ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

מערכת הביוב לא מוגנת מפני חדירת שורשים וחדירה שכזאת עלולה לגרום לנזקים קשים למערכת הביוב.

מהסיבה הזאת, אם אתם זקוקים לשירותי הסרת שורשים מקווי ביוב בסביון, חשוב שתמהרו לפנות לחברה מקצועית ומנוסה שתגיע למקום ותטפל בבעיה.

כיצד נבצע הסרת שורשים מקווי ביוב בסביון?

רבים שואלים אותנו מדוע יש כל כך הרבה מקרים של שורשים בביוב בסביון?

התשובה לכך יחסית פשוטה, בסביון קיימת צמחיה רבה ואחוז גבוה של בתים צמודים קרקע. למעשה השורשים מכים בצנרות ביוב בכל עיר או ישוב ללא אבחנה, תכנון מוקדם עשוי לחסוך לכם כאבי ראש רבים, עצי פיקוס לדוגמה ידועים לשמצה מבחינה זו, שורשיהם מתפשטים במהירות ולמרחקים עצומים ולכן מומלץ לשתול עצים אלו הרחק מצנרת הביוב.

מדוע יש לטפל במהירות בשורשים בביוב?

אם טרם התוודעתם לנזקים שגורמים השורשים בביוב יהיה קשה להבהיר לכם עד כמה הבעיה שנשמעת לכאורה תמימה ולא מזיקה, כמו שלא מעט אומרים הרי בסך הכל מדובר בצמחים ועצים… עשויה לגרום לנזקים כבדים ולאי נעימות ממושכת. אם לצערכם השורשים הגיעו גם לדירה שלכם, תקוו שהבעיה תתגלה בשלב מוקדם לפני שהשורשים הספיקו להותיר אחריהם שובל של נזקים. בדרך כלל השורשים מתגלים עקב סתימת ביוב לה הם גרמו. לעיתים השורשים עצמם סותמים את הביוב מאחר והם מתפשטים ללא הפסקה עד שהצינור נאטם כמעט לחלוטין, ולעיתים הסתימה נגרמת עקב מגבונים ופסולת נוספת שמסתבכת בשורשים.

צוות ביובית מיומן ומצויד בהתאם יפתח את סתימת הביוב בקלות יחסית. אך פתיחת סתימה הינה מענה חירום זמני בלבד, חובה לחתוך את השורשים אחרת הם יצמחו במהירות ותוך מספר חודשים הבעיה תחזור ואף תחמיר. כמו כן, מומלץ לבצע הדברה לשם מניעת התפתחות השורשים. עקב מורכבות הבעיה יש להשתמש בכל הכלים שיש לנו על מנת לחסל אותה לחלוטין.

אם לא גיליתם את הבעיה בתחילתה (ובדרך כלל זה המצב, מי מאתנו מודע למה שמסתתר תחת מכסה הביוב?) ככל הנראה השורשים הספיקו לפגוע בצנרת הביוב, הפגיעות מתבטאות בצינורות שבורים, צינורות סדוקים, צינורות מעוכים ואף בקריסה של קווי הביוב. תחשבו שהשורשים צומחים נעשים עבים יותר ויותר, וגורמים ללחץ עצום על צנרת הביוב ולכן נזקיהם כה חמורים.

טרם התחלת הטיפול בשורשים חשוב לבצע צילום צנרת ביוב מדוייק לאבחון היקף הבעיה, צוות ביובית מיומן ידע להתאים עבורכם את הטיפול הטוב ביותר.

כיצד חותכים את השורשים בביוב?

שיטות חיתוך השורשים מתבססות על סכינים ושרשראות ברזל, לעיתים הם מחוברים לצינור הלחץ של הביוביות ולעיתים לרובטים מתקדמים. הסכינים והשרשראות מסתובבים במהירות עצומה וחותכים את השורשים עד שלא יוותר שום זכר לשורשים. מדובר בתהליך מסוכן, יש לנקוט באמצעי זהירות מירביים. לא נחדש לכם… אבל הסקרנות הרגה את החתול… לכן בשלב זה מומלץ להתרחק ממוקד הנזק ולהשאיר את העבודה למקצוענים.

עם זאת, אל חשש. צוות ביובית מקצועי יסיר את השורשים במהירות וביעילות, יבצע הדברה או כל טיפול אחר שיש בו צורך, וישיב את מערכת הביוב לתפקוד תקין.

המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ מחזיקים בידע המקצועי ובציוד החדשני לביצוע הסרת שורשים בביובים כמו גם שירותים נוספים כגון: שאיבת מים, שאיבת בורות ביוב, שאיבת הצפות, שאיבת בור שמן, שטיפת קווי ביוב, שורשים בביוב, תיקון צנרת ועוד.

הסרת שורשים מקווי ביוב בסביון

שירות מקצועי של הסרת שורשים מקווי ביוב בסביון

להזמנות ולפרטים נוספים מוזמנים ליצור איתנו קשר.

מבין שירותינו: שאיבות ביוב בסביון | פתיחת סתימות ביוב בסביון | שאיבת הצפות בסביון