ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שורשים אשר חודרים לקווי הביוב עלולים לסתום את צינור הביוב ולגרום לפגיעה בכל מערכת הביוב.

כיצד ומדוע שורשי צמחיה מתפשטים בביוב?

לצמחיה והעצים הנאים והמרשימים שבחצר ישנה מערכת שורשים תת קרקעית ענפה ומפותחת. השורשים נוטים להתפתח ולהתרחב במהירות וצנרת הביוב מספקת להם תנאים אופטימליים: לחות מתאימה, מזון אורגני בשפע ועוד. בישראל העץ הנפוץ ביותר ששורשיו פוגעים במערכות הביוב הוא הפיקוס, אשר שורשיו ארוכים ומתרבים במהירות אפילו טווחים של עשרות מטרים.

האם מספיק לחתוך את השורשים והם לא יחזרו שוב?

כל גנן שתשאלו האם חיתוך שורשים בלבד ימנע את התפתחותם הוא יסביר לכם שלא רק שהחיתוך לא ימנע את חזרתם הוא אף יזרז את קצב צמיחתם.חיסול שורשים בביוב בחולון

אם כך מה יש לעשות כדי למגר את השורשים אחת ולתמיד? יש לשלב 3 מימדים עבור מיגור יסודי של השורשים:

  • חיתוך יסודי של השורשים בביוב לאורך כל הקווים הנגועים כולל שטיפת קווי הביוב בלחץ גבוה.
  • שימוש בחומרים מונעי התפתחות שורשים.
  • תיקון ואטימת שברים וסדקים שדרכם חדרו השורשים לצנרת.

זיכרו, מדובר במלאכה מורכבת ולכן יש לבחור בחברה מנוסה ומקצועית לביצוע הטיפול בשורשים. מספיק שישארו בקו הביוב מעט שורשים שאפילו אינם נראים לעין, וכל המאמצים ירדו לטמיון. תוך חודשים בודדים השורשים יחזרו להזיק למערכת הביוב ולגרום לכאבי ראש מיותרים.

שמירה על כללי בטיחות בעבודה

מיגור תופעת השורשים בביוב נחשב לשירות קשה ומסוכן, השימוש באמצעי חיתוך בעוצמות גבוהות מחייב הקפדה יתרה על כללי בטיחות בעבודה ושמירה על משנה זהירות.
הקפידו לבחור חברה מקצועית, בחיתוך שורשים לא משחקים!

אם אתם זקוקים לשירות הסרת שורשים מקווי ביוב בחולון כמו גם לקשת של שירותים נוספים כגון: שאיבת בורות ביוב, שאיבת מים, שטיפת קווי ביוב, שורשים בביוב, שאיבת בור שמן, שאיבות בורות ביוב, תיקון צנרת ביוב ושירותים נוספים, מוזמנים ליצור קשר עם המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ ותוך זמן קצר הצוות המקצועי של החברה יטפל בבעיה בצורה מקצועית ויסודית.

הסרת שורשים מקווי ביוב בחולון

 

מבין שירותינו: שאיבות ביוב בחולון | פתיחת סתימות ביוב בחולון | שאיבת הצפות בחולון