ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

הסרת שורשים מקווי ביוב בפתח תקווה ובכלל הוא שירות הדרוש שימוש בציוד ייעודי מתקדם וניסיון פרטני בתחום זה.

מדוע מומלץ להזמין ביובית ולא אינסטלטור לצורך חיתוך שורשים בביוב?

עבור טיפול יסודי ויעיל בשורשים שתוצאותיו ישמרו לאורך זמן לא ניתן להסתפק בעבודת האינסטלטור. לעיתים האינסטלטור יצליח לתת מענה זמני וחלקי ולפתוח את הסתימה, אך מאחר והאינסטלטור לא מצויד בציוד מתקדם ואמצעים כדוגמת לחץ מים גבוה ודיזות מקצועיות, הפתרון שלו יהיה חלקי בלבד והשורשים ימשיכו להתרבות במערכת הביוב.

לעומת זאת, צוות ביובית מצוייד בציוד חדיש ומגוון שיתן מענה מלא החל מהסרה יסודית ומלאה של כל השורשים מהביוב, ועד שטיפת קווי הביוב בלחץ גבוה לסילוק שאריות השורשים או כל פסולת אחרת.

ברשות המרכז לביוביות ושאיבות מכשור מתקדם כדוגמת רובוטים לחיתוך שורשים בביוב ואמצעי שטיפה בלחץ מים גבוה.
אנו בעלי ניסיון רב בחיתוך שורשים בביוב בפתח תקווה ואף במתן טיפול מונע התפתחות שורשים.

חיתוך שורשים מביוב בכפתח תקווה

מי מבצע הסרת שורשים מקווי ביוב בפתח תקווה?

אם יש לכם שורשים בביוב, אל תתפשרו! הזמינו חברה בעלת ניסיון וציוד מתאים לביצוע חיתוך שורשים בביוב. בדיוק כמו שאת הכסף שלכם אתם מפקידים בידי בנקים ורואי חשבון אמינים שיודעים בדיוק כיצע לטפל בו, כך את הטיפול בשורשים תשאירו למומחים….
מאחר והשורשים נחשבים למטרד עקשני שדורש טיפול אינטנסיבי ויעיל לשם הדברתו, כל פשרה קטנה תגרום לכם למפח נפש.
הזמנתם אינסטלטור? הוא הצליח לחיתוך את השורשים למעט שורש קטן? אתם כבר מבינים מה יקרה עוד מספר חודשים… בשורשים בביוב יש להילחם בכל הכלים, ובכלים הטובים ביותר בלי פשרות ובלי הנחות.

הימנעות מפגיעה בצנרת

כאמור, חיתוך השורשים זו מלאכה הדורשת שימוש בציוד חיתוך מתקדם. אך רגע.. מה לגבי הצנרת? מה נרוויח מחיתוך השורשים אם הצנרת תפגע מאמצעי החיתוך? זו בדיוק הסיבה שצריך להזמין ביובית מקצועית ומנוסה בחיתוך שורשים, אל תתפשרו הזמינו את הטובים ביותר בתחום!

תיקון צנרת בשיטות מתקדמות

שורשי הצמחיה חודרים לתוך הצנרת ממגוון מקורות, לעיתים חדירת השורשים היא ישירות דרך הצנרת, ולכן נוצרים שברים וסדקים בצנרת הביוב.מיגור השורשים בביוב ללא תיקון השבר יספק מענה חלקי בלבד, הרי השורשים עשויים לצמוח ולחדור שוב למערכת הביוב בקלות רבה.

אנו המרכז לביוביות ושאיבות משתמשים בשיטות תיקון צנרת מתקדמות הכוללות שימוש ברובוטים חדישים וכן בשיטת השרוול/פאצ' לשם תיקון צנרת מים ללא הרס במינימום עלויות ובמקצועיות רבה.

כאמור, המרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מהווה הכתובת המקצועית והאיכותית ביותר עבור כל מי שזקוק לשירות הסרת שורשים מקווי ביוב בפתח תקווה וגם לשירותים אחרים כגון: שאיבת בורות ביוב, שאיבת הצפות, שאיבת בור שמן, שאיבת מים, שטיפת קווי ביוב, שורשים בביוב, תיקון צנרת ביוב וכדומה.

הסרת שורשים מקווי ביוב בפתח תקווה

שירות מקצועי של הסרת שורשים מקווי ביוב בפתח תקווה

לפרטים נוספים והזמנת השירות, מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום

מבין שירותינו: שאיבות ביוב בפתח תקווה | פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה | שאיבת הצפות בפתח תקווה