ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

מחפשים שירות ביובית במזכרת בתיה? או אולי שרותי שאיבת ביוב במזכרת בתיה? הגעתם לחברה הנכונה – המרכז לביוביות ושאיבות! אנו מציעים שירותי ביובית במחירים האטרקטיביים ביותר ובזמינות מיידית 24 שעות ביממה.

סתימת הביוב חזרה? הבית מוצף ביוב? עולים ריחות לא נעימים מהביוב? המרזב סתום? בכל המקרים האלה הכתובת הנכונה לטיפול בתקלה היא הביובית.

ביובית במזכרת בתיה

מהי ביובית?

הביובית זוהי למעשה משאית אשר מיועדת לביצוע עבודות ביוב ושאיבות. עבור כך מצוידת הביובית במספר רב של מערכות מתקדמות ומתוחכמות אשר נועדו להעניק לצוות הביובית את היכולת לבצע כל עבודת ביוב אפשרית. מקור הכינוי ביובית הינו כמובן המילה ביוב, וזאת בהתאם לייעודה העיקרי של הביובית.

הביובית מצוידת בין השאר ב:

  1. מכלול שאיבה – הכולל משאבת וואקום חזקה במיוחד, צינורות שאיבה ומיכל לאגירת החומר הנשאב עד לפריקתו באתר מורשה.
  2. מכלול לחץ מים – הכולל משאבת סניקה עוצמתית, צינורות לחץ ומיכל מים נקיים אשר משמש את המכלול.
  3. ציוד עזר – כדוגמת רובוט לעבודות ביוב, משאבה טבולה, ציוד צילום קווי ביוב ועוד.

זקוקים לשירות ביובית במזכרת בתיה? צרו איתנו קשר בהקדם ונשמח לעמוד לרשותכם בזמינות מיידית.

בין שירותי הביובית במזכרת בתיה שאנו מציעים ניתן למצוא את השירותים הבאים:

  • שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה
  • פתיחת סתימות ביוב
  • חיתוך שורשים בביוב
  • צילום קווי ביוב
  • שירותי שאיבה:
    שאיבת מים: שאיבת מים ממקלט, שאיבת מים ממרתף, שאיבת מים מפיר מעלית ועוד
    – שאיבת הצפה: שאיבת הצפות בכל ההיקפים באמצעות שימוש במשאבות מתקדמות
    – שאיבת ביוב: שאיבת בור ספיגה, שירותים כימיים, בור ספטינג ועוד
    – שאיבת שומנים ומפרידי שומנים
  • התקנת משאבה טבולה ושאיבת בור משאבה
  • ניקוי מרזבים
  • רובוט לעבודות ביוב
  • תיקון צנרת ביוב ללא הרס – בשיטת הפאצ'ינג / שרוול צנרת / הטלאה.

ביובית במזכרת בתיה

מזכרת בתיה אשר ממוקמת במחוז מרכז ישראל הינה מושבה ותיקה מאוד שנוסדה בשנת 1983, והוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1952. מטבע הדברים תשתיות הביוב עומדות תחת עומס רב עקב השימוש הבלתי פוסק שנעשה בהן. השילוב בין התשתיות הוותיקות בחלקן והעומס הרב עליהן מזמן לא מעט תקלות ביוב, כך שאם אתם רואים ביובית במזכרת בתיה אל תתפלאו, מדובר במחזה נפוץ למדי. להערכתנו כל יום מבוצעות עשרות עבודות ביובית במזכרת בתיה כאשר העיקריות מביניהן הן פתיחת סתימות ביוב, שאיבת ביוב וחיתוך שורשים בביוב.

שואלים את עצמכם מה הקשר בין שורשים לביוב? בפסקה הבאה נסביר על הנושא בהרחבה.

חיתוך שורשים בביוב וצילום קווי ביוב

עד כמה שנשמע לכם מוזר, שורשי צמחיה פוגעים במערכות הביוב לעיתים קרובות וגורמים לתקלות חמורות עד מאוד. מה מחפשים השורשים במערכת הביוב? בעיקר טמפרטורה נוחה, מזון אורגני בשפע ומינרלים הנחוצים לה להתפתחותם.
השורשים חודרים למערכת הביוב דרך שברים בקווי הביוב, סדקים, מחברים קיימים ושוחות הביוב. לאחר חדירת השורשים הראשונית, השורשים מתפתחים עוד ועוד ונעשים קשים יותר ויותר. פסולת כדוגמת מגבונים נתפסת בשורשים וכך נוצרות סתימות ביוב קשות. אם לא די בכך, הלחץ שמפעילים השורשים על צנרת הביוב גורם לשברים בקווי הביוב, מעיכות ואף קריסת קווי ביוב. תופעת השורשים בביוב נפוצה במזכרת בתיה מאחר והבנייה בה מאופיינת בעיקר בבתים פרטיים ובבנייה נמוכה, והמושבה משופעת בצמחייה רבה.

על מנת לטפל בשורשים בביוב בשלב הראשוני חשוב לבצע צילום קו ביוב. הצילום יספק לנו נתונים חיוניים להערכת הנזק שגרמו השורשים ולהעריך את התפתחותם כך שנוכל לתכנן את הדרך בה נמגר את השורשים. אגב, צילום קו נוסף יבוצע בסוף התהליך לאשש את חיסול השורשים.

תהליך חיתוך שורשים בביוב הינו תהליך מסוכן וארוך יחסית, עקב שימוש באמצעים חדים ומסוכנים לפיכך יש לבצעו רק ע"י חברה מומחית בתחום. שימוש רשלני לא רק שלא יניב את התוצאה הרצויה של חיסול השורשים, אלא אף עשוי להוביל לפגיעה בצנרת הביוב. חיתוך השורשים נעשה באמצעות רובוט לעבודות צנרת או באמצעות דיזת סכינים מתקדמת שמחוברת לצינור הלחץ של הביובית, ומסתובבת במהירות אדירה ע"י לחץ המים המופעל ע"י צוות הביובית.

שאיבות ביוב במזכרת בתיה

יש לכם תקלת ביוב? הביוב סתום? המרתף מוצף מים? צריכים שרות ביובית במזכרת בתיה? התקשרו כעת למרכז לביובית ושאיבות לקבלת כל שרותי הביובית במחירים הזולים בארץ.

שירותי ביובית בקרבת מזכרת בתיה: ביובית ברחובות | ביובית בגדרה | ביובית בשפלה