ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שורשים במערכת הביוב עלולים לגרום לסתימות ולנזקים אחרים אשר פוגעים באיכות החיים.

החדשות הטובות הן שפנייה לקבלת שירות מקצועי של הסרת שורשים מקווי ביוב ברעננה, יכול להשאיר את הבעיה בתוך זמן קצר כנחלת העבר.

הסרת שורשים מקווי ביוב ברעננה

הסרת שורשים מקווי ביוב ברעננה – שירות 24 שעות ביממה

אם אתם כאן כנראה שהשורשים הגיעו גם אליכם… ריכזנו עבורכם שאלות ותשובות נפוצות בנושא חיתוך שורשים בביוב. כך תוכלו לבחור בבעל המקצוע הנכון ביותר עבורכם לחיתוך השורשים.

למי לפנות לצורך הסרת שורשים מקווי ביוב ברעננה?

אם נגיד לכם ששכרנו שיפוצניק שיבנה את ביתנו החדש כיצד תגיבו? סביר להניח שתאירו את תשומת ליבנו לכך שמדובר בסיכון בטיחותי חמור ותמליצו לנו לשכור קבלן בנייה שמתמחה בעבודות בינוי. קבלן שעבר את ההסמכות הנדרשות ומורשה לעסוק בתחום זה. אומנם חיתוך שורשים זו מלאכה פשוטה יותר מבניית בית, אך ההיגיון זהה.

לחיתוך שורשים בביוב לא מזמינים אינסטלטור, מזמינים ביובית מקצועית המתמחה בחיתוך שורשים בביוב. ביובית שתדע לתת מענה יסודי ומלא, ביובית שמצוידת המיטב הציוד ועובדיה עוברים הכשרות מקיפות ככל הנדרש.

איך חותכים שורשים בביוב?

כל שיטות חיתוך השורשים עובדות על אותו העיקרון, סכינים ו/או שרשראות ברזל שמסתובבים במהירות עצומה וחותכים את השורשים, בד"כ משתמשים בדיזה לחיתוך שורשים המותקנת על צינור הלחץ של הביובית או ברובוט המיועד לעבודות בצנרת הביוב.

אלו פעולות יש לבצע מעבר לחיתוך השורשים עצמם?

ראשית מומלץ לבצע צילום קו ביוב טרם חיתוך השורשים, כך נדע לאן השורשים הגיעו, מהי הצפיפות שלהם, מהו העובי ועוד. על ידי האבחון המדויק נוכל להתאים את הטיפול המתאים ביותר. לאחר ביצוע חיתוך השורשים, יש לשטוף את קווי הביוב באופן יסודי משאריות השורשים שבצנרת.

במידה והשורשים חדרו לצנרת דרך פתחים כדוגמת שברים וסדקים בצנרת, יש לתקן את הצנרת על ידי רובוט או באמצעי אל הרס, או לחלופין להחליף את קטע הצנרת הפגוע, אחרת השורשים יחדרו לצנרת הביוב דרך הפתחים הקיימים. לאחר מכן, על מנת להבטיח שקט לתקופה ארוכה מומלץ לבצע טיפול מונע התפתחות שורשים באמצעים ביולוגיים.

קוטל שורשים בביוב ברעננה

לפני מספר חודשים הייתה לנו סתימת ביוב עקב שורשים בביוב, הסתימה חזרה השבוע ושוב צוות הביובית טוען שהסיבה היא שורשים בביוב. הגיוני?

השורשים מתפשטים בצנרת הביוב במהירות ויש למגר אותם לחלוטין אחרת התופעה עשויה לחזור ואף בהיקפים גדולים יותר תוך זמן קצר. אם התופעה רק בתחילתה ניתן לפתוח את סתימת הביוב אף ללא חיתוך השורשים, לדוגמה אם מגבונים הסתבכו בשורשים הקיימים ניתן לנקות את המגבונים ע"י לחץ גבוה.

אך ברור שמדובר בפתרון זמני ולא מספק, הרי השורשים ימשיכו להתפתח במערכת הביוב ויסתמו את הצנרת לחלוטין ואף עשויים לגרום לנזקים כבדים כדוגמת קריסת קווי ביוב ושברים בצנרת הביוב.

לכן אם לא בוצע חיתוך יסודי לשורשים, אטימת פתחי הכניסה שלהם לצנרת וטיפול מונע התפתחות שורשים, אתם עשויים לחוות עוגמת הנפש מחזרת השורשים במהירות רבה יותר משדמיינתם.

כמה עולה חיתוך שורשים בביוב?

נחזור לדוגמה של בניית הבית… כמה עולה לבנות בית? כמובן שהתשובה תלויה במספר פרמטרים: במפרט, בגודל הבית, במיקום וכן הלאה. כך גם מחיר חיתוך השורשים בביוב משתנה מהותית. מהי צפיפות השורשים? לאן התפשטו השורשים? האם אתם מעוניינים לבצע טיפול ביולוגי מונע התפתחות שורשים?

אנו במרכז לביוביות ושאיבות מציעים את המחיר האטרקטיבי בענף, ומבצעים חיתוך יסודי על ידי הציוד הטוב ביותר, מחיר חיתוך שורשים מתחיל מכ-800 ₪. אתם מוזמנים לצפות במחירון המלא שלנו למידע נוסף.

אז אם נתקלתם בבעיית שורשים בביוב או שאתם זקוקים לשירותים כגון: שאיבת מים, שאיבת בור שמן, שאיבת הצפות, שטיפת קווי ביוב, תיקון צנרת ביוב או שאיבת בורות ביוב אתם מוזמנים ליצור קשר עם המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ ותוך זמן קצר הבעיה תטופל בצורה מקצועית ויסודית.

מבין שירותינו: שאיבות ביוב ברעננה | פתיחת סתימות ביוב ברעננה | שאיבת הצפות ברעננה