ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

מחפשים שירותי ביובית בבני עטרות? הביוב נסתם? המקלט מוצף מים? צרו איתנו קשר עוד עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם.
אנו מחזיקים בציוד המשוכלל והמקצועי ביותר, כולל צי ביוביות מתקדם, מגוון משאבות, מצלמות ביוב, רובוטים לצנרת ביוב ועוד. עובדי החברה שלנו מיומנים ומנוסים ויבצעו את העבודה בצורה היסודית והיעילה ביותר.

ביובית בבני עטרות

סובלים מבעיות בביוב? מי הגשמים מציפים את המרתף?
אל תכנסו לפאניקה מיותרת, אנו מניחים שיש לכם מספיק טרדות על הראש, לכן את כל הבעיות הקשורות לביוב אתם יכולים להשאיר לנו. אצלנו אתם בידיים טובות, פשוט התקשרו למומחים שלנו ואנו נדאג לפתור את התקלה.

ביובית בבני עטרות

אינכם יודעים מהי ביובית? יודעים אך מעט? עוד דקה תדעו הרבה יותר על הביובית.

ביובית מלשון המילה ביוב, זהו כינוי לציוד שמטרתו לתת מענה אחזקה שוטפת וטיפול בתקלות במערכות ביוב. בדרך כלל התצורה הנפוצה ביותר של הביובית הינה ביובית משאית, אך קיימות תצורות נוספות כדוגמת ביובית נמוכה אשר ביכולתה לגשת גם לחניונים תת קרקעיים ורחובות צרים ובלתי נגישים.

הביובית נושאת ציוד רב הכולל ציוד שאיבה, ציוד לפתיחת סתימות ביוב בלחץ מים, וציוד עזר כדוגמת כלי אינסטלציה.
הביובית יודעת להתמודד עם כל תקלת ביוב. קיימת סתימת ביוב? באמצעות לחץ המים של הביובית נבצע פתיחת סתימת ביוב. שוחת הביוב מלאה מגבונים ופסולת? באמצעות הביובית נבצע שאיבת ביוב ועל ידי כך נבטיח את ניקיון מערכת הביוב.

אגב, בטח תשמחו לדעת שאנו במרכז לביוביות ושאיבות עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה, אנו מעמידים ביובית בבני עטרות והסביבה בכוננות מלאה.

ניקוי שורשים בביוב

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לסתימות ותקלות ביוב הינה התפשטות שורשי עצים וצמחייה בתוך מערכת הביוב. דעו לכם שמדובר בתקלה קשה בעלת השלכות הרסניות למערכת הביוב שלא מסתכמות בסתימת ביוב, אלא עשויות להגיע לצערנו לכדי שברים וסדקים בקווי ביוב. למעשה השורשים מתפתחים עוד ועוד ומפעילים לחץ כבד על קווי הביוב, לחץ אשר עושה שמות במערכת הביוב כולה.

מומלץ עוד בשלב תכנון הגינה לחשוב מספר צעדים קדימה ולהימנע משתילת עצים וצמחייה בקרבת מערכת הביוב. עם זאת, ישנם עצים ששורשיהם כה עיקשים, כך שיהיה קשה משמעותית להתמודד מולם ולמנוע את חדירתם למערכת הביוב. שורש פיקוס לדוגמה נוטים להתפתח למרחקים עצומים, ולא נתפלא אם תמצאו אותם במרחק 100 מטרים מהעץ עצמו.

אנו בחברת המרכז לביוביות ושאיבות מציעים שירות ניקוי שורשים בביוב במחירים המשתלמים בארץ, ללא כל פשרה מבחינת איכות העבודה. מתלבטים? צרו איתנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה.

משאבה טבולה

משאבה טבולה הינה משאבה שמטרתה להזרים נוזלים בניגוד לכוח הכבידה. משאבות טבולות נפוצות בעיקר במרתפים או בורות הממוקמים מתחת לגובה הקרקע, כך שקיים צורך להזרים את הנוזלים מעלה כלפי מערכת הביוב או הניקוז הראשית. משאבות אלו פועלות כך שהן טבולות בנוזל ומכאן מקור שמן. המשאבות הטבולות מסלקות את הנוזלים החוצה דרך צנרת המחוברת למשאבה.

משאבות טבולות נחשבות לציוד אמין, לכן אם נשמור עליו ונעבוד איתו בצורה נכונה, הוא יחזיק שנים רבות ללא תקלות מציקות.
אבל רגע, מה כוונתנו בעבודה נכונה? בכמה מילים… יש להתאים את המשאבה הנכונה לעומס הצפוי ולפרמטרים בשטח, לבצע התקנה איכותית עם צנרת ורכיבים איכותיים ותקניים, לא לחרוג מהוראות השימוש של היצרן (לדוגמה לא להשליך מגבונים לחים אלא אם המשאבה מיועדת להתמודדות עם מגבונים לחים ופסולת דומה).

שאיבות ביוב בבני עטרות

שאיבת ביוב זו פעולה נפוצה ביותר שנעשית ע"י ביוביות בתדירות יומיומית בבני עטרות ובכל הארץ. מדוע דווקא ע"י ביובית? התשובה לשאלה זו איננה מורכבת. לביובית יתרונות רבים על פני כל אופציה אחרת בכל הקשור לביצוע שאיבת ביוב:

  1. לביובית יכולת ניידות מרשימה שתאפשר לה לגשת לביוב בקלות.
  2. הביובית מצויידת במיכל אגירה שיאפשר להוביל את הביוב לאתר הטמנה מורשה.
  3. הביובית מצוידת במשאבת וואקום חזקה במיוחד, אשר תאפשר לה לבצע את פעולת השאיבה ביסודיות ובמהירות.
  4. לביובית ישנה מערכת לחץ מים אשר תאפשר לה לשטוף לכלוך ולהפיג ריחות רעים ממיכל הביוב, שוחת הביוב או כל מקור ביוב אחר.

שאיבת ביוב מתבצעת בדרך כלל באחת מ-2 הסיטואציות הבאות:

  1. שאיבת ביוב ממיכל או ממאגר ביוב שאיננו מחובר למערכת הביוב הראשית. לדוגמה שאיבת ביוב משירותים כימיים, שאיבת בור רקב או שאיבת ביוב מבור ספיגה.
  2. שאיבת ביוב לשם ניקוי מערכת הביוב מפסולת שגורמת לסתימות ביוב ותקלות ביוב.

אגב, אנו במרכז לשאיבות וביוביות מציעים שירות שאיבות ביוב בבני עטרות במחירים הזולים בארץ. לא מאמינים? אתם מוזמנים להשוות מחירים ולהתרשם.

שאיבות ביוב בבני עטרות

לסיכום, אם אתם זקוקים לשירות ביובית בבני עטרות פשוט צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו שירות ביובית מהיר, אמין ומקצועי.

שירותי ביובית בקרבת בני עטרות: ביובית במרכז | שאיבות ביוב ביהוד | שירותי ביובית בבארות יצחק