ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

מחפשים שירותי ביובית בכפר יונה? אנו במרכז לביוביות ושאיבות נשמח לעמוד לשירותכם.
אנו מחזיקים בציוד משוכלל ומקצועי, ועובדי החברה מיומנים ומנוסים שילוב. זה יאפשר לנו לבצע את העבודה בצורה היסודית והיעילה ביותר.
הביוב גולש החוצה ומציף את הדירה? סתימת הביוב חזרה? לפני שאתם נלחצים תנשמו עמוק והתקשרו למומחים של המרכז לביוביות ושאיבות.
עבורנו תקלת הביוב איננה תקלה כה חמורה, כבר התמודדנו בהצלחה עם אלפי תקלות ביוב, אחרי הכל מדובר בתחום ההתמחות שלנו. אנו נגיע במהירות, נפתור את התקלה ואתם תחזרו לשגרת חייכם במהרה.

ביובית בכפר יונה

שירותי ביובית בכפר יונה

לפני שאתם מזמינים שירותי ביובית, לא יזיק להבין לעומק מה היא הביובית, מה היא מבצעת וכיצד היא פועלת.ביובית זהו כלי שנועד לתקן תקלות ביוב וניקוז וכן לבצע עבודות אחזקה בתחומים אלו.לשם כך הביובית מצוידת בציוד מתקדם אשר יעניק לצוות הביובית את היכולת לבצע כל עבודת ביוב על הצד הטוב ביותר.
רשימת הציוד של הביובית כוללת משאבה סניקה שמפיקה לחץ מים עצום, משאבת וואקום ששואבת כמעט כל חומר בקלות ובמהירות, מיכל ענקי שנועד להוביל מים שישמשו את מכלול לחץ המים ולהובלת החומרים שנשאבו וכמובן ציוד רב נוסף כדוגמת כלי חפירה, ציוד צילום ביוב, כלי אינסטלציה וכן הלאה.

זקוקים לשירותי ביובית בכפר יונה? דעו שאנו עומדים לרשותכם בכוננות מיידית 24 שעות ביממה.

המרכז לביוביות ושאיבות – מי אנחנו?

אנחנו צוות בעל ותק רב בענף הביוביות והשאיבות, ובעלי מוניטין מהידועים והמובילים בענף. אנו מתמחים בכל עבודות הביוב, כדוגמת: שאיבות ביוב, שאיבת הצפות, שאיבת בורות ספיגה, פתיחת סתימות ביוב, ניקוי שורשים וצילום קווי ביוב.
ברשותנו מיטב הציוד ואנו מבצעים עבודות בכל ההיקפים, דוגמאות לציוד המתקדם שלנו: ביובית נמוכה, רובוט לביוב, משאבות טבולות. אצלנו תקבלו שירות מהיר ומקצועי 24 שעות ביממה, וכל זאת במחירים הזולים ביותר.

אחת ולתמיד – מתי נזמין ביובית ומתי נזמין אינסטלטור

הכלל בנושא זה פשוט מאוד ואין סיבה להסתבך ולהתלבט. מדובר בשירות או תקלת אינסטלציה? הזמינו אינסטלטור. מדובר בשירות ביוב או ניקוז? הזמינו ביובית. מה נכלל תחת שירות אינסטלציה? החלפת ברז, החלפת אסלה, הרכבת כלים סניטריים, איתור נזילת מים. מה נכלל תחת שירות ביוב? סתימת ביוב, שטיפת קו ביוב, ניקוי מרזבים, חיתוך שורשים בביוב, צילום קו ביוב.

חשוב להבין, רק לביובית יש את הכלים והיכולת להציע לכם פתרון מקצועי ולבצע אותו בצורה איכותית שתוצאותיה ישמרו לטווח ארוך. בואו ניקח לדוגמה פתיחת סתימת ביוב, עבור פתיחת סתימה חייב להפעיל לחץ מים חזק, לחץ המים ישטוף היטב את הקו ולא רק שישחרר את הסתימה אלא אף ינקה היטב את הקו כך שלא תאלצו להתמודד עם סתימה נוספת בקרוב. לאינסטלטור או כל בעל מקצוע אחר למעט ביובית, אין יכולת להפיק לחץ מים גבוה. לכן כל פתרון אחר שתשתמשו בו רק עשוי להוביל למפח נפש עקב חזרת הסתימה לאחר פרק זמן קצר.

כיצד מבצעים פתיחת סתימת ביוב?

פתיחת סתימת ביוב כמו שרובכם יודעים זהו אחד מהשירותים העיקריים שמבצעת הביובית. את מרבית סתימות הביוב נפתח, כאמור, באמצעות לחץ המים של הביובית, כאשר בקשה צינור הלחץ של הביובית מורכבת דיזה שתנוע במהירות אדירה בעזרת לחץ המים ותסלק את הגורם לסתימה. כמו כן, במקרים רבים ניעזר בטכניקת שאיבה, כאשר משאבת הוואקום העוצמתית של הביובית תשאב את הפסולת שגורמת לסתימה וכן קו הביוב ישוחרר.

עם זאת, ישנם מקרים ספציפיים בהם נתאים את אופי הסתימה לממצאים בשטח, לדוגמה: סתימת שורשים בביוב – סתימה שנוצרה כתוצאה משורשים בביוב תחייב אותנו לבצע חיתוך שורשים בביוב, אחרת גם אם נשחרר את הסתימה, פסולת כדוגמת מגבונים עשויה להסתבך בשורשים והסתימה תחזור. את הסתימה נשחרר בעזרת דיזת סכינים מיוחדת שמחובר לצינור הלחץ של הביובית. בעת הפעלת לחץ המים הסכינים ינועו במהירות אדירה ויחתכו את השורשים לחלוטין.

סתימת בטון – סתימת בטון בקו הביוב נוצרת כתוצאה מבטון שהושלך במזיד או שחדר בשוגג למערכת הביוב עקב הליכי בנייה ושיפוצים. בדרך כלל מדובר בסתימות קשות המחייבות מאמץ ניכר לשם שחרורן. הדרך העדיפה לפתיחת סתימות אלו היא ע"י רובוט לעבודות ביוב. הרובוט נשלט מרחוק ע"י מפעיל ומבצע עבודה כירורגית במיוחד כך שהבטון יכורסם והקו לא יפגע. רובוטים למערכות ביוב נחשבים לחזית הטכנולוגיה בתחום עבודות הביוב ומשמשים למגוון רחב של שימושים כדוגמת: רובוט לצילום קווי ביוב ורובוט לתיקון מעיכות בקווי ביוב.

כמה עולים שירותי ביובית?

מחיר שירותי ביובית מתחיל ב-500 ₪ ועשוי לגדול בהתאם לסוג העבודה, למורכבות העבודה, היקף המשאבים שהיא דורשת וכן בפרמטרים כלליים כדוגמת מועד הזמנת השירות ונוחות הגישה לצוות העבודה.

נפרט עלויות התחלתיות של שירותי הביובית העיקריים:

שירות ביובית

עלות התחלתית בש"ח

פתיחת סתימת ביוב החל מ 500 ש"ח
שאיבת ביוב החל מ 500 ש"ח
שאיבת הצפה החל מ 600 ש"ח
צילום קו ביוב החל מ 600 ש"ח
חיתוך שורשים בביוב החל מ 800 ש"ח
שטיפת קווי ביוב החל מ 500 ש"ח
רובוט לצנרת ביוב החל מ 2,100 ש"ח
ניקוי מרזבים החל מ 800 ש"ח

 

שאיבות ביוב בכפר יונה

אם אתם רוצים הצעת מחיר מדויקת יותר, צרו עימנו קשר. לאחר שנשאל אתכם מספר שאלות מכוונות ונבין מהי הבעיה ומהו הפתרון המתאים נציע לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.
למידע נוסף אתם מוזמנים לצפות במחירון שירותי ביובית שלנו.

אזורי שירות נפוצים בקרבת כפר יונה: ביובית בשרון | ביובית בקדימה | ביובית בכפר סבא