ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

מעוניינים בשירות ביובית בקריית אונו? הביוב גולש החוצה מהאסלה? סובלים מסתימת ביוב מטרידה? חברת המרכז לביוביות ושאיבות מציעה את כל שירותי הביובית והשאיבות במחירים הזולים ביותר. בין שירותנו: שאיבת ביוב, פתיחת סתימות, שאיבת הצפה, ניקוי שורשים בביוב ושרותי משאבות טבולות.

תשתית הביוב היא ללא צל של ספק אחת מהתשתיות החשובות ביותר בכל מבנה. למעשה, מערכת ביוב מסודרת היא תנאי בסיסי למגורים במקום. עם זאת, גם במערכת ביוב מסודרת יש תקלות כמו הצפות או סתימות והיא זקוקה לתחזוקה שוטפת כדי למנוע אותן. ביובית בקרית אונו ובכל רחבי הארץ נחוצה לפתרון תקלות שכלים סטנדרטיים לא יצליחו לפתור, או פעולות שיש צורך בעוצמה רבה כדי לבצע אותן כמו שצריך.

אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מספקים שירותי ביובית בקרית אונו ובכל אזור המרכז בכל זמן שנדרש.

ביובית בקרית אונו

שירותי ביוב בקרית אונו – מקצועיות בלתי מתפשרת

למה להיעזר בביובית בעת שאיבות ביוב בקרית אונו?

כאשר מדובר על עבודות ביוב כדוגמת שאיבות ביוב בקרית אונו והתמודדות עם סתימות קשות, אינסטלטור או בעל מקצוע אחר לא יוכל לעזור. במקרים כאלו הכתובת המקצועית והנכונה היא כמובן הביובית. הביובית היא משאית המצוידת במערכת שאיבה ודחיסה בעלת עוצמה רבה. המערכת מבצעת שתי פעולות במקביל: דחיסה ופירוק של פסולת קשה כמו שומנים או שורשים שחדרו לביוב ושאיבת כל הפסולת במהירות. כך ההתמודדות גם עם סתימות קשות ופסולת רבה היא קלה ומהירה. את העבודה חשוב לבצע ביסודיות כך שנקבל תוצאה איכותית שתספיק לזמן רב, ולא נצטרך להתמודד עם חזרתה של התקלה תוך פרק זמן קצר.

מה הם שירותי ביובית בקרית אונו?

שירותי ביובית בקרית אונו ובכלל כוללים בין השאר את השירותים המפורטים מטה:

  • שאיבת ביוב – שאיבת ביוב לשם ניקוי מערכת הביוב מפסולת כדוגמת מגבונים רב פעמיים, וכן שאיבת ביוב מבור ספיגה, בור משאבה טבולה ועוד.
  • שאיבת בורות שמן – שאיבת מפריד שומנים זו פעולת שאיבת בור להפרדת שומנים שחובה להתקין בבתי עסק העושים שימוש בשמנים ושומנים כמו מסעדות, מפעלי מזון, מוסכים ועוד.
  • שאיבת מים – שאיבת מי גשמים או הצפות, שירות זה כולל: שאיבת מים מפיר מעלית, שאיבת מים מחניון, שאיבת מים ממקלט ועוד.
  • שאיבת הצפות – כולל שאיבה ממקומות בעלי נגישות נמוכה
  • ביובית לחניונים – שירותי ביובית נמוכה אשר ביכולתה לתת מענה לכל צורך ובעיה במערכת הביוב גם במקומות צרים, נמוכים ובלתי נגישים כדוגמת שאיבת ביוב מחניונים תת קרקעיים.
  • שטיפת קווי ביוב פעולה אותה מומלץ מאוד לבצע אחת לתקופה. שטיפת קו ביוב מבוצעת בעזרת לחץ מים של ביובית, והיא תפיג ריחות רעים ותמנע סתימות בזכות סילוק פסולת שהצטברה בקו כדוגמת שומני מטבח, בוצה, אבנים מגבונים ומוצרי היגיינה.
  • תיקון צנרת ביוב וחידושה ללא הרס
  • התקנת צנרת ביוב
  • טיפול בשורשים שחדרו לביוב
  • פתיחת סתימות בטון ביוב
  • פתיחת סתימה במרזב – שירותי ניקוי מרזבים הינם שירותים חשובים במיוחד שיועילו לתקינותו של המרזב. זכרו מרזב תקין ימנע הצפה, ועל ידי כך ימנעו מכן נזקים כבדים. מומלץ להקדים ולנקות את המרזבים עוד לפני הגשם הראשון.
  • שירותי משאבות טבולות – שירות תיקון והתקנת משאבות טבולות, משאבות ביוב טבולות, משאבה טבולה למרתף ועוד. והכל במחירים המשתלמים בארץ!
  • רובוט לצנרת ביוב – באמצעות רובוטים מתקדמים אנו מבצעים מגוון פעולות כדוגמת ניסור בטון בקווי ביוב, תיקון מעיכות בקווי ביוב, צילום קווי ביוב, חיתוך שורשים שחדרו למערכת הביוב ועוד.
  • צילום צנרת ביוב – צילום צנרת ביוב מבוצע לשם וידוא תקינות הצנרת. באמצעות הצילום ניתן לזהות תקלות כדוגמת שיפוע לא תקין, מעיכה בקו הביוב, בטון ופסולת בנייה בביוב, שורשים שחדרו ביוב וכיוצא בזה. בדרך כלל צילום צנרת ביוב נעשה בעקבות תקלה כדוגמת סתימת ביוב, אך לעיתים הוא נעשה מסיבות אחרות כדוגמת דרישת הרשות המקומית לשם קבלת טופס אכלוס (טופס 4).
    אצלנו במרכז לביוביות צילום צנרת ביוב נעשה באמצעות ציוד צילום ייעודי כדוגמת מצלמת סיב אופטי אשר מוחדרת למערכת הביוב ורובוט לצילום צנרת ביוב. צוות הצילום המקצועי שלנו ימסור לכם אבחנה בזמן אמת בשטח, וישלח לכם את סרטון צילום הקו. ניתן לקבל דו"ח צילום אשר כולל ממצאים ואבחון לשימוש בבתי משפט, מול חברת הביטוח ועוד.

אחריות נרחבת
כחלק מתפיסת השירות שלנו והרצון שלנו, שאתם לקוחותינו, תהיו שבעי רצון משירותנו, אנו מציעים אחריות נרחבת על מגוון השירותים שלנו. אחריות אמיתית, מקיפה בלי התחמקויות, כוכביות, סוגריים ואותיות קטנות. פשוט אחריות אמיתית.
בשורה התחתונה, אם תזמינו שירות מהמרכז לביוביות ושאיבות אתם יכולים להיות שקטים ובטוחים שאתם בידיים טובות ומקצועיות.

שירותי ביוב בקרית אונו בזמינות מיידית בכל שעה ביממה

נמאס לכם לשמוע תירוצים מבעלי מקצוע מדוע הם מאחרים? רגילים לקבוע לתאם שעה מול בעל המקצוע ולחכות עוד ועוד?
אצלנו במרכז לביוביות תקבלו שירות בדיוק במועד בו תיאמתם. אנו יודעים עד כמה הזמן שלכם יקר, ובהתאם לכך אנו משקיעים משאבים רבים כך שנוכל לעמוד לשירותכם בדיוק בשעה שנקבעה.
כמו כן, הזמינות שלנו הינה 24 שעות ביממה, אחרי הכול שירותי ביובית זה לא בדיוק שירות שאפשר לדחות. כך שאם אתם מחפשים ביובית בקרית אונו, אתם כבר יודעים למי לפנות.

בין לקוחותינו
אנו במרכז לביוביות ושאיבות בעלי ניסיון של מעל לעשור בענף הביוב. במרוצת השנים הענקנו שירות לאלפי לקוחות מרוצים, כדוגמת: מועצות מקומיות ואזוריות, עיריות, מפעלים ממגוון תחומים, מוסדות ומשרדים ממשלתיים, בתי חולים, בתי אבות, מסעדות, מוסכים, תחנות דלק, קבלנים וחברות בנייה, חברות ביטוח וכמובן ועדי בתים ולקוחות פרטיים.

הצוות המיומן והמנוסה שלנו ישמח לעמוד גם לשירותכם עם הציוד החדיש ביותר ובגישת שירות חיובית ומעולה.

שירותי ביובית בקרית אונו

שירותי ביובית בקרית אונו – בזמינות מיידית

סובלים מסתימות חוזרות ונשנות? בור השמן שלכם מלא ונדרשת שאיבה? אם אתם מחפשים ביובית בקרית אונו, אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ עומדים לרשותכם ומבטיחים שירות מקצועי ללא פשרות

שירותי ביובית בקרבת קרית אונו: שאיבות ביוב באור יהודה | ביובית בגבעת שמואל | שירותי ביובית ברמת גן