ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

אנו במרכז לביוביות ושאיבות מציעים שירותי ביובית בבקעת אונו במחירים הזולים ביותר.
הביוב גולש החוצה? מתמודדים עם סתימת ביוב? הדירה מוצפת מים? אל דאגה, אנו עומדים לשירותכם. אצלנו תקבלו שירות איכותי ומקצועי בזמינות מיידית בכל שעה ביממה.

מערכת ביוב לא תקינה עם סתימות והצפות חוזרות דורשת טיפול מקצועי ועוצמתי יותר מזה שמספק אינסטלטור. ביובית היא כלי המסוגל להתמודד גם עם סתימות קשות או הצפות במהירות. אנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מבצעים שאיבות ביוב בבקעת אונו ומציעים שירותי ביובית בבקעת אונו ובכל אזור המרכז.

ביובית בבקעת אונו

ביובית בבקעת אונו – פתרונות מתקדמים ביותר עבורכם

ברשות חברתנו צי נרחב של משאיות ביובית, אשר בעזרתו נספק לכם שירות מהיר 24 שעות ביממה כולל שירותי חירום מלאים.
חברתנו מובילה את ענף הביוביות בארץ באספקת פתרונות ביוב יצירתיים ומקצועיים במחירים המשתלמים ביותר. אנו מאמצים את הטכנולוגיות המובילות והחדישות ביותר בענף הביוב. עובדי החברה עוברים תהליכי הסמכה ולמידה נרחבים, כך שיוכלו להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

אילו שירותי ביובית אנו מציעים?

אנו מציעים מגוון שירותים:

  • שאיבת ביוב עבור לקוחות פרטיים, רשויות מקומיות ומפעלים
  • שאיבת בור שמן באופן קבוע עבור עסקים המתחזקים בור להפרדת שומנים
  • תיקוני צנרות וחידושן ללא הרס באמצעים מתקדמים.
  • שטיפת קווי ביוב פרטיים או עירוניים על בסיס קבוע
  • שאיבת הצפות, גם ממקומות עם נגישות בעייתית
  • שאיבת מים בכמויות גדולות, שאיבת מים מפיר מעלית, שאיבת מים ממרתף ועוד
  • שטיפת קווי ביוב
  • צילום צנרת ביוב
  • טיפול יסודי בשורשים שחדרו לביוב – חשוב לבצע תהליך זה ביסודיות כך שהשורשים ימוגרו לחלוטין. עבודה לא יסודית שמשמעותה ניקוי חלקי של השורשים ביוב, תגרום לתוצאה הפוכה. אתם יכולים לשאול כל גנן או אגרונום מה יקרה כתוצאה מתלישה או גיזום חלקי של צמחייה. השורשים יחזרו לגדול ואף יתפשטו בביוב מעבר למימדי ההתפשטות המקורית.
    דעו שאם מערכת הביוב שלכם נגועה בשורשים, חשוב לפעול ולטפל כך מהר ככל הניתן. נזקי השורשים לא מסתכמים בסתימות ביוב. השורשים מפעילים לחץ רב על צנרת הביוב עד לגרימת הרס לשוחות הביוב, שברים, מעיכות וסדקים בקווי ביוב ועוד.
  • התקנת משאבות טבולות – אנו מציעים שירותי משאבות טבולות במחירים האטרקטיביים ביותר. קיבלתם הצעה ממתחרים? ספרו לנו עליה ותקבלו הצעה אטרקטיבית עוד יותר.
    אנו משווקים ומוכרים משאבות טבולות לביוב מתוצרת חברות מובילות כדוגמת: PEDROLLO פדרולו איטליה, סוזוקי, ברונקו, SPERONI ועוד.
    אגב, אם יש לכם צורך בשאיבת בור משאבה טבולה, כמובן שגם את השירות הזה אנו מציעים. שאיבת תכולת הבור תבטיח את ניקיונו, ובזכות כך תאריך את אורך חיי המשאבה.
  • ניקוי מרזבים וקווי ניקוז – ע"י צוות מקצועי ומיומן. ניקוי מרזבים נעשה בעזרת לחץ המים העוצמתי של הביובית.
  • רובוט לביוב – שירותי רובוט לביוב החל מרובוט לצילום קווי ביוב ועד רובוט לניסור בטון בביוב, רובוט לתיקון מעיכות בקווי ביוב וכן הלאה.
  • ביובית לחניונים – שירות ביובית נמוכה לחניונים תת קרקעיים ורחובות צרים.
    הביובית הנמוכה שלנו מצוידת במשאבות עוצמתיות במיוחד, כך שלמרות מימדיה הקטנים היא תבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  • טיפול יסודי בשורשים שחדרו לביוב
שירותי ביובית בבקעת אונו

שירותי ביובית בבקעת אונו – בזמינות מיידית

יש לכם תקלת ביוב? את מי עליכם להזמין?

מרביתנו יודעים שבכל תקלת ביוב הכתובת המקצועית היא הביובית.
מאמר זה נכתב עבור אלה מאיתנו שפחות בקיאים בעולם הביוב ובפרט פחות מכירים את הביובית…

ראשית, נדגיש שאינסטלטור זה מקצוע מכובד שדורש ידע, מיומנות ויסודיות. האינסטלטור צובר ניסיון בכל הקשור למערכות המים, האינסטלציה והכלים הסניטריים, אך עולם הביוב רחוק ממנו שמים וארץ. בדיוק כמו שנצפה מנהג מונית לנהוג על משאית. נהיגה על משאית מצריכה רישיון מיוחד ומחייבת שעות למידה. אם חלילה יעלה נהג לא מיומן על הגה המשאית התוצאות עשויות להיות טרגיות.
בדיוק על אותו העיקרון לא כל אחד מסוגל ומתאים לטפל בתקלות ביוב. בראש ובראשונה נדרשת מיומנות רבה בטיפול במערכת הביוב, אחרת בעל המקצוע עשוי לגרום לנזקים לתשתית. לצערנו עלות תיקון נזק בתשתיות ביוב עשויה להגיע לעשרות אלפי שקלים.

כמו כן, ללא הכלים המתאימים לא ניתן להעניק טיפול מקצועי למערכת הביוב. הביובית נועדה בדיוק בשביל לתת מענה למערכות ביוב, ובהתאם לכך היא מצוידת בכל המערכות המתאימות. לביובית צנרת לחץ שיכולה להגיע לכל נקודה במערכת הביוב, ומערכת שאיבה שמספקת לה את היכולת לשאוב ביוב ביסודיות וביעילות.

בשורה התחתונה, אם יש לכם צורך בביובית בבקעת אונו, אל תפנו לכל אחד, את הטיפול במערכת הביוב שלכם תשאירו למקצוענים.
זקוקים לייעוץ מקצועי? מעוניינים בהצעת מחיר משתלמת במיוחד? הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ככל שתצטרכו.

שאיבות ביוב בבקעת אונו רק מחברה מקצועית

חברות שונות מציעות ביובית בבקעת אונו, אך לא לכולן אותה מקצועיות וניסיון כמו למרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ. אנו מציעים שנים שירותי ביובית, עובדים מול רשויות מקומיות, חברות ולקוחות פרטיים ומצוידים בציוד החדיש ביותר שיש בתחום.

בור הביוב כמעט מלא? מי הביוב הציפו את החצר? שורשים חדרו לביוב ויצרו סתימה? אנחנו כאן עבורכם בכל בעיה או תקלה.

שירותי ביובית בקרבת בקעת אונו: שאיבת ביוב בשוהם | ביובית ברמת גן | שירותי ביובית בלוד