייף את העצמים בצורה מדויקת, ללא כל פגיעה בקו.
  6. תיקון שיפועים – מערכת הביוב עובדת כידוע על בסיס שיפועים, ללא שימוש באנרגיה חיצונית. במידה והשיפועים לא תקינים, מערכת הביוב לא תתפקד באופן תקין, והמשמעות של זה הינה מטרדים כדוגמת ריחות רעים וסתימות ביוב.
  7. צילום צנרת ביוב – צריכים לבצע צילום קו ביוב? בעזרת רובוט לצילום צנרת ביוב ניתן לבצע צילום איכותי וזול. הרובוט מאפשר לכסות שטחים עצומים במהירות, ולקבל את כל הנתונים הנדרשים: שיפוע, מרחק, תמונה ברורה ועוד.
שירותי ביובית באור יהודה

ביובית באור יהודה – פתרונות מתקדמים ביותר עבורכם

שורשי העצים סביבכם חדרו לביוב ועושים צרות? מי הגשמים הציפו את המרתף? אם אתם מחפשים ביובית באור יהודה אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ כאן לשירותכם

שירותי ביובית בקרבת אור יהודה: שאיבות ביוב ביהוד | ביובית בקרית אונו | שירותי ביובית בסביון