ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

תקלות הביוב חוזרות שוב ושוב? צנרת הביוב מיושנת? מחפשים שירות התקנת צנרת ביוב? אנו במרכז לביוביות מציעים שירות התקנת צנרת ביוב בפריסה ארצית.

אנו משתמשים בחומרים איכותיים בעלי תו תקן כנדרש, ומתחייבים לעבודה מקצועית כולל אחריות מלאה. אצלנו תקבלו את המחירים המשתלמים ביותר! אתם בהחלט מוזמנים להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר מפתיעה במיוחד.

התקנת צינור ביוב ראשי
התקנת צנרת ביוב

חשוב לדעת, הגורמים העיקריים שישפיעו על איכות מערכת הביוב הם מקצועיות צוות ההתקנה ואיכות החומרים בהם נעשה שימוש.
על כתפי צוות התקנת הצנרת אחריות רבה. עליו להקפיד על הנחת הצנרת בעומק הנכון, בזוויות הנכונות ובשיפוע הנכון. צוות התקנה מיומן ידע להתגבר על כל מכשול שיעלה בשטח באופן יסודי ומקצועי. כל טעות תעלה ביוקר ותגרום לתקלות טורדניות בעתיד. לחומר השפעה על מידת העמידות בתנאי מזג אוויר, לחצים, עומסים וטמפרטורות קיצוניות. ככל שנעשה שימוש ברכיבים איכותיים יותר כך הסיכון לתקלות יפחת.

לפניכם ביצוע התקנת צנרת ביוב ע"י צוות המומחים שלנו:

מתי יש צורך בהתקנת צנרת ביוב?

התקנת צנרת ביובישנם לא מעט מצבים בהם אנו נדרשים לבצע התקנה, תיקון או החלפה של קו ביוב, בין המצבים בהם אנו נדרשים לכך:

  • הקמת תשתית ביוב חדשה
  • שדרוג מערכות הביוב כתוצאה מתהליכי התחדשות עירונית לדוגמה.
  • כשל בצנרת הביוב כתוצאה מהתיישנות או בעיות כדוגמת חדירת שורשים לביוב.

עוד בשלב התכנון חשוב להקפיד על תכנון מדויק לפי הצורך, התקן, תנאי השטח, השיפוע הנדרש ועוד. תכנון לקוי יעלה לנו כפליים כתוצאה מעיכובים בביצוע והשלמת העבודה ואף תיקונים שאנו עשויים להידרש להם בהמשך.

לסיכום, אם יש לכם צורך בהתקנת צנרת ביוב, אל תחשבו יותר מדי. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולא תתחרטו. עם החומרים האיכותיים בהם אנו משתמשים והביצוע המקצועי שלנו, אתם יכולים להיות בטוחים שמערכת הביוב שלכם תשרת אתכם נאמנה שנים רבות.

החלפת קו ביוב – מחיר

בשונה מרכישת מוצר מוגמר כדוגמה חולצה שמחירה קבוע, מחיר החלפת קו ביוב משתנה בהתאם למספר פרמטרים. להלן הפרמטרים העיקריים:

  • אורך צנרת הביוב
  • קוטר צנרת הביוב
  • מספר שוחות / בריכות הביוב
  • עומק צנרת הביוב
  • האם נדרשת חפירה / קידוח / שבירת בטון
  • מידת הנגישות

בכל אופן, אתם יכולים להיות בטוחים שאצלנו תקבלו את המחיר המשתלם ביותר להחלפת קו ביוב, אתם מוזמנים להתקשר ולבדוק אותנו.

משתנים שיש לקחת בחשבון בעת התקנת צנרת ביוב

התקנת צנרתישנם לא מעט משתנים שיש לקחת בחשבון ולהקפיד עליהם בביצוע התקנת צנרת ביוב. הבאנו לפניכם מספר משתנים עיקריים:

  • סוג הקרקע – סוג הקרקע ישפיע לדוגמה על עומק השוחות והצנרת שנניח, על הציוד בו יש להשתמש לשם ביצוע החפירות ועוד.
  • תכנון מקדים – את ההתקנה יש לבצע בהתאם להוראות היצרן והתכנון. סטייה מההוראות עשויה לגרום לכשלים.
  • בדיקת תקינות – בגמר העבודה חובה לבדוק את תקינות המערכת. יש לוודא שהשיפועים מתפקדים כנדרש, שהחיבורים הותקנו כראוי, ששיקוע הקרקע בוצע היטב וכן הלאה. חשוב לבצע את הבדיקה הן לפני כיסוי הצנרת והן לאחר כיסוי הצנרת והידוק הקרקע.
  • צילום קו ביוב – אחת מהדרישות המופיעות בטופס 4 (טופס אכלוס) הינה צילום צנרת ביוב. צילום קו ביוב מבוצע ע"י מצלמת סיב אופטי או רובוט לצילום קו ביוב. מטרת צילום הקו הינה לאשר את תקינותו, וזאת ע"י צילום וידאו המספק תמונה איכותית וברורה ומגוון נתונים טכניים כדוגמת שיפוע ומרחק.

תיקון צנרת ללא הרס

אם יש צורך בחידוש או תיקון צנרת לא תמיד חייב להרוס ולשבור את הריצוף, הכביש, המדרכה או כל מה שמכסה את צנרת הביוב. הרס הריצוף, חפירה וריצוף מחדש יסתכמו בהוצאות כבדות ואובדן זמן יקר.
שואלים את עצמכם מה ניתן לעשות? אנו נציג בפניכם פתרון חדיש ומקצועי, אשר יספק מענה מלא במרבית המקרים בהם יש צורך בתיקון צנרת ביוב.

באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אשר אנו מחדירים לתוך צנרת הביוב, ניתן לבצע את תיקון הצנרת ללא הרס כלל. התיקון עמיד ומאושר ע"י מכוני תקנים מובילים בעולם, וכמובן ע"י הגורמים המוסמכים בישראל.
שיטות התיקון ללא הרס הנפוצות והמומלצות ביותר הן:

  • שרוול צנרת – תיקון צנרת באמצעות מעין בלון אשר מצופה בחומר אפוקסי עמיד. אנו מחדירים את הבלון למיקום בו נדרש לבצע את התיקון ומנפחים את הבלון כך שהחומר האפוקסי נדבק לדפנות הצנרת ואוטם אותה באופן הרמטי.
  • פאצ' – תיקון הצנרת באמצעות יריעות אפוקסי איכותיות, אשר מוחדרות למיקום הספציפי בצנרת באמצעות פקק ייעודי.
  • התזה אפוקסית – שיטה יקרה יותר ביחס ל-2 השיטות הקודמות, משמשת בעיקר במקרים בהם יש צורך בביצוע תיקון בזווית. בשיטה זו אנו מתיזים חומר אפוקסי, ולאחר מכן משייפים אותו היטב, כך שיתקבל משטח חלק אשר תואם להיקף צנרת הביוב.

החלפת צינור ביוב ראשי

החלפת צינור ביוב ראשי זו עבודה לחברה מיומנת. רק קבלן ביוב מקצועי ומיומן ידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
לפני שניגשים לשטח להחלפת צינור ביוב ראשי, חשוב לבצע תכנון מקצועי, להכין רכיבים וחומרים איכותיים אשר עומדים בתקן, ולהשתמש בציוד מקצועי מתאים.
בעת החלפת צינור ביוב ראשי יש להקפיד על מספר רב של דרישות, כדוגמת שיפוע תקין כך שהשפכים יזרמו כנדרש, והידוק הקרקע כך שנמנע שקיעה של הקרקע שמסביב ומעל לצנרת הביוב.

צנרת ג'יבריט

שירות התקנת צנרת ביובצנרת ג'יבריט הינה צנרת אשר עשויה מחומר פוליאתילן קשיח מסוג HDPE, צנרת זו מיוצרת ע"י חברת GEBERIT השוויצרית.
צנרת זו נחשבת איכותית ועמידה במיוחד בזכות עמידותה הגבוהה בלחצים, עומסים, טמפרטורות קיצוניות ועוד.
עיקר השימוש בצנרת זו נעשה עבור מערכות ביוב וניקוז.

חשוב להדגיש, על אף איכות הצנרת הידועה לטובה, חשוב להקפיד על איכות התקנה גבוהה. התקנת צנרת ג'יבריט דורשת ידע ומיומנות, כאשר חיבור חלקי הצנרת נעשה ע"י אטמים חשמליים באמצעות עבודות ריתוך והלחמה. התקנת צנרת ג'יבריט באופן לא מקצועי ואף רשלני, תעמיד אותנו בפני תקלות חוזרות ונשנות.

אגב, אנו במרכז לביוביות ושאיבות עובדים בהתאם להוראות היצרן, ונצמדים באופן נוקשה לכל הנהלים המחמירים ביותר. אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שצנרת הביוב שלכם בידיים בטוחות ונאמנות.

מדוע לבחור דווקא בנו להתקנת קו ביוב?

אז נכון, אנו לא הכי אובייקטיבים להעיד על עצמנו, כמאמר הפסוק מספר משלי " יְהַלֶּלְךָ זָר וְלֹא פִיךָ", וכן כמאמר הפתגם הידוע: "אין הנחתום מעיד על עיסתו".
אף על פי כן, אנו מאמינים שאנו הבחירה הנכונה בכל הקשור לעבודות ביוב, ובפרט התקנת צנרת ביוב. אנו נבדלים ממתחרנו בפרמטרים רבים ושואפים להוביל את הענף בכל פרמטר אפשרי, בין השאר:

  1. ציוד מקצועי וחדיש
  2. אחריות מלאה ללא משחקים ואותיות קטנות
  3. עובדים מיומנים ומנוסים אשר עוברים הכשרות נרחבות
  4. מגוון שירותים נלווים
  5. ביצוע עבודות בכל היקף – התקנת קו ביוב ללקוחות פרטיים, בניינים משותפים, עיריות ומועצות
  6. ייעוץ מקצועי ללא עלות
  7. המחירים המשתלמים ביותר

מחפשים שירות התקנת צנרת ביוב? מעוניינים בהחלפת קו ביוב? צריכים שירות תיקון צנרת ביוב בבית משותף? אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

שירותי ביובית נוספים: צילום צנרת ביוב | קבלני ביוב | תיקון צנרת ללא הרס