ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

הביוב עלה על גדותיו? סובלים מהצפת ביוב? מחפשים משאבה טבולה עם מצוף?
הגעתם למקום הנכון! אנו במרכז לביוביות ושאיבות עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה בזמינות מלאה. אצלנו ניתן למצוא מגוון משאבות טבולות תוצרת החברות המובילות ובמחירים המשתלמים בארץ.

היכרות קצרה עם משאבה טבולה

משאבה טבולה זו משאבה ששואבת נוזלים וחומרים כדוגמת מים נקיים, מים אפורים, שפכים אורגניים, שמנים או שפכים סניטריים (ביוב). המשאבה הטבולה מותקנת בתוך המאגר שיכול להיות בור ביוב, בור ספיגה, מאגר מי ניקוז ועוד. כאשר מפלס הנוזלים עובר את הגובה המקסימלי המשאבה נכנסת לפעולה ומתחילה להזרים את הנוזלים מהמאגר בו הם נמצאים, אל מחוץ למאגר דרך צנרת המחוברת למשאבה.

השימוש במשאבה טבולה נעשה בעיקר כשיש צורך לנתב נוזלים בעזרת מקור אנרגיה חיצוני, כדוגמת בור ביוב או ניקוז שנמצא במרתף ולכן יש להעלות את הנוזלים כלפי מעלה. במשאבות טבולות נעשה שימוש חוצה מגזרים, בין אם בתים פרטיים ובין אם מרכזים מסחריים, מפעלים, מוסדות ציבוריים וכן הלאה.

משאבה טבולה עם מצוף

תפקיד המצוף במשאבה טבולה להוות את הרף העליון של הנוזלים, במידה והנוזלים עוברים את הרף העליון המשאבה נכנסת לפעולה ומתחילה בניקוז הנוזלים. במשאבה שמותאמת לחיבור חשמל חד פאזי המצוף יגיע כחלק אינטגרלי עם המשאבה. לעומת זאת, במשאבה שמותאמת לחיבור חשמל תלת פאזי המצוף לא יגיע כחלק אינטגרלי עם המשאבה, אלא יותקן בנפרד.

אצלנו במרכז לביוביות ושאיבות ניתן למצוא את כל סוגי המשאבות הטבולות במחירים אטרקטיביים ביותר – משאבת ביוב טוחנת, משאבה טבולה עם מצוף, משאבה גובה אפס, משאבה טבולה לביוב ועוד.

מדריך לבחירת משאבה טבולה

משאבה טבולה עם מצוףזכרו, רכישת משאבה טבולה ללא ייעוץ מקצועי עשויה לעלות לכם ביוקר. אל תסתמכו על המלצה של אינסטלטור או שכן, פשוט היוועצו עם מומחי שאיבה לשם קבלת החלטה נבונה. בחירה במשאבה טבולה יש לבצע רק לאחר בירור יסודי של הצרכים והתאמת המשאבה באופן מדויק ללקוח הספציפי.

משאבה טבולה היא מכשיר שעשוי לשמש אתכם שנים רבות, ולכן מומלץ לבחור מוצר איכותי ומקצועי ולא להסתפק במשאבה מאיכות ירודה. על מנת שגם אתם הלקוחות תכירו את עולם המשאבות הטבולות, ערכנו רשימה קצרה של פרמטרים אשר יספקו לכם רקע בסיסי:

  • שימוש המשאבה – יש לבחור משאבה מהקטגוריה הרלוונטית לצרכים שלנו: ניקוז, ביוב, בריכת מים, מזרקה.
  • הספק שאיבה – הספק שאיבה ממוצע לשימוש ביתי עומד על כ: 550-700 ליטר בדקה.
  • גובה הרמה מקסימלי – יש לוודא שהמשאבה עומדת בדרישת גובה ההרמה בהתאם לתנאי השטח. משאבת ביוב לשימוש ביתי תספק בד"כ גובה הרמה של כ: 9-11 מטרים.
  • עומק טבילה מרבי – חשוב לוודא שעומק הטבילה המירבי תואם לצרכים הקיימים.
  • חומר המשאבה – ברזל יצוק / אלומיניום/ פלסטיק / נירוסטה ועוד. לסוג ואיכות החומר השפעה מכרעת על אורך חיי המשאבה.
  • איכות המשאבה ותווי תקן – כמו כל מוצר אחר, גם למשאבות טבולות יש דרגות איכות שונות. ישנו מגוון רחב של יצרן, ולמרבית היצרנים ישנן מספר סדרות ודרגות איכות שונות.
  • אחריות – אחריות היצרן המקובלת למשאבה טבולה סטנדרטית עומדת בממוצע על חצי שנה עד שנה.
  • מפסק הגנת מתח – אמנם לא חובה להתקין מפסק הגנת מתח, אך אנו ממליצים בחום לא לוותר על התקנתו. מפסק הגנת מתח יקפוץ בשעת תקלה, ינתק את הזרם למשאבה וימנע נזקים כבדים למשאבה. עלות המפסק מבוטלת לעומת העלויות שהוא עשוי לחסוך, ולפיכך אין זה המקום לחסוך בעלויות.
  • נתונים טכניים:
    עצמת מנוע: עוצמת מנוע ממוצעת למטרת שימוש ביתי עומד על כ- 1-1.5 כ"ס.
    מתח הפעלה: בדרך כלל בבתים פרטיים השימוש הינו במתח הפעלה 230v חד פאזי. בשימוש למבני מסחר ועסקים כדוגמת רפתות, כלביות ועוד נעשה שימוש במתח הפעלה תלת פאזי.
    הספק: הספק ממוצע למשאבה טבולה ביתית עומד על כ: 750-1000 וואט.
  • איכות ומקצועיות התקנה – לאיכות ההתקנה והרכיבים בהם עושים שימוש במהלך ההתקנה חשיבות מכרעת לתפקוד המשאבה. אל לכם להקל ראש באיכות ההתקנה, מומלץ לוודא מראש שעומד מולכם בעל מקצוע מיומן ומקצועי.

לסיכום, אם יש לכם צורך במשאבה טבולה עם מצוף, משאבה טבולה למרתף או בכלל כל צורך כלשהוא בתחום המשאבות הטבולות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. היצע המשאבות הטבולות שלנו כולל משאבות איכותיות מתוצרת אירופה, ארה"ב ויפן.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.