ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

הסרת שורשים מקווי ביוב בשוהם ובכלל, דורשת עבודה מדויקת כשהמטרה תהיה לא לגרום חלילה לפגיעה במערכת הביוב ולטפל בבעיה בצורה מקצועית ויסודית.

ברשות המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ הידע המקצועי והציוד החדשני אשר מאפשר לצוות החברה לטפל בבעיה על הצד הטוב ביותר ולאפשר לכם הלקוחות ליהנות ממערכת ביוב נקייה משורשים.

למה לבחור דווקא במרכז לביוביות ושאיבות?

בתחום הביוב קיימת חשיבות רבה לבחירת בעל המקצוע הנכון ביותר עבורכם. תשתית הביוב קבורה תחת האדמה וקשה להעריך את איכות התיקון שבוצע ולכן אמינות בעל המקצוע חשובה מאוד. כמו כן, לתקלות ביוב השלכות רבות החל מנזקים נלווים ועד פגיעה סביבתית. יתרה מזו, בעל מקצוע שאיננו מקצועי עשוי לבצע עבודה רשלנית שתחמיר את המצב. לכן, בחירה בבעל המקצוע הלא נכון עשויה להוביל למפח נפש.

אומנם אין הנחתום מעיד על עיסתו, אך ריכזנו מספר נקודות שמייחדות אותנו לעומת מתחרינו בענף, ולדעתנו יובילו אתכם לבחור בנו עבור שירותי חיתוך שורשים בביוב או בכלל עבור כל שרות ביוב:

  • מוניטין מעולה – אנו חושבים שהמוניטין המעולה שצברנו מהווה את הסיבה הטובה ביותר לבחור בנו. משפחת לקוחותינו המרוצה הולכת וגדלה ואנו משקיעים רבות לשמירה על שביעות רצונם. נאמנות הלקוחות אלינו והבחירה בנו מעידה על איכות העבודה והשירות המצוין אותו אנו מעניקים וכל זאת במחירים הטובים ביותר.
  • אמינות ושקיפות מלאה – אנו רואים בערכי האמינות והשקיפות את הבסיס ליחסים המצוינים עם לקוחותינו ולפיכך אנו מתנהלים בשקיפות מלאה. במה הדבר מתבטא? בכל שלב בעבודתנו נסביר לכם על הממצאים ועל דרכי הפעולה ונביא לידיעתכם כל פרט ופרט.
  • אחריות מלאה – אנו מעניקים אחריות מלאה על שירותינו, בלי אותיות קטנות.
  • ציוד חדיש וצוותים מנוסים – אנו נספק לכם את השירות היסודי והמקצועי ביותר. ברשותנו הציוד החדיש והמקצועי ביותר אשר מופעל ע"י צוותי ביובית מיומנים אשר יספקו לכם עבודה איכותית שתוצאותיה ישמרו לאורך זמן.
  • זמינות מיידית 24 שעות ביממה – בתקלות ביוב חובה לטפל במהירות לפני שיתפתחו נזקים נלווים או שתגרם פגיעה סביבתית, ועוד לא דיברנו על הריחות הבלתי נסבלים או אורחים בלתי רצויים כדוגמת מקקים שעשויים לבקר אם נשהה את הטיפול במערכת הביוב. אנו בחברת המרכז לביוביות ושאיבות נגיע במהירות ללא עיכובים ולא משנה באיזו שעה התקשרתם.
  • התחייבות למחיר הטוב ביותר – אנו מתחייבים למחירים הזולים בענף, ללא הפתעות או תוספות מחיר כאלו ואחרות. קיבלתם הצעת מחיר טובה יותר? אמנם לא נשמע הגיוני.. אך נבדוק את הנושא ואם אכן כך ניתן לכם הצעת מחיר זולה יותר.

החברה מציעה גם שירותים נוספים כגון: שאיבת הצפות, שאיבת בור שמן, שאיבת מים, שאיבת בורות ביוב, שטיפת קווי ביוב, שורשים בביוב, תיקון צנרת ועוד.

הסרת שורשים מקווי ביוב בשוהם

הסרת שורשים מקווי ביוב בשוהם – שירות 24 שעות ביממה

להזמנת שירת הסרת שורשים בשוהם ולפרטים נוספים מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

מבין שירותינו: שאיבות ביוב בשוהם | פתיחת סתימות ביוב בשוהם | שאיבת הצפות בשוהם