ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

אם אתם זקוקים לשירות של הסרת שורשים מקווי ביוב בראשון לציון, חשוב שלא תתפשרו על פחות ממומחים בתחום – עבודת הסרת השורשים מצריכה שימוש בציוד חדשני וייעודי למטרה.

מהסיבה הזאת, המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ תהווה הכתובת הנכונה למטרה.

מלבד הסרת שורשים החברה מציעה עוד קשת של שירותים כמו: שאיבת בורות ביוב, שאיבת הצפות, שאיבת בור שמן, שאיבת מים, שטיפת קווי ביוב, שורשים בביוב, תיקון צנרת ביוב ועוד..

הסרת שורשים מקווי ביוב בראשון לציון

שירות הסרת שורשים מקווי ביוב בראשון לציון – מקצועיות בלתי מתפשרת

כמה עולים שירותי הסרת שורשים מקווי ביוב בראשון לציון?

אם נשאל אתכם כמה עולה לשפץ את הדירה סביר להניח שתסבירו לנו שעלות שיפוץ הדירה תלויה במגוון פרמטרים שונים כדוגמת גודל הדירה, סטנדרט השיפוץ, תקופת השיפוץ קיץ / חורף, מהו מפרט העבודות הנדרש בשיפוץ וכן הלאה. בדיוק על אותו העיקרון עלות חיתוך שורשים בביוב תלויה במספר פרמטרים אשר ללא ידיעתם לא ניתן להעריך את מחיר חיתוך השורשים:

  • מידת התפתחות השורשים – ככל שהשורשים רבים ועבים יותר כף מורכבות הטיפול גבוהה יותר ולכן המחיר עשוי להתייקר בהתאם.
  • האם מדובר בלקוח חוזר? אם הנכם לקוחות חוזרים בעלי המקצוע (כולל המרכז לביוביות ושאיבות) ישמחו להעניק לכם הנחת לקוח חוזר.
  • מועד ביצוע העבודה – בד"כ הזמנת שירותים בשעות חריגות או בימים כדוגמת מועדי ישראל וסופ"ש עשויה לייקר את המחיר לעומת הזמנת שירותים במהלך יום עבודה סטנדרטי. לכן, כאשר ניתן לתזמן את מועד קבלת השירותים, נמליץ להשתדל להזמין את בעל המקצוע לשעת עבודה סטנדרטית ולא חריגה.
  • נזקים נלווים – אם קיים צורך בביצוע פעולות נוספות מעבר לחיתוך השורשים בביוב יתכן והמחיר יושפע בהתאם. לדוגמה: שבירת בטון לשם איתור שוחות ביוב, טיפול מונע התפתחות שורשים, תיקון שברים וסדקים בקווי הביוב אשר דרכם חדרו השורשים ועוד.

אך עם זאת, חברתנו מציעה שרותי חיתוך שורשים בביוב במחירים האטרקטיביים ביותר! החל מ-800 ₪ בלבד.
להתרשמות ממחירון החברה המלא ניתן ללחוץ כאן

להזמנות ולפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לסייע  072-3922-933

מבין שירותינו: שאיבות ביוב בראשון לציון | פתיחת סתימות ביוב בראשון לציון | שאיבת הצפות בראשון לציון