ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

אם אתם זקוקים לשירות של הסרת שורשים מקווי ביוב בכפר סבא, חשוב שתדעו שכיום, הודות לציוד טכנולוגי מתקדם וחדשני, ניתן לבצע את העבודה בצורה יסודית, יעילה ומהירה.

מדוע חשוב לבחור חברה מקצועית ומומלצת לחיתוך שורשים בביוב?

נכון, גם אינסטלטורים ואף גננים מציעים לעיתים שירות חיתוך שורשים מקו ביוב, אז מדוע לא מומלץ לבחור בהם גם אם הם מציעים מחיר זול יותר? בואו נעשה מעט סדר בנושא.

כשם שלא נבחר קבלן בניין לפי המחיר בלבד אלא נתחשב באיכות העבודה, בהמלצות מלקוחות קודמים, בהסמכות ותעודות הקבלן והלאה, כך גם עבור פתרון בעיית השורשים בביוב לא מומלץ להסתפק בבעל מקצוע שזו איננה התמחותו.

שורשים בביוב זו נחשבים לאחד מהמטרדים הקשים ביותר שעלול להזיק לתשתית הביוב. השורשים מתפשטים במהירות עצומה הודות (או יותר נכון באשמת) הטמפרטורה הנוחה להם במערכת הביוב והמזון האורגני הקיים בצנרת הביוב ומהווה עבורם אוכל מזין. צפיפות השורשים, עובי השורשים ומרחק התפשטותם תלויים בסוג העץ או הצמחייה וכן בתנאים הסביבתיים הקיימים.
השורשים מנסים לחדור לקווי הביוב ולכן מנסים ליצור פתחים בצנרת הביוב ולאחר חדירתם מתרבים, מתעבים ומתפשטים עד כדי מעיכת הצנרת, סתימתה ואף ניתוקה. טיפול לא יעיל כדוגמת תלישה חלקית של השורשים עשוי לגרום להחמרת הבעיה כאשר השורשים יחזרו להתפשט במהירות וביתר שאת. אך ורק טיפול יסודי יעניק לכם שקט וחופשה ארוכה מהשורשים ונזקים הנלווים.

חיתוך שורשים מביוב בכפר סבא

כיצד מומלץ לטפל בשורשים בביוב?

הצעד הראשון הוא להבין שישנה חשיבות רבה לבחירת בעל מקצוע מיומן ומנוסה בתחום. את העבודה תשאירו לו… אבל בכל זאת נפרט לכם כיצד יש לגשת לפתרון יסודי של המטרד.

טרם התחלת הטיפול יש לאמוד את הנזקים שנגרמו ואת מימדי הבעיה, עבור כך יש לבצע צילום לקווי הביוב. כך נדע עד לאן הגיעו השורשים, מהי צפיפותם, מהו עוביים ולמעשה מהו הטיפול המתאים ביותר עבורכם.
לאחר מכן יש לבצע חיתוך יסודי של השורשים בביוב. הציוד הנפוץ ביותר הוא דיזת שורשים המחוברת לצינור הלחץ של הביובית ומסתובבת במהירות עצומה, או ע"י החדרת רובוטים אשר מצוידים במערכת סכינים מקצועית לצנרת הביוב ומבצעים את חיתוך השורשים ביעילות רבה. לאחר מכן יש לבצע טיפול הדברה לשורשים וכן במידת הצורך לתקן את צנרת הביוב.

אל תחסכו ואל תתעצלו, השארת צנרת הביוב שבורה או סדוקה תעלה לכם ביוקר! השורשים יחדרו תוך פרק זמן קצר לצנרת הביוב ואת ההמשך אתם בטח מנחשים לבד… אם מרתיעה אתכם המחשבה שהתיקון מסורבל ולוקח זמן רב, אז כדאי שתדעו שכיום לא חייב לחפור ולהחליף את צנרת הביוב. בידי המרכז לביוביות ושאיבות ציוד מתקדם לתיקוני צנרת ביוב ללא הרס, בשיטות אלו אנו מחדירים את הציוד למערכת הביוב ומתקנים את הצינור ללא שבירת ריצוף וללא חפירות. אגב, התיקון אמיד עשרות מונים לעומת הצנרת עצמה.

לכן אם יש לכם בעיה בביוב, או קל וחומר זקוקים להסרת שורשים בביוב בכפר סבא, אתם מוזמנים ליצור קשר עם המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ ותוך זמן קצר ממועד הפנייה לחברה יגיע אליכם צוות מנוסה ומקצועי ויסיר את השורשים במקצועיות רבה.

הסרת שורשים מקווי ביוב בכפר סבא

הסרת שורשים מקווי ביוב בכפר סבא – פתרונות מתקדמים ביותר עבורכם

לצד שורשים בביוב, החברה מציעה עוד מגוון שירותים מקצועיים כגון: שאיבת בור שמן, שאיבת הצפות, שאיבות בורות ביוב, שאיבת מים, תיקון צנרת ביוב, שטיפת קווי ביוב ועוד..

מבין שירותינו: שאיבות ביוב בכפר סבא | פתיחת סתימות ביוב בכפר סבא | שאיבת הצפות בכפר סבא