ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

בכל הקשור לשירותי ביוב לא מתפשרים ובוחרים בטובים ביותר!
חברת המרכז לביוביות ושאיבות עומדת לרשותכם עשרים וארבע שעות ביממה כולל שירותי חירום. כל שירותי הביובית בכוכב יאיר באחריות מורחבת ובמחירים המשתלמים בארץ.

ביובית בכוכב יאיר

ביובית בכוכב יאיר

מהי ביובית? מתי מזמינים ביובית וכיצד היא פועלת? מעטים מכירים היטב את עולם הביוביות וידעו לענות במדויק על שאלות אלה, אך בדיוק בשביל זה אנו כאן. בעמוד זה נחשוף אתכם לעולם המרתק של הביובית.

הביובית היא למעשה כינוי למכשור מתקדם שנועד למגוון משימות כאשר העיקריות מביניהן – תיקון תקלות ביוב ואחזקת מערכות ביוב. כיצד הביובית עושה זאת? בעזרת מערכת שאיבה מתקדמת ומערכת הפקת לחץ מים חזק.

עבודות לדוגמא אותן מבצעת הביובית באמצעות מערכת השאיבה:

עבודות לדוגמא אותן מבצעת הביובית באמצעות מערכת לחץ המים:

  • שאיבת מים
  • שאיבת הצפה
  • שאיבת ביוב
  • שאיבת שומן ושאיבת מפריד שומנים

אגב, בכך לא מסתכמים שירותי הביובית אותם אנו במרכז לביוביות מציעים. בין שירותינו ניתן למצוא גם את השירותים הבאים:

  • משאבות טבולות – מכירת והתקנת משאבות טבולות מתוצרת מיטב היצרנים העולמיים
  • רובוט לביוב – תיקון מעיכות בקווי ביוב, חיתוך בטון בביוב, תיקון שברים בקווי ביוב
  • תיקון צנרת ללא הרס
  • צילום קו ביוב

בשורה התחתונה אם אתם צריכים שירות ביובית בכוכב יאיר אל תחשבו פעמיים! התקשרו אלינו וקבלו שירות מקצועי מחברה אמינה ושירותית.

צוות ביובית מקצועי
כמובן שכל המערכות בעולם לא יצליחו לתקן בעצמן את תקלת הביוב, כאן נכנס לתמונה צוות הביובית. לצוות ביובית מקצועי יהיה ניסיון נרחב בעבודות אינסטלציה, שאיבה וביוב.
אסור לזלזל בחשיבות מקצועיות צוות הביובית, צוות מקצועי יבצע עבודה שתוצאותיה ישמרו לאורך זמן ויחסכו לכם עוגמת נפש רבה. יתרה מזו, צוות רשלן עשוי לגרום לנזקים למערכות הביוב והניקוז, ועלות תיקון הנזקים עשויה להסתכם בסכומי כסף לא מבוטלים ובכאב ראש לא קטן. אגב, צוות הביובית בכוכב יאיר שאנו מעמידים לרשותכם מיומן ומנוסה וישמח להעניק לכם שירות מעולה עם חיוך רחב.

אחריות
אנו במרכז לשאיבות מעניקים אחריות נרחבת על שירותי הביוב שלנו. הסיבה לכך די ברורה, אנו רוצים שתהיו מרוצים ותהפכו ללקוחות קבועים שאף ימליצו עלינו למאגר המכרים שלהם. אגב, אנו בטוחים באיכות הגבוהה של שירותינו וזו עוד סיבה מדוע אנו ששים להעניק אחריות רחבה.

שאיבות ביוב בכוכב יאיר

כל מה שרציתם לדעת על פתיחת סתימות ביוב

מי מאיתנו לא נתקל בסתימת ביוב? הריחות הלא נעימים, המראות הבלתי נסבלים… למה זה בכלל קורה? למעשה הסיבות לסתימות ביוב רבות ומגוונות, כאשר העיקריות מביניהן:

שימוש לא אחראי על ידי המשתמשים במערכות הביוב והניקוז: שימוש לא אחראי זוהי הסיבה הנפוצה ביותר לסתימות ביוב והיא כוללת השלכת מגבונים, מוצרי היגיינה ופסולת נוספת לפתחי הניקוז כדוגמת האסלה והכיורים במקום לפח האשפה. וכן השלכת פסולת ושומני מטבח לכיור המטבח ולא לפח חיצוני. הפסולת חוסמת את צנרת הביוב ופוגעת בזרימת הביוב כך שאט אט נוצרת סתימת ביוב.
אגב, זו בדיוק הסיבה שהחוק מחייב התקנת מפריד שומנים בעסקים המייצרים כמויות פסולת שומנים גדולות כדוגמת: מסעדות, בתי מלון, גני ואולמות אירועים, מוסכים וכן הלאה.

בלאי טבעי / עייפות החומר: כמו כל חומר גם החומרים שמרכיבים את מערכת הביוב מזדקנים ומתבלים. עם השנים עייפות החומר מתבטאת בכשלים כדוגמת שברים בקווי ביוב ונתקים בקווי הביוב. כשלים אלה גורמים לסתימות ביוב קשות.

שימוש בחומרים לא תקניים והרכבה רשלנית: גורם לא מוסמך או לא מנוסה ביצע את התקנת מערכת הביוב? נעשה שימוש בחומרים זולים ולא תקניים בתהליך התקנת צנרת הביוב? אם כן הסתימה הבאה היא רק עניין של זמן. כמו כל מערכת, גם מערכת הביוב דורשת התקנה איכותית בהתאם לתקנים המחייבים בנושא. מערכת ביוב תקינה תעניק לכם שנים של שקט, מערכת ביוב לא תקנית תסב לכם כאבי ראש לא מעטים.

השפעות הסביבה:
– תזוזות וסחף קרקע: תזוזות קרקע גורמות לשברים בקווי ביוב ולנתקים בין קווים. כתוצאה מכך נגרמות סתימות ביוב קשות.
– שורשים בביוב: שורשי עצים וצמחיה מתרבים במערכת הביוב ויוצרים סבך צפוף. פסולת שמושלכת למערכת הביוב מתסבכת בהם וכך נוצרת סתימת ביוב. בשלבים יותר מתקדמים, השורשים יוצרים לחץ עצום על מערכת הביוב עד כדי גרימת מעיכות ושברים בקווי ביוב.
– טמפרטורות קיצוניות: טמפרטורות קיצוניות גורמות לשינוי במבנה החומר, ובמקרה שלנו הן גורמות לשברים וסדקים בצנרת הביוב.

יש לכם סתימת ביוב? אל דאגה, אנו במרכז לביוביות ושאיבות נעמוד לימינכם לכל צורך. אנו מבצעים את כל שירותי הביוב באמצעות הציוד המתקדם ביותר, כדוגמת: רובוט לביוב, צי ביוביות מתקדם, משאבות עוצמתיות ועוד.

רוצים לשכוח מהבעיות בביוב אחת ולתמיד? מחפשים שירות שאיבת ביוב בכוכב יאיר? באמצעות שירותי ביובית בכוכב יאיר תפתרו את התקלה ותשיבו לעצמכם את שגרת החיים ואת החיוך לפנים.

שירותי ביובית בקרבת כוכב יאיר: ביובית באלפי מנשה | ביובית בכפר סבא | ביובית בשומרון