ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

מה חשוב לדעת טרם הזמנת שרותי חיתוך שורשים?

התפתחות השורשים בביוב איננה מטרד קל. אמנם הסימנים לתופעה מתחילים בסתימת ביוב קלה, אך למעשה מורכבות הטיפול בשורשים, והנזקים שהם עלולים לגרום חמורים הרבה יותר מכל סתימת ביוב.

סתימת ביוב רגילה ניתן לפתוח בקלות, תוך מספר דקות צוות ביובית מקצועי יפעיל לחץ מים גבוה ויחזיר את המצב לקדמותו.
אך אם לצערכם שורשי צמחיה מצאו את דרכם לצנרת שלכם….

לשם הסרת שורשים מקווי ביוב בהוד השרון יש צורך בשימוש באמצעים מתקדמים לחיתוך השורשים. בד"כ צוות הביובית ישתמש בדיזת סכינים שתסובב בצנרת הביוב במהירות עצומה ותתלוש ותחתוך את השורשים או אף ברובוט מתקדמים.

אך חיתוך השורשים זה בהחלט לא סוף הסיפור… במרבית המקרים נדרשת הדברה של קווי הביוב לשם חיסול השורשים באופן אפקטיבי. כמו כן, לעיתים קרובות השורשים בביוב יוצרים שברים בצנרת ואף גורמים למעיכות בצנרת הביוב עקב הלחץ העצום שהם מפעילים עליה. במקרים אלו תדרשו לבצע תיקונים לצנרת כך שהשורשים לא יוכלו לחדור בשנית דרך הפתחים בצנרת.

חיתוך שורשים מביוב בהוד השרון

אל תזלזלו בהופעת שורשים בביוב! הקפידו על טיפול מקצועי ויסודי, אחרת הם יחזרו מהר משחשבתם….

1. חיתוך יסודי ומלא – יש לבצע חיתוך מקצועי ויסודי ובגמר החיתוך חובה לבצע שטיפה יסודית בלחץ מים גבוה לקווי הביוב. הקפידו לוודא שלא נותר זכר לשורשים בקווי הביוב.

2. ביצוע הדברה – מומלץ מאוד במרבית המקרים, אמנם יתכן שלאחר חיתוך השורשים הצנרת תראה לכאורה נקיה משורשים, אך סביבת קווי הביוב מלאה בשורשים. כשם שהשורשים חדרו לצנרת כך הם עשויים לחדור אליה שוב לצערכם הרב.

3. תיקון צנרת הביוב – השורשים לא חסים על צנרת הביוב וגורמים לה לנזקים כבדים. לעיתים השורשים גורמים למעיכות בצנרת עקב לחץ נקודתי שהם מפעילים על הצינורות, לעיתים השורשים גורמים לשברים בקווי הביוב דרכם הם חודרים לצנרת, ולעיתים השורשים אף גורמים לקריסת הצנרת.

חשוב מאוד לא להזניח את הטיפול בצנרת אחרת סתימת הביוב הבאה היא רק עניין של זמן, והנזקים ילכו ויחמירו.

כיצד מתקנים נזקים אלו?

בעבר היה נהוג לחפור ולהחליף את מקטע צנרת הביוב אשר נפגע. היום עם התקדמות הטכנולוגיה ניתן לבצע תיקון מקומי בצנרת ע"י החדרת ציוד מתקדם לתיקון צנרת הביוב ללא הרס וללא חפירה. ברשות המרכז לביוביות ושאיבות מיטב הציוד ונשמח לעמוד לשירותכם.

זקוקים לשירות של הסרת שורשים מקווי ביוב בהוד השרון?

אם אתם לא רוצים להתפשר על השירות המקצועי ביותר אותו תוכלו לקבל, אין ספק כי המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ יהווה הכתובת הנכונה למטרה.

לצד טיפול בשורשים בביוב המרכז אף מציע קשת של שירותים נוספים כמו: שאיבת בור שמן, שאיבת הצפות, שאיבת מים, שאיבת בורות ביוב, שטיפת קווי ביוב, תיקון צנרת ביוב ועוד..

הסרת שורשים מקווי ביוב בהוד השרון

שירות מקצועי של הסרת שורשים מקווי ביוב בהוד השרון

מוזמנים לצור קשר ותוך זמן קצר מרגע הפנייה צוות מקצועי יגיע אליכם ויטפל בבעיה.

מבין שירותינו: שאיבות ביוב בהוד השרון | פתיחת סתימות ביוב בהוד השרון | שאיבת הצפות בהוד השרון