ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

כל עבודות הביובית בכפר קאסם 24 שעות ביממה במחיר הטוב ביותר. במרכז לביוביות ושאיבות תקבלו שירות איכותי ואמין, זמינות מיידית, אחריות נרחבת ומקצועיות מלאה.

יש לכם תקלת ביוב? סתימת הביוב גורמת לריחות נוראיים? הביוב מציף את הדירה?
נכון המצב בהחלט לא נעים (תרתי משמע), אך אין סיבה להילחץ. אנו בחברת המרכז לביוביות ושאיבות עומדים לשרותכם בכל שעה ובכל יום.

ביובית בכפר קאסם

ביובית בכפר קאסם

ביובית זו משאית מתקדמת שנועדה להתמודד עם מגוון תקלות ביוב וניקוז וכמובן למתן תחזוקה שוטפת. הביובית מצוידת במערכות מתקדמות שמאפשרות לה להתגבר על כל תקלה בקלות. הביובית נושאת ציוד רב הכולל בין השאר ציוד צילום קווי ביוב, כלי חפירה, משאבות ניידות, כלי אינסטלציה ועוד. מערכותיה העיקריות של הביובית הן מערכת שאיבת וואקום חזקה במיוחד ומערכת לחץ מים שמאפשרת לה לפתוח סתימות ביוב, לשטוף קווי ביוב ולבצע מגוון רחב של עבודות נוספות.

ראיתם ביובית נמוכה? אתם לא מדמיינים, מדובר בביובית שנועדה לתת מענה כאשר קיים צורך לביובית לחניונים תת קרקעיים, או כל מקום בלתי נגיש אחר.
ביובית זו מורכבת על רכב נמוך ונגיש כדוגמת רכב מסחרי, טנדר או נגרר. היא בעלת יכולות עבירות ונגישות גבוהות, כך שביכולתה לתת מענה במקרים בהם לביובית משאית אין יכולת לגשת למקום.

סתימת ביוב בכפר קאסם

סתימת ביוב זו תקלת הביוב הנפוצה ביותר, היא גורמת למטרדים בעוצמות משתנות אשר כוללים ריחות לא נעימים, מראות לא סימפטיים וכמובן מפגעים בריאותיים ותברואתיים.
הגורמים לסתימות ביוב רבים ומגוונים, הבאנו לפניכם את הנפוצים ביניהם:

  1. מגבונים ומוצרי היגיינה – משתמשים רבים משליכים פסולת לא מתכלה בדגש על מגבונים רב פעמיים לאסלה, ומשם מגיעה הפסולת למערכת הביוב. המגבונים הולכים ומצטברים עד למצב בו הם גורמים לחסימה מוחלטת של קו הביוב.
  2. שורשים בביוב – כן כן, מפתיע מאוד אך שורשי עצים וצמחייה גורמים לתקלות ביוב רבות, כאשר הנפוצה מביניהן היא לא אחרת מאשר סתימת ביוב. השורשים מתפשטים במערכת הביוב ומקשים על זרימת הנוזלים. כמו כן פסולת כדוגמת מגבונים מסתבכת בשורשים ויוצרת סתימות ביוב קשות ומורכבות.
  3. שמנים ושומני מטבח – זורקים פסולת ושאריות מזון לפתח הניקוז של הכיור? אם כן הסתימה הבאה היא רק שאלה של זמן. הפסולת הולכת ונערמת בקו הביוב, והשומן מהווה מעין דבק שמחבר את הפסולת לגושים שהולכים וגדלים. סתימות אלו נחשבות לקשות במיוחד, ולכן מומלץ להקפיד להשליך שאריות מזון, שמנים ושומנים לפח האשפה.
  4. בטון בביוב – סתימת ביוב כתוצאה מהצטברות בטון זו סתימה קשה מאוד שמצריכה משאבים רבים לשחרורה. הבטון מצטבר בקווי הביוב וגורם לחסימה מוחלטת של זרימת השפכים. כיצד מגיע הבטון לביוב? הבטון חודר דרך פתחי הניקוז בדרך כלל בתקופות שיפוצים ובנייה, לעיתים בשוגג ולעיתים במזיד.
  5. כשל בצנרת הביוב – כשל בצנרת הביוב עשוי להיגרם כתוצאה ממגוון סיבות, החל מעייפות החומר דרך התקנה לקויה ושימוש בחומרים לא תקניים ועד לסחף קרקע.

כיצד פותחים סתימת ביוב?

תלוי בגורם לסתימה. בדרך כלל פתיחת סתימת ביוב תבוצע באמצעות לחץ המים החזק של הביובית, אשר יסלק את הגורם לסתימה, כך שהקו יהיה נקי והשפכים יזרמו ללא כל הפרעה. לעיתים עקב צרכים ספציפיים נעשה שימוש באמצעים אחרים כדוגמת רובוט לעבודות ביוב.
כיצד נקבע באילו אמצעים להשתמש? צוות ביובית מיומן ידע להתאים את הטיפול הנכון לכל סיטואציה, כך שהתוצאה שתתקבל תהיה האיכותית ביותר. אם יש לכם סתימת ביוב אל תחשוב פעמיים, עשו את הבחירה הנבונה, בחרו במרכז לביוביות ושאיבות. אנו מתמחים בפתיחת כל סוגי הסתימות. אנשי המקצוע המיומנים שלנו יספקו לכם שירות אדיב ומקצועי. אנו נבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר כך שהיא לא תחזור ותפתיע אתכם הזמן הקרוב.

לסיכום, אם יש לכם צורך בשירותי ביובית בכפר קאסם אתם מוזמנים לפנות אלינו 24 שעות ביממה. נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.

שאיבות ביוב בכפר קאסם

5 טיפים לחיסכון בעלות שירות הביובית

שירותי ביובית לא נחשבים לשירותים יקרים במיוחד, בדרך כלל המחיר לשירות ביובית סטנדרטי יעמוד על כ-500 עד 700 ₪. אך בכל זאת, מה ניתן לעשות לשם הוזלת עלות שירות הביובית? קראו את הטיפים הבאים וסביר להניח שתצליחו לחסוך לא מעט הוצאות מיותרות.

  1. הזמנת ביובית בשעות הפעילות הרגילות – במידת האפשר השתדלו לתזמן את שירותי הביובית לשעות הפעילות הרגילות כלומר 08:00-17:00, הזמנת שירותי ביובית בשעות שחורגות מיום העבודה עשויה לכלול תוספת מחיר.
  2. הזמנת ביובית מקצועית ולא אינסטלטור – אל תנסו לחסוך בכל הנוגע למקצועיות שירות הביובית שאתם מזמינים, שירות רשלני עשוי לגרום לכם לנזקים כבדים. אותו העיקרון לגבי הזמנת אינסטלטור במקום ביובית, פשרה שכזו עשויה לעלות לכם ביוקר עקב חזרתה של התקלה ואף גרימת נזקים נלווים למערכת הביוב. אל תשכחו שלאינסטלטור יש את הכלים והניסיון לתקן ברז דולף או להרכיב אסלה, אך אין לו את הכלים והניסיון לטפל לכם במערכת הביוב.
  3. בחרו חברת ביובית שמציעה את כל שירותי הביובית – למה שתרדפו אחרי מספר אנשי מקצוע שמפנים אתכם האחד לרעהו? עבודה מול מספר בעלי מקצוע שונים מזמנת רק צרות כדוגמת כפל עלויות, בזבוז זמן וסוגיות של השלכת אחריות בין בעלי המקצוע.
  4. הקלו על העבודה של צוות הביובית – ישנם חפצים שחוסמים את הגישה לצוות הביובית? פנו אותם מהמעבר. ישנו מידע מועיל שכדאי לספר לצוות הביובית? הקדימו לספר כל פרט שיועיל. זכרו, ככל שתקלו על עבודת צוות הביובית כך מטבע הדברים תקבלו הצעת מחיר משתלמת יותר עבורכם.
  5. גלו נאמנות כלפי בעל המקצוע – ככל שתתמידו לחזור לאותו בעל מקצוע ואף להמליץ עליו לאחרים שצריכים אף הם שירות, כך תזכו לתגמול עבור נאמנותכם. קיבלתם שירות איכותי ומקצועי? חיזרו אל בעל המקצוע בעתיד. בזכות כך לא רק שתקבלו שוב שירות מעולה, אלא אף תזכו להנחת לקוח חוזר.

רוצים לקרוא עוד בנושא חיסכון בעלויות שירותי ביובית בכפר קאסם ובכלל? אתם מוזמנים לקרוא בבלוג שלנו את המאמר כיצד נחסוך בעלות שירות ביובית.

שרותי ביובית בקרבת כפר קאסם: ביובית בשרון | ביובית בראש העין | ביובית בפתח תקווה