ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

אם אתם מחפשים שירותי ביובית בבית דגן היו בטוחים שהגעתם למקום הנכון! אצלנו תקבלו שירות אמין ומקצועי מצוות מנוסה אשר מצויד במיטב הציוד. אנו מציעים את המחירים האטרקטיביים ביותר בענף ומתחרים בכל הצעת מחיר.

ביובית בבית דגן

ביובית בבית דגן

ראשית, בואו ונבין קצת לעומק מהי הביוביות. הביובית זה כינוי לציוד משוכלל שנועד לבצע עבודות תיקון ואחזקה למערכות ביוב. הביובית מצוידת במיכל מים נקיים שמזין מערכת לחץ מים אשר בעזרתה הביובית מבצעת עבודות כדוגמת: פתיחת סתימת ביוב, חיתוך שורשים בביוב, ניקוי מרזבים וכן הלאה, וכן במשאבת יניקה חזקה במיוחד שמאפשרת לביובית לשאוב את פסולת הביוב ואף לבצע מגוון פעולות שאיבה נוספות כדוגמת: שאיבת הצפה, שאיבת מים ושאיבת בור שומנים.

חשוב לדעת, אם יש לכם תקלת ביוב עליכם לפנות אך ורק לביובית! הביובית מצוידת בכל המערכות והמכשור הנדרש לבצע עבודות ביוב. בעל מקצוע אחר לא רק שעשוי להשאיר אתכם עם מפח נפש עקב אי פתרון התקלה או חזרתה לאחר זמן קצר, אלא אף עשוי לגרום לנזקים כבדים למערכת הביוב.

לידיעתכם, המרכז לביוביות ושאיבות מעמיד לרשותכם ביובית בבית דגן 24 שעות ביממה בכוננות מלאה. כך שאם יש לכם צורך בשירותי ביובית אל תחשבו יותר מדי, פשוט צרו איתנו קשר ואנו נגיע בהקדם.

על מה מומלץ להקפיד בעת בחירת ביובית?

לפני שאתם מזמינים שירותי ביובית חשוב לדעת מה לבדוק ומה לשאול, כך שתקבלו שירות איכותי ומקצועי. בשונה משירותים אחרים, בכל הקשור לשירותי ביוב קשה מאוד לבדוק את מידת המקצועיות של העבודה שבוצעה, הרי הצנרת קבורה עמוק באדמה. לכן אם רק תקפידו לבצע סינון ראשוני איכותי, תמנעו מעצמכם עוגמת נפש רבה מהתקלות עם בעל מקצוע רשלן.

אחרי שהבנו מדוע מומלץ לבצע בירור מקדים. נגיע למידע החשוב באמת… מה מומלץ לברר?

  • האם מדובר בביובית?
    אכן מדובר בשאלה קצת מצחיקה, אחרי הכל הזמנתם שירותי ביובית. למרות זאת, חשוב לשאול את השאלה הבנאלית הזו מאחר ולצערנו לאחרונה רבים מציגים את עצמם כביובית אף על פי שהם ממש לא ביובית. בשנים האחרונות הולכים ומתרבים בעלי מקצוע כדוגמת אינסטלטורים שרוכשים ציוד פשוט הכולל משאבת מים חלשה וזולה, ומתיימרים להציע שירותי ביובית. מה ההשלכות מבחינתכם? לחץ מים חלש שלא ינקה היטב את קו הביוב, סיכון לפגיעה בקווי הביוב עקב שימוש בציוד לא מתאים וכמובן עלויות כפולות עקב הצורך בהזמנת ביובית לביצוע תיקון מקצועי.
  • מהי מיומנות הצוות
    חשוב לוודא שיגיע אליכם רק צוות מיומן. תבררו אם החברה שמולכם ותיקה ומיומנת כדי שתקבלו שירות מקצועי ותבוצע עבודה מקצועית שתוצאותיה ישמרו לאורך זמן. זכרו, ביצוע עבודה רשלנית עשוי לגרום לכשלים חמורים במערכת הביוב שעלות תיקונם עשוי להסתכם בסכומי כסף נכבדים
  • מחיר
    בצעו סקר קצר ובחרו במחיר שאומנם נמוך יחסית אך עדיין נמצא בטווח הסביר. מחיר נמוך מדי עשוי לרמוז על בעל מקצוע לא מיומן, ניסיון לניפוח מחיר תוך כדי עבודה ועוד בעיות כאלה ואחרות. מחיר גבוה מדי אין כל סיבה שתשלמו.

אגב, זה המקום לציין פעם נוספת שאנו מציעים לא רק שירות מקצועי ואמין, אלא גם את המחיר הזול ביותר לשירות ביובית בבית דגן.

מחירון שירותי ביובית

מחירון שירותי ביובית הינו מחירון מגוון ונרחב אשר תלוי בסוג השירות הספציפי אותו אתם מזמינים, וכמובן גם במורכבות העבודה הנדרשת ובמשתנים נוספים כדוגמת נוחות הגישה לצוות הביובית ושעת הזמנת השירותים.

אף על פי כן צירפנו מטה ריכוז עלויות של שירותי הביובית הנפוצים ביותר. מעוניינים לברר מחירים נוספים? אתם מוזמנים לעבור למחירון הביובית שלנו או פשוט להתקשר אלינו ולשמוע בהרחבה.

שירות ביובית

מחיר התחלתי בש"ח

פתיחת סתימת ביוב בבית דגן החל מ 500 ₪
שאיבת ביוב בית דגן החל מ 500 ₪
חיתוך שורשים בביוב ביוב בבית דגן באמצעות דיזת חיתוך שורשים מתקדמת החל מ 800 ₪
צילום קו ביוב בבית דגן, כולל אבחון מקצועי למצב צנרת הביוב החל מ 600 ₪
שטיפת קווי ביוב בבית דגן החל מ 500 ₪
משאבה טבולה בבית דגן. אספקת והתקנת משאבה טבולה איכותית החל מ 2,100 ₪

כיצד ניתן להוזיל את עלויות שירות הביובית?

במקרים רבים על ידי נקיטת מספר פעולות פשוטות תוכלו להוזיל את מחיר שירותי הביובית. מה עליכם לבצע?

  1. מסרו לבעל המקצוע פירוט בנוגע לתקלה – עוד במועד שיחת הטלפון הראשונית תפרטו על התקלה מידע רב ככל הניתן. כך בעל המקצוע יגיע מוכן ויבצע את העבודה ביעילות מקסימלית, ובזכות כך יתאפשר לו להוזיל את המחיר שיגבה.
    נתונים לדוגמה: היסטוריית תקלות, מאפיינים ייחודיים כדוגמת תקלה בחניון אשר מצריכה ביובית נמוכה.
  2. הקלו על הגישה למקום התקלה – ככל שלבעל המקצוע שמגיע תהיה עבודה נוחה וקלה יותר כך המחיר שיגבה יהיה זול יותר בהתאם. לכן, במידה וישנם חפצים או רהיטים שחוסמים את הגישה הזיזו אותם מהדרך וודאו שהגישה חלקה ונוחה במידת האפשר.
  3. מועד הזמנת הביובית – הביוב מציף את הדירה? כמובן שמדובר בתקלה שאיננה סובלת דיחוי ולא משנה מהי השעה. במצב כזה אין אפשרות להמתין לקבלת שירותי הביובית במועד מאוחר יותר.לעומת זאת, אם מדובר בתקלה הסובלת דיחוי, אין סיבה להזמין שירותי ביובית בשעת לילה מאוחרת, חכו לבוקר ותקבלו מחיר משתלם הרבה יותר.

אגב, הדרך הקלה והוודאית ביותר להוזלת מחיר הביובית היא פשוט לפנות אלינו למרכז לביוביות ושאיבות. אצלנו תקבלו את המחיר הזול ביותר עבור כל שירות ביובית אפשרי.

שירותי ביובית בקרבת בית דגן: ביובית במרכז | ביובית בתל אביב | ביובית בראשון לציון

לסיכום, שירותי ביובית בבית דגן מזמינים רק אצלנו, התקשרו כעת ולא תתחרטו.