ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שירותי שחרור ופתיחת סתימות ביוב באשקלון במחירים המשתלמים ביותר!
בחברת המרכז לביוביות ושאיבות תקבלו שירות מאינסטלטורים ואנשי מקצוע המובילים בתחומם. שירות מלא 24 שעות ביממה מעכשיו לעכשיו

אין הרבה תקלות מתסכלות ומרתיעות כמו סתימה בביוב, כך שאם אירעה לכם סתימה אנו בהחלט מבינים לליבכם.
הצפת מים או ביוב גורמת במקרים רבים לנזק לריהוט ולציוד ולריח נוראי אשר משבית את שגרת החיים ובמקרה של עסק, יבריח את הלקוחות. לסתימת ביוב כזו יכולות להיות מספר סיבות ולרוב, סתימת ביוב שנגרמה מדירה אחת עשויה לשבש את שגרת היום של דיירי הבניין ואף הרחוב כולו.

סתימות ביוב באשקלון

מהן הסיבות הנפוצות לסתימות ביוב?

  1. שומן וחומרים שומניים שונים ממזון ותכשירים שונים שהודחו בניקוז (בעיקר בכיור המטבח) ומצטברים בצנרת.
  2. שורשי צמחייה עשויים לחדור לצנרת ולגרום לחסימה או לפיצוצי בצנרת הביוב.
  3. בלאי טבעי של הצנרת שפוגם בתפקודה.
  4. בטון שמצטבר בצנרת הביוב לאחר עבודות בניי ושיפוץ מבנה.
  5. שיפוע לא תקין של הביוב – שיפוע לא תקין יפגע בזרימת השפכים ויגרום להתפתחות סתימות
  6. הסיבה העיקרית והנפוצה ביותר לסתימות ביוב היא הדחה באסלה של חפצים אשר סותמים את הצנרת כמו מגבונים, נייר, מוצרי היגיינה, שקיות פלסטיק, חיתולים, צמר גפן ועוד.

בכל אופן לא משנה מהי הסיבה שהביוב נסתם או עד כמה חמורה הסתימה. אם אתם צריכים שירות פתיחת סתימת ביוב באשקלון, או בכלל עבור כל בעיית ביוב, המומחים שלנו במרכז לביוביות ישמחו לעמוד לשירותכם עד לפתרון התקלה לשביעות רצונכם המלאה.

שירותי שחרור ופתיחת סתימות ביוב באשקלון

אנשי הצוות המנוסים שלנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מציעים פתרונות ביוב רבים. אצלנו תקבלו פתרון לכל בעיית ביוב אפשרית. אגב, חשוב שתדעו שבזכות הציוד החדיש והעובדים המקצועיים שלנו, ביכולתנו גם לבצע כל עבודה. כלומר הפתרון שנציע לכם יהיה הטוב והאיכותי ביותר, בלי מגבלות ובלי קיצורי דרך.

אם אתם מחפשים פתרון לסתימת ביוב חשוב לוודא שאתם בוחרים ומקבלים את הפתרון הנכון לסיטואציה הקיימת. אם למשל התפתחו שורשים במערכת הביוב, לתלוש אותם זה ממש לא הפתרון הנכון. כל גנן מתחיל יסביר לכם שתלישת השורשים רק תגרום לצמיחת שורשים מוגברת. אז מה כן עושים? חשוב למגר את השורשים מהיסוד.

יש לצלם את קו הביוב ולאבחן את מצב מערכת הביוב, לזהות מהיכן חדרו השורשים, מה העובי שלהם? האם הם מעכו את קו הביוב? האם יש זוויות בקו הביוב הנגוע בשורשים? רק לאחר מכן יש להכניס ציוד מתקדם לחיתוך שורשים, ולחתוך את השורשים ביסודיות כך שלא ישאר זכר מהם. לאחר מכן מומלץ להדביר את השורשים (כמובן שחשוב להשתמש אך ורק באמצעי הדברה ידידותיים לסביבה).
ביובית באשקלון

בעזרת מה פותחים סתימת ביוב באשקלון או בכל מקום אחר?
התשובה קצת מורכבת. בעיקרון פתיחת סתימת ביוב קלה עד מאוד ניתן לבצע ע"י חומרים כדוגמת חומצות לפתיחת סתימת ביוב.
במידה ולא מדובר בסתימה קלה במיוחד, חומרים אלו לא יצליחו לפתוח את הסתימה ואף יגרמו ליותר נזק מתועלת. הם עשויים להצטבר בצנרת הביוב ולגרום לסתימת ביוב חמורה עוד יותר.

במקרה של סתימת ביוב קשה יש לבצע את פתיחת הסתימה ע"י ביובית בלבד. הביובית מצוידת במכשור שיאפשר לה לבצע את פתיחת הסתימה כנדרש, כלומר באמצעות שטיפת צנרת הביוב בלחץ מים, וכן באמצעות שאיבת פסולת הביוב. לאחר טיפול הביובית נקבל מערכת ביוב שמתפקדת באופן תקין ללא תקלות מטרידות כדוגמת סתימות ביוב, הצפות ביוב וריחות רעים.

פתיחת סתימות ביוב באשקלון

שחרור סתימות ביוב באשקלון – צוות מקצועי לשירותכם

מחפשים ביובית באשקלון? אנו במרכז לביוביות נשמח לעמוד לשירותכם ככל שתרצו. ברשותינו צי ביוביות מתקדם שיוכל לתת מענה מלא לכל צורך. לייעוץ בנושא פתיחת סתימות ביוב באשקלון או כל תקלת ביוב אחרת פנו אלינו עוד עכשיו.

שירותים בקרבת מקום: פתיחת סתימות ביוב באשדוד | שאיבת ביוב באשדוד | ביובית באשקלון