ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

הסוף לתקלות ביוב! מתקשרים למרכז לביוביות ושאיבות ותוך פרק זמן קצר במיוחד ביובית מתקדמת אצלכם. אנו מציעים שירותי ביובית בנווה מונסון בכל שעה ובכל עת וכל זאת במחירים המשתלמים ביותר.

ביובית בנווה מונסון

שירותי ביובית בנווה מונסון

פתיחת סתימת ביוב
סתימת ביוב זו תקלת הביוב הנפוצה ביותר, וזו בדיוק הסיבה שבגללה פתיחת סתימת ביוב זהו שירות הביובית הנפוץ ביותר.
פתיחת סתימה מבוצעת ע"י לחץ מים אדיר שמופק ממשאבת הביובית, ופורץ החוצה דרך דיזה המותקנת בקצה צינור הלחץ של הביובית. לחץ המים העצום ישטוף את הצינור בעוצמה ויסלק את הפסולת שיצרה את הסתימה וחוסמת את צינור הביוב. פסולת זו עשויה להיות חולות ואבנים, מגבונים ומוצרי היגיינה, בוצה, שקיות פלסטיק, כפפות ועוד.

אנו במרכז לביוביות מציעים שירותי ביובית בנווה מונסון, ובפרט שירות פתיחת סתימות ביוב בזמינות מלאה 24 שעות ביממה.

ניקוי שורשים בביוב
לעיתים סתימות ביוב עשויות להיווצר כתוצאה מצמיחת שורשי עצים וצמחייה בתוך צנרת הביוב. מאחר שצנרת הביוב מכילה שמנים, נוזלים וכו', השורשים למעשה מוצאים בה מזון רב בשפע, וזו הסיבה העיקרית לכך שהם חודרים למערכת הביוב. ככל שהזמן חולף השורשים מתפשטים עוד ועוד בצנרת, ונעשים עבים יותר ויותר. כתוצאה מכך השורשים יוצרים לחץ עצום על צנרת הביוב, ובעקבותיו נגרמים נזקים כדוגמת שברים ומעיכות בקווי ביוב.
לא רק זו, אלא גם השורשים גורמים לסתימות ביוב בתדירות גבוהה, כתוצאה מכך שפסולת מסתבכת בהם ויוצרת מוקד סתימה. חשוב להגיב לתופעת השורשים, ולחסל אותה בהקדם האפשרי, טרם יתפתחו נזקים נלווים.

כיצד מנקים את הביוב מהשורשים?
נפתח בווידוי קטן, דעו כי תהליך ניקוי שורשים בביוב אמנם ארוך ומייגע, אך הכאב ראש שהוא ימנע לכם יקר מפז.
את השורשים בביוב חותכים באמצעות ציוד משוכלל, אשר כולל דיזת סכינים ושרשראות אשר מסתובבים במהירות בעזרת לחץ המים של הביובית כך שלשורשים לא ישאר זכר.
חשוב לבצע צילום קו ביוב טרם חיתוך השורשים, לשם בחינת מוקד חדירת השורשים למערכת הביוב, ולשם אמידת מימדי התופעה ועל ידי כך התאמת הטיפול האופטימלי. כמו כן, לאחר חיתוך השורשים יש לבצע צילום קו נוסף ולוודא שלא נותר זכר לשורשים.

אנו במרכז לביוביות מציעים בנוסף שירות הדברת שורשים בביוב באמצעים ידידותיים לסביבה, ללא חשש לנזק סביבתי.

שאיבות ביוב בנווה מונסון

שאיבת ביוב כמעט תמיד תעשה באמצעות הביובית, וזאת בזכות מגוון יכולותיה הייחודיות. על אלו יכולות אנו מדברים?

  1. משאבת יניקה עוצמתית במיוחד – תאפשר לשאוב את הביוב או כל חומר אחר במהירות וביעילות.
  2. יכולת ניידות מרשימה – בדרך כלל הביובית מותקנת על גבי משאית, ולעיתים גם על גבי ביובית נמוכה שמאפשרת גישה לחניונים. הביובית ניידת ואף מצוידת בצינורות ארוכים שמאפשרים גם שאיבה ממרחק של עשרות מטרים.
  3. מיכל אגירה – מיכל זה ישמש את צוות הביובית לאחסון הנוזלים והובלתם, עד לפינוי השפכים באתר הטמנה מורשה. באתר ההטמנה יעבור הביוב תהליך מחזור.
  4. לחץ מים – בעזרת מערכת לחץ מים גבוה, צוות הביובית ישטוף את מיכל הביוב היטב לשם שמירה על היגיינה, והרחקת חיידקים וריחות לא נעימים.

קצת רקע על נווה מונסון

היישוב נווה מונסון אשר נוסד בשנת 1953 מונה קרוב ל-3,000 תושבים נכון לשנת 2021, כך שלא מדובר בישוב גדול מבחינת שטחו. הישוב אשר שייך למחוז המרכז הוקם כאגודה שיתופית, זוכה היום למעמד ועד רובע עירוני מתוקף פקודת העיריות (רובע עירוני – נוה מונוסון). הישוב נווה מונסון מקבל שירותים מעיריית יהוד-מונוסון, בהתאם לקרבה הגיאוגרפית ביניהם.
מטבע הדברים, כמו כל ישוב אחר, גם נווה מונסון ניעזר בתשתית ביוב מודרנית, ובהתאם לכך הצורך בביובית בנווה מונסון בעתות שגרה וחירום איננו נדיר כלל וכלל.

אז אם אתם מעוניינים בשירותי ביובית בנווה מונסון והסביבה פשוט צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת ומפתיעה.

שירותי ביובית בקרבת נווה מונסון: ביובית בסביון | ביובית ביהוד | ביובית בקריית אונו