ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שירות ביובית באלפי מנשה במחירים המשתלמים בארץ. אם אתם מחפשים שירותי ביובית באלפי מנשה היו בטוחים שהגעתם למקום הנכון! אצלנו תקבלו: שירות מעולה, אחריות מלאה ומחירים מנצחים.

ביובית באלפי מנשה

פתיחת סתימת ביוב באלפי מנשה

סתימת ביוב היא לא בדיוק בעיה נעימה, היא עשויה להיגרם כתוצאה ממגבונים לחים אשר סותמים את צנרת הביוב, שומני בישול ומטבח שחודרים לקווי הביוב דרך כיור המטבח ומצטברים בצנרת הביוב וגורמים לסתימתה, מבלאי טבעי בקווי הביוב ועוד כהנה וכהנה גורמים נוספים.

ביובית באלפי מנשה

ביובית הינה משאית המספקת שירותי ביוב באמצעות מערכת הזרמת לחץ מים גבוה אשר מיועדת לבצע פתיחת סתימות ביוב, ניקוי מרזבים, שטיפת קווי ביוב ועוד.

הביובית מיועדת לספק שירותי ביוב הכוללים אחזקת מערכות ביוב וטיפול בתקלות ביוב, בדגש על פתיחת סתימות ביוב, שאיבת הצפה ושאיבת ביוב. הביובית מתוכננת ונבנית כך שביכולתה לטפל ביעילות בבעיות המתרחשות הן במערכת הביוב הביתית והן במערכת הביוב העירונית.

צוות הביובית נעזר בציוד עזר רב כדוגמת כלי עבודה, משאבות ניידות, משאבות טבולות, ציוד צילום קווי ביוב, רובוט לביוב ועוד. צוות המרכז לשאיבות וביוביות עומד לרשותכם עם ביובית באלפי מנשה בכל שעה ביממה. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר לקבלת שירות מעולה.

צילום קו ביוב

מהו צילום קו ביוב? מתי מבצעים אותו וכיצד? כמה עולה צילום קו ביוב? ננסה לענות לכם על כל השאלות האלה במאמר הבא, אגב אם יש לכם שאלה נוספת אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת ונשמח לענות ולייעץ לכם ללא כל עלות.

נתחיל בכך שצילום קו ביוב מתבצע בדרך כלל על מנת לאשש קיום של תקלה בקו ביוב. אם לדוגמה קיימת סתימת ביוב שחוזרת לעיתים קרובות או שעולים ריחות לא נעימים מקו הביוב מומלץ יהיה לבצע צילום קו ביוב כך שנוכל לאמוד את מצב קו הביוב ולדעת האם נדרש לבצע תיקון ואם כן מהו התיקון המומלץ ומה היא הדרך הטובה לביצועו.

צילום קו ביוב מבוצע ע"י מצלמת סיב אופטי מתקדמת או ע"י רובוט לצילום קו ביוב.
רוצים דוגמאות מתי יועיל צילום קו ביוב ומה ניתן לאבחן בעזרתו?

  1. שורשים בביוב – חדירת שורשים לביוב הינה תופעה נפוצה והשלכותיה קשות ואף הרסניות. השורשים חודרים למערכת הביוב שנמצאים בה מינרלים ונוזלים החיוניים לשורשים הצמחייה, כך שמרגע חדירת השורשים הם מתחילים בתהליך מתמשך של התפשטות והפעלת לחץ עצום על קווי הביוב. הסימנים הראשונים לחדירת השורשים הם תקלות ביוב הולכות ונשנות. אם לא ניתן לכך מענה בזמן – הלחץ שמפעילים השורשים יגרום לתקלות קשות בהרבה כדוגמת שברים בקווי ביוב וקריסת קווי ביוב.
    בעזרת צילום קו ביוב ניתן לראות האם חדרו שורשים לביוב, להיכן הם הגיעו, מהי צפיפותם וכן הלאה, ועל ידי כך ניתן יהיה לבצע חיתוך שורשים בביוב באופן יסודי ומקצועי, כזה שיחסל את השורשים בביו לחלוטין.
  2. קריסת קו ביוב – קריסת קווי ביוב עשויה להיגרם כתוצאה ממספר סיבות, כאשר העיקריות הן התיישנות החומר, חדירת שורשים לביוב שמפעילים לחץ על קווי ביוב, סחף קרקע וכן התקנה לא מקצועית של קווי ביוב.
    באמצעות צילום קו ביוב ניתן יהיה לאבחן האם קיימת קריסת קווי ביוב ומהי הדרך האופטימלית לביצוע התיקון. האם נתקן בעזרת רובוט לעבודות ביוב? או שהשיטה העדיפה תהיה חפירה והחלפת קו הביוב?

שאיבות ביוב באלפי מנשה

שירותי שאיבות באלפי מנשה

אם אתם מחפשים שרותי שאיבה, דעו שצוותי השאיבה שלנו עומדים לרשותכם לביצוע עבודות שאיבה בכל היקף ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. ברשותנו ציוד שאיבה משוכלל הכולל משאבות עוצמתיות וכמובן ביוביות מתקדמות אשר מצוידות במיטב המשאבות בכל העוצמות.

בין שירותי השאיבה שלנו ניתן למצוא את השירותים הבאים: שאיבת מפריד שומנים ובורות שומן, שאיבת הצפה, שאיבת מים, שאיבת חומרים מסוכנים.
כך שלא משנה מהיכן אתם צריכים לשאוב, אם זה שאיבת מים ממקלט, או אם שאיבת מים מאתר בנייה מוצף, או אף שאיבת מים מפיר מעלית, אנו כאן לרשותכם.

משאבה טבולה

משאבה טבולה נועדה לספק יכולת שאיבה במגוון מקרים. החל משאיבת מים מבריכה ועד לשאיבת ביוב ממערכות ביוב אשר מותקנות במרתפים. הכינוי משאבה טבולה נגזר מאופן פעילותה, אשר מתבסס על השלכתה לתוך מאגר הנוזלים, או במילים אחרות על טבילתה במאגר הנוזלים. באמצעות צינורות רחבים המשאבה מסלקת את הנוזלים מתוך המאגר הנשאב החוצה.

ישנם מספר סוגי משאבות טבולות, כאשר איש מקצוע ידע להציע לכם את המשאבה המתאימה ביותר לכל צורך. סוגי משאבות טבולות לדוגמה:

  • משאבה טבולה גובה אפס – משאבה טבולה רגילה שואבת עד גובה של כ-10 ס"מ לערך מהרצפה. לפיכך, אם יש צורך בשאיבת נוזלים עד למפלס הקרקע, משאבה טבולה רגילה לא תספק לנו את המענה הנדרש. בדיוק לשם כך נועדה משאבה טבולה גובה אפס, אשר מטרתה לשאוב נוזלים עד מפלס הרצפה / הקרקע.
  • משאבה טבולה גורסת – ידועה גם בשם משאבה טבולה טוחנת, משאבה זו טוחנת מוצקים.
    חשוב לציין שאין ביכולתה לגרוס מגבונים לחים. לצערנו עד כה לא נמצאה משאבה טבולה שמסוגלת להתגבר על בעיית המגבונים.
  • משאבה טבולה למים נקיים / לביוב / ניקוז – נחלק את המשאבות הטבולות ל-3 משפחות עיקריות: משאבה טבולה למים נקיים, משאבה טבולה לביוב ומשאבה טבולה לניקוז. משאבות אלה נבדלות אחת מהשנייה לא רק ביעוד שלהם, אלא גם בתכונותיהן וברמת המחירים.

בשורה התחתונה אם אתם מחפשים שירותי ביובית באלפי מנשה, המומחים שלנו ישמחו לשרת אתכם בכל עת, ואתם בהחלט מוזמנים ליצור איתנו קשר.

שירותי ביובית בקרבת אלפי מנשה: ביובית בכפר סבא | ביובית בקרני שומרון | ביובית בראש העין | ביובית בשומרון