ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

תקלות ביוב חמורות מתפרצות לפני השטח אחרי הצטברות רבת שנים של פסולת או שחיקה של הצנרת. בעיות מערכתיות קשות בעומק הצנרת, לעומת סתימות קלות הקרובות לפתח הניקוז, אפשר לפתור רק עם כלים רבי עוצמה כמו ביובית. אנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מבצעים שאיבות ביוב בנס ציונה ומעניקים שירותי ביובית בנס ציונה ובכל אזור המרכז, מאזור נתניה ועד גדרה וסביבתה.

ביובית בנס ציונה

שירותי ביובית בנס ציונה – בזמינות מיידית

מהם היתרונות של שירותי ביובית?

שירותי ביובית עונים על הצורך בפתרון מהיר של סתימות קשות ביוב והצפות. ניתן לבצע גם פעולות מנע משמעותיות שיחסכו הרבה צרות בעתיד כמו שטיפת קווי ביוב וחיתוך שורשים בביוב.
כמו כן, ביובית בנס ציונה מציעה מגוון שירותי ביובית משלימים החל מצילום קווי ביוב ועד שאיבת ביוב מבורות ספיגה, בורות רקב ועוד.
הביובית היא משאית שניתן להעמיד במקומות שונים, וניתן להגיע לבצע איתה מגוון עבודות ביוב מורכבות. בחללים צפופים ומקומות פחות נגישים כדוגמת חניונים, רחובות צרים או מפלסים נמוכים משתמשים בביובית נמוכה המורכבת בד"כ על רכבים מסחריים. הביובית מכילה מערכת שאיבה ודחיסה חזקה המתחברת לצנרת או לבור ביוב בעזרת צינור בעל קוטר מתאים. המערכת מפרקת גם פסולת קשה כמו שומנים שהתקשו ושואבת אותה במהירות.

הביוב נסתם? המים גולשים החוצה מהאסלה? ריחות לא נעימים עולים מהביוב? 

אל חשש אין צורך לצאת מהכלים, בדיוק בשביל זה אנו כאן. אמנם אתכם הביוב מלחיץ ומרתיע אך מבחינתנו מדובר במטה לחמנו, איננו מתרגשים או נרתעים מהביוב ובמקרה הצורך אף ניכנס לבורות הביוב לשם שחרור הסתימה. צוותי הביובית שלנו מיומנים ומנוסים ומצוידים בציוד הטוב ביותר, וישמחו לספק לכם מענה מידי במחירים שווים לכל כיס. תזכו לאחריות מלאה על העבודה ותוכלו לישון בראש שקט ללא דאגות כלל.

למי אנו מספקים שירותי ביוביות ושאיבות ביוב?

המרכז לביוביות ושאיבות נחשבת לאחת החברות האמינות והוותיקות בתחום הביוב, המוניטין המעולה של החברה קיים הודות לשירות והיחס המסור שאנו מעניקים ללקוחותינו וכמובן בזכות העבודה הקשה והמקצועית. אנו מעניקים שירותי ביוב לכולם.
ללקוחות פרטיים וועדי בתים אנו מציעים שירותי פתיחת סתימות ביוב, שאיבת הצפות, שטיפת ניקוזים ושטיפת מרזבים.
לקבלני בניין אנו מציעים שרותי צילום קווי ביוב, שטיפת קווי ביוב, שאיבת ביוב, תיקוני אל הרס לצנרות הביוב, עבודות רובוט בצנרת הביוב כדוגמת ניסור בטון צנרת הביוב ועוד.
לגני אירועים, מפעלי מזון ואולמות אנו מציעים שרותי פתיחת סתימות ביוב, שטיפת ניקוזים ושאיבת מפרידי שומנים.
למשרדי ממשלה ובתי חולים אנו מספקים שרותי אחזקה שוטפת למערכות הביוב.

שאיבות ביוב בנס ציונה

שירותי ביוב בנס ציונה – מקצועיות בלתי מתפשרת

כמה עולה להזמין ביובית בנס ציונה?

עלות הזמנת שירותי ביובית בנס ציונה משתנה בהתאם לסוג השירותים הנדרשים, עיתוי הזמנת הביובית, מורכבות הבעיה, תדירות הזמנת השירותים וכן הלאה.
עם זאת, מחיר שרותי ביובית בסיסיים מתחילים בכ 500 ₪ + מע"מ. לקבלת מידע מפורט אתם מוזמנים להיכנס למחירון שירותי ביוב שלנו.
חשוב להדגיש שאסור להסתמך על המחיר בלבד, הנזקים משירות לא מקצועי עלולים להיות חמורים ומורכבים לתיקון, לכן על מנת לחסוך מראש את כאבי הראש עקב בחירה שגויה בבעל מקצוע לא מיומן עליכם לבחון ולהתרשם ממספר פרמטרים נוספים:

  • חוות דעת מלקוחות קודמים – אין חכם כבעל ניסיון. היעזרו בניסיון הלקוחות הקודמים, הם כבר התאכזבו והצטערו על בחירות שגויות. השתמשו בחוכמת ההמונים היום בלחיצת כפתור תוכלו להיחשף למידע מהימן בשפע ולקבל החלטה חכמה ומושכלת.
  • ציוד מתקדם – וודאו שהביובית שתספק לכם שירותים הינה חדשה ומתקדמת ולא מדובר באינסטלטור שמגיע עם מכשיר לחץ מים לא מקצועי ולא יעיל. ביובית ללא ציוד מתקדם עשויה להציע לכם פתרונות יקרים ולא יעילים מאחר אין ביכולתה להציע את הפתרון הנכון ביותר עבורכם. כך למעשה תפסידו פעמיים גם תשלמו מחיר יקר ללא צורך וגם תקבלו במקרה הטוב עבודה לא איכותית ובמקרה הרע עבודה רשלנית.
  • צוות מיומן ומקצועי – בידקו מהו הוותק והניסיון של צוות הביובית. לצוות הביובית השפעה מכרעת על איכות העבודה שתבוצע ועל שביעות רצונכם, צוות ביובית מיומן ומסור יבצע עבודה יסודית ויספק לכם תוצאה מרשימה שתישאר לאורך זמן ולא פתרונות זמניים ולא מקצועיים.
  • מגוון רחב של שירותי ביוב – בתחום הביוב קיימת חשיבות רבה ליכולת הביובית להציע שירותים נוספים, אחרת תיאלצו לשלם פערי תיווך לקבלני משנה או לתאם ולתזמן מספר בעלי מקצוע ולהתמודד עם זריקת אחריות ביניהם. במקרים רבים הצורך בשטח מחייב שירות נוסף, לדוגמה אם הזמנתם ביובית לפתיחת סתימת ביוב יתכן שצוות הביובית יצטרך לבצע שאיבת ביוב, צילום קו ביוב ואף חיתוך שורשים בביוב. לכן, אל תתביישו לברר מראש מהם השירותים אותם מציעה הביובית, ותוודאו שאתם מקבלים שירות מהחברה אליה התקשרתם ולא מקבלני משנה.
  • מיקום – ודאו שהביובית ממוקמת במרחק קרוב אליכם. ביובית אשר תגיע ממרחק תגלם את ההוצאות במחיר היקר והמיותר שתשלמו. אז אם ברצונכם להימנע מתשלום דלק וזמן נסיעה לבעל מקצוע שמגיע מרחוק, פשוט תזמינו ביובית מנס ציונה והסביבה.
  • שירות מיידי – ודאו מראש מהו זמן ההגעה המשוער של הביובית. אין צורך להכביר במילים על חשיבות השירות המיידי בתחום הביוב. טיפול לקוי ומאוחר עשוי לגרום לזיהום סביבתי, לפגוע בבריאותכם ובריאות הסובבים אתכם, ולגרום להחמרת הנזקים. לכן אל תתביישו, תתעקשו על שירות מיידי.
  • אחריות – הקפידו לדרוש אחריות על ביצוע עבודות בהן יש צורך בכך. בעל מקצוע שמאמין באיכות עבודתו יציע עליה אחריות מלאה.

מהם שירותי שאיבות ביוב בנס ציונה שאנו מספקים?

אנו מספקים מגוון שירותי ביובית בנס ציונה ובערים רבות אחרות:

  • שאיבת ביוב מבורות מרכזיים, צנרת עירונית ועוד.
  • שאיבת בור שמן: אנו עובדים עם מגוון לקוחות קבועים המתחזקים בור שמן כמו מוסכים או מפעלים העובדים עם שמנים באופן קבוע.
  • שטיפה של קווי ביוב: אנו ממליצים על שטיפת קווי ביוב מדי תקופה למניעת סתימות והצפות ביוב.
  • טיפול בשורשים שחדרו לביוב.
  • תיקון צנרת ביוב וחידושה ללא הרס.
  • שאיבת הצפות
  • שאיבת מים

המרתף הוצף? בור הביוב עלה על גדותיו? אל תתפשרו ופנו רק לחברה מקצועית ומנוסה בתחום. אנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ נגיע במהירות ונספק שירות מקצועי ויעיל

שירותי ביובית בקרבת נס ציונה: שאיבות בגן יבנה | ביובית ביבנה | שירותי ביובית ברחובות