ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

מדוע השורשים מתפתחים בביוב?

לכאורה תופעת השורשים בביוב לא מובנת.. כיצד השורשים מגיעים לביוב? מדוע הם מתרבים כל כך מהר ובצפיפות כה גבוהה עד כדי כך שנגרמים שברים בצינורות וסתימות כה חמורות?

בחצרות הבתים גדלה צמחיה רבה, שורשי הצמחייה בדגש של שורשי עצים עתיקים ועצי פיקוס שולחים שורשים אשר מתפשטים בקרקע למרחקים עצומים ממוקד שתילת העץ אפילו למרחקים של עשרות מטרים. השורשים מחפשים מזון וסביבת גידול אופטימלית, ולכן מערכת הביוב מהווה סביבה אופטימלית עבורם. בצנרת הביוב השורשים מוצאים מזון אורגני בשפע, נוזלים, לחות אופטימלית ועוד.
לעיתים שורשי הצמחייה חודרים למערכת הביוב דרך פתחים קיימים ולעיתים אף יוצרים שברים וסדקים בצנרת הביוב וחודרים דרכם.

חיסול שורשים בביוב באשדוד

נזקים הנגרמים לצנרת הביוב כתוצאה מחדירת השורשים

בתחילת התופעה השורשים גורמים לסתימות ביוב רבות עקב הסתבכות פסולת כדוגמת מגבונים בשורשים. כאשר התופעה מתעצמת צפיפות השורשים חוסמת את הצינור כמעט לחלוטין כך שהשורשים עצמם גורמים לסתימת צנרת הביוב. בשלב הבא אם טרם הסרנו את המטרד השורשים עשויים להפעיל לחץ רב על צנרת הביוב ולגרום לקריסתה. כמו כן, לכל אורך התופעה יתכנו שברים וסדקים בצנרת הביוב אשר נגרמים עקב חדירת השורשים לצנרת הביוב.

מדוע לא מומלץ לתלוש את השורשים בביוב?

בשונה מחיתוך מלא של השורשים, תלישה חלקית של השורשים לא עוקרת את השורשים מהשורש, להפך, השורשים חוזרים לגדול ואף נעשים ארוכים ועבים יותר. לכן פתרון זה אמנם ישלה אתכם שהטבתם את המצב אך למעשה בטווח של מספר שבועות הבעיה תחמיר עוד יותר, ותדרוש טיפול מורכב משמעותית.

קוטל שורשים בביוב באשדוד

כיצד מבצעים הסרת שורשים מקווי ביוב באשדוד

בשלב הראשון יש לבצע צילום לקו הביוב להבנת מימדי התופעה והתאמת הטיפול האפקטיבי ביותר. לאחר מכן יבוצע חיתוך שורשים ע"י דיזת שורשים או רובוטים המיועדים לעבודות צנרת. לאחר מכן יש לסלק את שאריות השורשים מקו הביוב באמצעות ביצוע שטיפת קו ביוב. לסיום, מומלץ לבצע הדברה לשורשים, כך נבטיח את מיגור השורשים ככל הניתן.

זקוקים לשירותי הסרת שורשים מקווי ביוב באשדוד?

חשוב שתדאגו לקבל שירות מידי ומקצועי כאמור מכיוון שלשורשים ישנה נטייה לצמוח ולגרום לנזקים חמורים במערכת הביוב.
מוזמנים ליצור קשר עם המרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ וצוות החברה יגיע אליכם בתוך זמן קצר ויטפל בבעיה בצורה מקצועית, תוך שימוש בציוד חדשני למטרה.

הסרת שורשים מקווי ביוב באשדוד

החברה אף מציעה שירותים נוספים כמו: שאיבת בורות ביוב, שאיבת בור שמן, שאיבות בורות ביוב, שאיבת מים, שטיפת קווי ביוב, שורשים בביוב, תיקון צנרת ביוב ועוד..

מבין שירותינו: שאיבות ביוב באשדוד | פתיחת סתימות ביוב באשדוד | שאיבת הצפות באשדוד