ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

אם גיליתם שורשים במערכת הביוב חשוב שתפעלו להסירם במהירות. הסיבה לדחיפות טמונה בעובדה שלשורשים יש נטייה לגדול ולהתעבות, הם עלולים להפיל לחץ על הצינור ולפגוע בו.

אם אתם זקוקים לשירות של הסרת שורשים מקווי ביוב בשרון הגעתם למקום הנכון.

טוב אנחנו בטח נשמעים לא אובייקטיבים, אבל בכל זאת מדוע באמת כדאי לבחור במרכז לביוביות ושאיבות עבור חיתוך שורשים בביוב בשרון?  

מדובר בתופעה מטרידה ונפוצה מאוד, שורשי צמחיה ועצים ובמיוחד שורשי עץ הפיקוס מתפשטים במהירות אדירה וגומעים מרחקים של עשרות מטרים תוך תקופה קצרה כך שקשה מאוד להתגונן מפניהם.

הטיפול בה איננו פשוט וקל כמו שנשמע, להיפך אם התקשרתם לאינסטלטור וקיבלתם את הרושם שמדובר בטיפול פשוט או שמעתם משפטים כדוגמת "מה הבעיה תוך חצי שעה אני חותך את כל השורשים" או "שטויות אל תתרגשו מדובר בבעיה נפוצה צ'יק צ'ק אפתח את הסתימה" כנראה שנתקלתם בבעל מקצוע לא מיומן ולא מנוסה בתחום.

אמנם ניתן לבצע חיתוך שורשים חלקי כשירות חירום זמני ואף לעיתים ניתן לפתוח את הסתימה, אך אין להסתפק בכך, מאחר ותוך פרק זמן קצר מאוד השורשים יחזרו להתפשט ויגרמו לנזקים כבדים ומורכבים כדוגמת שברים בקווי הביוב ואף תוביל לקריסת קווי הביוב.
צוות מקצועי יצלם את קווי הביוב כדי לאבחן את היקף וממדי הבעיה, עד היכן הגיעו השורשים ומהם הנזקים אשר גרמו עד כה, וכך יוכל להתאים את הטיפול הטוב ביותר למצב הקיים.

חיסול שורשים בביוב בשרון

לאחר מכן יבצע חיתוך יסודי של השורשים ובגמר החיתוך ישטוף את קו הביוב ויוודא שלא נשארו כלל שורשים במערכת הביוב.
לאחר מכן יבוצע טיפול ביולוגי או כימי למניעת התפתחות שורשים, ללא טיפול זה המטרד עשוי לחזור הרבה יותר מהר משחשבתם, עבור השורשים הביוב הינו סביבת גידול נוחה מאוד, הם ניזונים משפע הפסולת והמינרלים בביוב ונהנים מטמפרטורות אופטימליות מבחינתם.
בנוסף, במקרים בהם השורשים גרמו לשברים או מעיכות בצנרת יש לבצע אחד מהשניים:

  • החלפת קטע הביוב השבור/מעוך – יש לשבור את הריצוף הקיים, לחפור, לחתוך את קטע הצינור השבור ולהרכיב במקומו צנרת ביוב תקינה, בגמר התיקון יש לכסות את החפירה ולרצף.
  • תיקון בשיטות אל הרס – תיקון בטכנולוגיית הפאצ' ושימוש ברובוטים המיועדים לתיקון בצנרת הביוב. על יד החדרת אמצעים אלו לצנרת מבוצע תיקון מקומי ללא צורך בחפירה וחשיפה פיזית של הצינור הפגום.

שימוש בשיטה זו חוסך את הצורך בשבירת הריצוף, החפירה והשבת המצב לקדמותו ובכך חוסך זמן רב והוצאה כספית לא מבוטלת.

לסיכום, השורשים בביוב אומנם לא נראים לעין, אך בהחלט מהווים מטרד קשה, השורשים עשויים לגרום לנזקים כבדים ולכן אל תקלו ראש, טפלו בהם בהקדם האפשרי.

היעזרות בצוות מנוסה בעל ציוד וכלים חדישים ימגרו את השורשים לחלוטין ויבטיחו לכם ראש שקט ללא דאגות.

המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ מחזיק בניסיון, בידע ובציוד המקצועי להסרת שורשים בביוב ולהענקת שירותים מקצועיים נוספים כמו: שאיבת בורות ביוב, שאיבת מים, תיקון צנרת ביוב, שאיבת הצפות, שאיבת בור שמן, שאיבת בור שמן, שאיבת הצפות, שטיפת קווי ביוב ועוד..

הסרת שורשים מקווי ביוב בשרון

שירות הסרת שורשים מקווי ביוב בשרון – מקצועיות בלתי מתפשרת

לקבלת כל הפרטים על השירותים שאנו מציעים צרו עמנו קשר בכל שעה.

מבין שירותינו: שאיבות ביוב בשרון | פתיחת סתימות ביוב בשרון | שאיבת הצפות בשרון