ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

יש לכם בטון בביוב? בעלי מקצוע באים והולכים אך סתימת הבטון בביוב נשארת? אמרו לכם שהפתרון היחידי הוא החלפת קו הביוב?
אנו במרכז לשאיבות ושירותי ביוב מציעים שירות פתיחת סתימות בטון בביוב באמצעות טכנולוגיות חדישות שיבטיחו לכם פתרון מקצועי ואיכותי

חדירת בטון וחומרי בנייה לצנרת הביוב מהווה מטרד קשה שגורם לסתימות ביוב לא פשוטות. הבטון מצטבר בקווי הביוב וחוסם את מעבר השפכים, כך שנוצרת סתימת ביוב קשה במיוחד. המשאבים והציוד בהם יש להשתמש לשם פתיחת סתימת ביוב רבים ומתקדמים משמעותית בהשוואה לכל סתימה אחרת.

אך אל דאגה, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ניתן לשחרר את סתימת הביוב ולהשיב את מערכת הביוב לתפקוד תקין. אנו מציעים פתרונות חדשניים ויעילים לשחרור סתימות בטון ללא כל הרס.

בטון בביוב וסתימת בטון

כיצד נוצרת סתימת בטון בביוב?

רובינו מכירים את הגורמים הנפוצים לסתימות ביוב כדוגמת מגבונים ומוצרי היגיינה, שורשים שחדרו למערכת הביוב, או שומן מטבח שהצטבר סביב דפנות הצנרת. אך כיצד נגרמת סתימת בטון בביוב? מהיכן וכיצד חודר הבטון לצנרת הביוב?

על פי רוב, הבטון חודר למערכות הביוב בתקופות שיפוצים ובנייה. בדרך כלל הבטון חודר עקב רשלנות של פועלי בניין אשר משאירים את פתחי הביוב והניקוז פתוחים, כך שבמהלך עבודות הבנייה חודרים חומרי בנייה ובטון למערכות הביוב והניקוז.
כמו כן, בלא מעט מקרים מבוצעת השלכת פסולת בניין ובטון במזיד ע"י פועלי בניין שמתעצלים להשליך את הפסולת לפח אשפה, וכן במטרה מכוונת לגרום לנזקים כבדים למערכות הביוב והניקוז.

שלבי העבודה בפתיחת סתימת בטון

על מנת שנקבל תוצאה איכותית ונסלק את הבטון מצנרת הביוב, אין מנוס מלבצע 4 שלבים הכרחיים. כמובן שיש לבצע את כל השלבים ביסודיות וללא קיצורי דרך.

  1. אבחון מקצועי – בשלב הראשון עוד לפני שניגש לעבודה, חשוב לאבחן את היקף וממדי התקלה. בשלב זה נבצע שטיפת קו ביוב בלחץ מים גבוה ע"י ביובית מתקדמת, ולאחר מכן יבוצע אבחון באמצעות צילום קו ביוב. למיומנות צוות העבודה ולאיכות הציוד חשיבות רבה עבור קבלת אבחון מקצועי ומדויק.
  2. תכנון – יש לתכנן את דרך ביצוע פתיחת סתימת הבטון, לכן קיימת חשיבות להכשרה ולמיומנות של אנשי הצוות. התכנון כולל קבלת החלטות כדוגמת:
    בחירת האמצעים בהם נשתמש: פתיחת הסתימה תבוצע באמצעות רובוט לניסור בטון בביוב או דיזת ניסור בטון אשר מחוברת לצינור הלחץ של הביובית ומסתובבת במהירות אדירה.
    דרך הפעולה: מהיכן ניכנס לפתוח את הסתימה, מהי עוצמת ההפעלה הנדרשת ועוד.
  3. ביצוע – ניסור הבטון מתבצע ע"י אחת מ-2 האופציות הבאות:
    רובוט לניסור בטון בביוב: רובוט מתקדם אשר נשלט מרחוק ע"י מפעיל מוסמך. הרובוט מצויד בראש חיתוך הכולל סכין חד שנע במהירות עצומה ולא משאיר לבטון כל סיכוי. הרובוט מספק יכולת ניסור בטון ברמת דיוק גבוהה מאוד, כך שהצנרת לא תפגע כלל.
    דיזת ניסור בטון: דיזת סכינים ושרשראות מתכת אשר מחוברת לקצה צינור הלחץ של הביובית. בעת הפעלת יחידת לחץ המים של הביובית הדיזה נעה במהירות אדירה ומרסקת את הבטון, כך שהוא מתפרק לחתיכות קטנות ומתנתק מצנרת הביוב.
  4. בקרת איכות – לאחר ניסור הבטון חובה לוודא שלא נשארו שאריות בטון, או נזקים אחרים בצנרת הביוב. לשם כך, נשטוף את קו הביוב פעם נוספת כך שנקבל קו נקי ומוכן לצילום קו ביוב. לאחר מכן, נצלם את קו הביוב ונבחן את מצבו.

במידה ונותרו שאריות בטון נוספות בקו הביוב – נחזור ונבצע פעם נוספת את שלבים 1-4.

עלות פתיחת סתימת בטון בביוב

הגענו לנושא שדי מעניין את כולנו, כמה עולה לפתוח סתימת בטון בביוב?
למעשה חשוב לציין ששונות המחירים גבוהה מאוד, כאשר עלות התחלתית לפתיחת סתימת בטון בביוב עומדת על כ-900 ₪, והיא עשויה לעלות ולהגיע עד לכ-5,000 ₪ ואף מעבר לכך. העלות מושפעת ישירות מגורמים כדוגמת כמות הבטון בקו הביוב, קוטר קו הביוב, מידת הנגישות לקו הביוב, האם מדובר בקו אופקי או אנכי וכדומה.

מעוניינים במידע נוסף? אתם מוזמנים לעבור לעמוד מחירון ביובית ושאיבות לשם קבלת מידע מפורט יותר בדבר עלויות השירותים. כמו כן, אל תהססו לפנות אלינו אם אינכם בטוחים או אם ברצונכם להיוועץ עימנו.

מדוע לבחור במרכז לביוביות ושאיבות לפתיחת סתימת בטון?

אצלנו במרכז לביוביות ושאיבות תקבלו מענה כולל מ-א' ועד ל-ת', ללא צורך להתרוצץ ולתאם בין מספר חברות ובעלי מקצוע שונים. אנו נבצע את כל העבודה הנדרשת עד לביצוע העבודה במלואה ועל הצד הטוב ביותר.
כיצד זה מתבטא? אנו נאתר את מוקד הבטון, נאבחן את ממדי הנזק, נציע את הפתרון היעיל וכמובן נפתח את סתימת הביוב.
אנו מחזיקים בציוד מקצועי ומתקדם הכולל רובוטים לעבודות ביוב, צי ביוביות מתקדם, משאבות חדישות ועוד. הצוותים שלנו מיומנים ומנוסים ועוברים הכשרות נרחבות כך שימשיכו להוביל את הענף.

אנו מספקים שירות מקצועי בפריסה ארצית 24 שעות ביממה, ואחריות נרחבת על שירותינו. אצלנו תקבלו את המחירים האטרקטיביים ביותר, ושירות בסטנדרט גבוה כמו שרק אנו יודעים להציע.

לסיכום, אם הופתעתם לגלות סתימת בטון בביוב, אל תחשבו פעמיים! צרו קשר עם המומחים של המרכז לביוביות ושאיבות והשאירו את העבודה למקצוענים. אנו נבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.

שירותי ביובית נוספים: פתיחת סתימת ביוב | קבלני ביוב | תיקון צנרת ללא הרס