ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

יש לכם סתימת ביוב? צריכים שירותי שאיבת ביוב בקריית מלאכי?

אל תתפשרו, הזמינו את הטובים ביותר! אחרי הכל כולנו יודעים עד כמה תקלת ביוב פוגעת באיכות החיים עם הריחות הבלתי נסבלים וכל האורחים הלא רצויים כדוגמת המקקים…

שימו לב, שירותי ביובית בקריית מלאכי במחירים המשתלמים ביותר ללא תחרות!

ביובית בקריית מלאכי

מהי הביובית ומתי צריך את שירותיה?

ביובית הוא כינוי לציוד מקצועי אשר מיועד לתת מענה לתקלות ביוב וניקוז כדוגמת סתימות ביוב, שאיבות ביוב, שטיפת קווי ביוב, שטיפת קווי ניקוז ומרזבים ועוד. השימוש בביוביות נרחב ולמעשה נעזרים בהן במגוון תחומים כדוגמת הקמת תשתיות, הובלת מים, שאיבת והובלת חומרים מסוכנים, שאיבת שומנים מבורות מפרידי שומן במסעדות וכן הלאה.

לביובית יש יכולות מתקדמות בזכות בציוד המותקן עליה. כתוצאה מהמשקל הרב של הציוד והחומרים אותם מעמיסה הביובית, בדרך כלל הביובית תורכב על גבי משאית. אף על פי כן, קיימות ביוביות לא מעטות אשר מותקנות על גבי כלי רכב שונים כדוגמת נגררים וטנדרים, לרוב הסיבה לכך היא חסכון בעלויות או צורך בביובית נגישה אשר תוכל לתת מענה ברחובות צרים ובחניונים נמוכים.

מחיר ביובית בקרית מלאכי

עלות שירותי ביובית בקרית מלאכי מתחילה בכ-500 ₪ ומושפעת ממספר גורמים, בין הגורמים האלו ניתן למצוא:

  • למתי הזמנתם את שירותי הביובית?
    כמו כל בעל מקצוע אחר, אם הזמנתם שירותים לשעה נוחה תזכו להצעת מחיר אטרקטיבית לעומת הזמנת שירותים לשעה מאוחרת או ליום חג. מעוניינים להוזיל את עלות השירותים? במידה ולא מדובר בתקלה דחופה, מומלץ לתזמן את השירותים לשעה נוחה.
  • גישה לצוות הביובית
    קיימת גישה נוחה למוקד העבודה? או שיש צורך לטפס על חומות ולהתחמק ממכשולים אשר חוסמים את הדרך ומפריעים לעבודה השוטפת? גם על גורם זה ביכולתכם להשפיע, במידה וניתן לסלק חפצים אשר מפריעים וחוסמים את הדרך מומלץ לעשות זאת, כך תקלו על עבודת צוות הביובית ותזכו למחיר טוב יותר.
  • היקף וקושי העבודה הנדרש
    מדובר בעבודה בהיקף עבודה קטן? אם כך תקבלו הצעת מחיר זולה מהממוצע. מטבע הדברים ככל שהעבודה מצריכה פחות משאבים וזמן כך המחיר יהיה זול יותר. לחלופין אם מדובר בעבודה מורכבת הדורשת זמן עבודה רב, המחיר יהיה בהתאם.
  • לקוח חוזר? לקוח חד פעמי? קבלן?
    אנו במרכז לביוביות ושאיבות שואפים לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה בקרב לקוחותינו, ולכן אנו מציעים הנחת לקוח חוזר. כמו כן, אנו מציעים מחירים אטרקטיביים במיוחד לחברות בנייה וחברות אחזקה.

כנסו להתרשמות ממחירון שירותי ביובית המפורט שלנו.

שאיבות ביוב בקריית מלאכי

שאלתם את עצמכם כיצד שואבים ביוב? מה עושים עם הביוב לאחר ביצוע השאיבה? אנו נעשה סדר בדברים וננסה לחשוף אתכם לתחום המרתק של שאיבת הביוב.

שאיבת ביוב מתבצעת בדרך כלל באמצעות אחד מ-3 האמצעים הבאים:

  1. ביובית – הביובית מצוידת במשאבה עוצמתית אשר מסוגלת לשאוב כל חומר במהירות אדירה וכמובן ביסודיות. משאבה זו פועלת על פי עקרון הואקום ומכונה גם משאבת יניקה. הביוב נשאב ישירות למיכל אחסון המותקן ע"ג הביובית.
  2. משאבת ביוב טבולה – משאבה זו נזרקת לבור הביוב ומוציאה החוצה את הביוב או החומר הקיים. משאבה זו תתקשה להתמודד עם מגבונים ופסולת מוצקה. השימוש בה יבוצע בעיקר כאשר לא קיימת גישה נוחה למשאית או למשאבת ביוב ניידת. במערכות ביוב במקלטים לדוגמה בהם היא מתפקדת כחלק אינטגרלי ממערכת הביוב.
  3. משאבות ניידות – משאבות בעוצמות משתנות המאפשרות גישה לכל נקודה בזכות יכולת הניידות הגבוהה שלהן.

בגמר השאיבה צוות הביובית שואב את הבור, ועל ידי כך מונעים הצטברות חיידקים, הידבקות פסולת לדפנות הבור וכמובן ריחות לא נעימים.

שאיבות ביוב בקריית מלאכי

מהיכן מבצעים שאיבות?

רבים נוטים לחשוב שהביובית מבצעת אך ורק שאיבת ביוב, אך מדובר בהנחה שגויה. למעשה הביובית מבצעת מגוון שירותי שאיבות כדוגמת:

שאיבת הצפה / שאיבת הצפת מים שאיבת הצפות מים מתבצעת ממגוון מוקדים עקב סיבות רבות, החל מפיצוץ צינור כתוצאה מבעיית אינסטלציה ועד לחדירת מי גשמים, בעיות בניקוז וכן הלאה.
מהיכן שואבים מים? מכל מקום שאתר מדמיינים כדוגמת:

  • שאיבת מים ממרתף
  • שאיבת מים ממקלט
  • שאיבת מים מדירה
  • שאיבת מים מאתר בנייה
  • שאיבת מים מפיר מעלית

שאיבת מפרידי שומנים – התקנתם מחויבת על פי חוק במגוון עסקים: תחנות דלק, מסעדות, גני אירועים, אולמות אירועים, מוסכים, בתי מלון ועוד.

  • שאיבת ביוב – ממגוון מוקדים כדוגמת:
  • שאיבת בור ספיגה
  • שאיבת בור רקב
  • שאיבת שירותים כימיים

טיהור השפכים – לאחר ביצוע השאיבה, צוות הביובית מוביל את השפכים למכון טיהור שפכים מורשה מטעם המשרד להגנת הסביבה שם יעברו השפכים תהליכי טיהור. בצורה זו איכות הסביבה נשמרת או לפחות ממוזערת ככל הניתן.
מזמינים שירותי ביובית? למען איכות הסביבה ועתיד ילדינו חשוב לבחור בחברה מסודרת ואחראית אשר פועלת בהתאם לחוק ונמנעת מזיהום הסביבה הכי יקרה לכולנו.

הגיע הזמן לבצע שאיבת ביוב בקריית מלאכי? הביוב מדיף ריחות לא נעימים?
אנו בחברת המרכז לביוביות ושאיבות מציעים שירותי ביובית בקריית מלאכי וסביבתה בזמינות מיידית 24 שעות ביממה. מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד או ייעוץ מקצועי ללא עלות.

שירותי ביובית בקרבת קריית מלאכי: שאיבות ביוב באופקים | שירותי ביובית בקריית גת | ביובית בשדרות