ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שוב עולים ריחות רעים מהביוב? סתימת הביוב חזרה? אנו במרכז לביוביות ושאיבות עומדים לשירותכם.
אצלנו תקבלו שירות אדיב ומקצועי ואת המחירים המשתלמים ביותר.

מערכת ביוב מתפקדת היא אחד התנאים הבסיסיים לשגרת חיים תקינה ונורמלית. תקלה במערכת הביוב, החל מסתימות ועד הצפות או התפוצצות צינור ביוב גורמת גם לשיבוש בשגרת החיים וחשוב להזמין את השירות שיספק לכם פתרון יסודי ויעיל או במילים אחרות – ביובית! אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מבצעים שאיבות ביוב ברמת השרון ומציעים שירותי ביובית ברמת השרון ובכל אזור המרכז, מרעננה וכפר סבא ועד אשקלון.

היתרונות של ביובית

ביובית היא משאית עם מערכת דחיסה ושאיבה חזקה בעלת מנועים עוצמתיים. כך היא יכולה להתמודד גם עם פסולת קשה מאוד שהצטברה בביוב שנים כמו שורשים שהתעבו או שומנים קשים. המערכת מבצעת במקביל פירוק הפסולת וגם שאיבה שלה. כך הטיפול גם בסתימות קשות הוא מהיר. הביובית מתמודדת היטב גם עם שאיבת מים או הצפות בכמות גדולה.

ביובית ברמת השרון

ביובית ברמת השרון – שירות 24 שעות ביממה

טיפים מקצועיים להזמנת ביובית ברמת השרון

בעידן האינטרנט פשוט מאוד לעשות שיעורי בית, אין צורך לקום מהכורסא ולהתרוצץ. ניתן לברר לגבי מוניטין בעל המקצוע, לבצע השוואת מחירים בקלות ולבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר מבחינתכם, כל זאת מבלי להתפשר על מקצועיות ואיכות השירותים שתקבלו.

ריכזנו עבורכם טיפים עיקריים לבחירת ביובית ברמת השרון. זיכרו, התנהלות נבונה תחסוך לכם כאבי ראש רבים!

חוות דעת והמלצות – חשוב להזמין בעל מקצוע אשר ברשותו המלצות רבות, ניתן לבצע חיפוש פשוט באינטרנט ולהיחשף לחוות דעת של לקוחות קודמים. לחברת המרכז לביוביות ושאיבות המלצות רבות ומוניטין החברה הוא מהטובים בענף. ניתן לקרוא עלינו במדיות השונות להתרשם מחוות הדעת החיוביות. אנו רואים בלקוחותינו חלק בלתי נפרד מהעסק ומשקיעים משאבים רבים בשמירה על שביעת רצון הלקוחות.

זמן תגובה – בררו תוך כמה זמן צוות הביובית יגיע אליכם. בתחום הביוב אי מתן מענה מיידי עלול לעלות לכם לא מעט… עלולים להתפתח נזקים נלווים לרכוש וחס וחלילה אף השלכות בריאותיות וסביבתיות שליליות. חברת ביובית המרכז מעמידה לרשותכם ביובית ברמת השרון בהתראה מידיית 24 שעות ביממה כולל שרותי חירום.

מחיר – מהו המחיר עבור השירות הנדרש? חשוב לברר היטב מה כלול במחיר. החל מאיכות השירותים ועד מהי העבודה הספציפית הכלולה בהצעת המחיר. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר וייעוץ מקצועי ללא עלות, אנו מציעים את המחירים הטובים ביותר בענף.

שירותים נלווים – בררו האם לביובית היכולת והכלים להציע לכם מגוון שירותים נלווים. אחרת עלולה להגרם טרחה מיותרת בחיפוש אחרי בעלי מקצוע נוספים ותיאום ביניהם. כמו כן, אתם עשויים לשאת בעלויות כספיות מיותרות עקב כפילויות בעלי המקצוע. לחברת ביובית המרכז הציוד החדיש ביותר למתן מענה לכל צורך, ביוביות נמוכות לחניונים, רובוטים מתקדמים לעבודות ביוב, משאבות ביוב ניידות ועוד.

ותק וניסיון מקצועי – האם לצוות הביובית ותק רב בענף? ללא ניסיון וידע בתחום הביוב ואף בתחומים קרובים כדוגמת אינסטלציה, אתם עשויים להיתקל בשירות לא מקצועי. צוותי הביוביות של המרכז לביוביות ושאיבות בעל ניסיון רב ועוברים הכשרות מקיפות במכללות להכשרה מקצועית ככל הנדרש, וזאת לשם שמירה על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר.

אחריות – האם הביובית מתחייבת לאחריות על עבודתה? מאחר ואנו מכירים את האיכות הגבוהה של השירותים אותם אנו מציעים, אנו מעניקים אחריות על מרבית השירותים אותנו אנו מבצעים.
תשומת ליבכם שעל פתיחת סתימות לא ניתנת אחריות מאחר ולאחר פתיחת הסתימה חזרת התקלה תלויה בגורמים עליהם אין לצוות הביובית השפעה:

  • שימוש לא תקין מצד תושבי הבניין – השלכת פסולת כדוגמת מגבונים, מוצרי הגיינה, שומנים ועוד למערכת הביוב דרך פתחי הניקוז של הכיורים והאמבטיה.
  • ליקויים בתשתיות הביוב – מעיכות בקו הביוב, מחברים לא תיקניים ועוד. במידה ובחרתם שלא לתקן את הליקויים בתשתיות הביוב, הופעת סתימות ביוב נוספת היא שאלה של זמן.

שירותי שאיבות ביוב ברמת השרון

אנו מציעים מגוון שירותי ביובית ברמת השרון ובערים רבות נוספות:

  • שאיבת ביוב עבור לקוחות פרטיים, רשויות מקומיות וגם חברות ומפעלים.
  • שטיפה וניקוי קווי ביוב לצורך שחרור סתימות וגם כפעולת תחזוקה שמומלץ לבצע מדי תקופה ולחסוך הרבה צרות בעתיד.
  • שאיבת בור שמן עבור מפעלים, מסעדות ועסקים העושים שימוש בשמנים ומתחזקים בור להפרדת שומנים אותו חשוב לרוקן על בסיס קבוע
  • שאיבת הצפות
  • שאיבת מים
  • תיקון צנרת ביוב בכלים חדשניים ללא הרס
  • טיפול בשורשים שחדרו לביוב ויוצרים סתימות קשות
שירותי ביובית ברמת השרון

שאיבות ביוב ברמת השרון – שירות מקצועי

שירותי ביובית ברמת השרון

רמת השרון שייכת למחוז תל אביב, היא הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1949 ובשנת 2002 כעיר. רמת השרון גובלת בערים תל אביב, הרצליה, הוד השרון, פתח תקווה ומועצה אזורית גליל ים. הבנייה ברמת השרון מאופיינת באחוז גבוה של בתים צמודי קרקע, בעקבות זאת הופעת שורשים בביוב נפוצה מאוד בתשתיות הביוב ברמת השרון. היות התשתיות ישנות אינה עוזרת לכך, ומספר סתימות הביוב ברמת השרון נחשב לגבוה באופן יחסי.
לכן, אם אתם רואים משאית ביובית נוסעת בכבישי העיר אל תתפלאו, הצורך לשירותי ביוב רק הולך ועולה עם השנים, ואיתו שירותי הביובית הניתנים ברמת השרון.
אגב, גם אם אתם רואים ביובית נמוכה ברמת השרון אין לכם על מה להתפלא. בשנים האחרונות הולכים ונבנים חניונים רבים, ובהתאם לכך הולך ועולה הצורך בביובית לחניונים תת-קרקעיים. בדרך כלל הביובית הנמוכה מותקנת על גבי רכב מסחרי, טנדר או רכב נגרר. כלי רכב אלו מעניקים לה יכולת נגישות עדיפה בהרבה על משאית. אגב, באזורי המרכז והשרון קיים ריכוז גבוה של חניונים, ובהתאם לכך השימוש בביובית נמוכה גבוה יחסית לשאר אזורי הארץ.

בור הביוב זקוק לשאיבה? צנרת הביוב שחוקה ודורשת חידוש? אם אתם מחפשים ביובית ברמת השרון אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ נגיע במהירות ונטפל בכל תקלה או בעיה.

אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו לקבלת שירותי ביובית ברמת השרון במחירים מנצחים 24 שעות ביממה