ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

כל מי שנתקל בבעיה של חדירת שורשים לביוב, יכול להעיד עד כמה מדובר בבעיה חמורה, העלולה להסב נזקים גדולים למערכת הביוב.

לכן, אם אתם זקוקים לשירות של הסרת שורשים מקווי ביוב בנס ציונה, חשוב שתמהרו לפנות לחברה מקצועית ומנוסה שזהו תחום התמחותה.

המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ מציעה שירות מקצועי, חדשני ואיכותי של הסרת שורשים מקווי ביוב ושירותים נוספים כמו: שאיבת בורות ביוב, שאיבת מים, שטיפת קווי ביוב, שורשים בביוב, שאיבת הצפות, שאיבת בור שמן, תיקון צנרת ביוב ועוד..

הסרת שורשים מקווי ביוב בנס ציונה

שירות מקצועי של הסרת שורשים מקווי ביוב בנס ציונה

מהם הנזקים שעשויים לגרום השורשים לקווי הביוב?

רבים נוטים להזניח את בעיית השורשים בביוב מתוך מחשבה שהנזק היחידי שהשורשים עשויים לגרום הוא סתימות ביוב. ולכן במקרה הגרוע יזמינו שירותי פתיחת סתימת ביוב.
אך למרבה הצער הנחה זו מוטעית לחלוטין. לפני שנסביר מהם הנזקים האפשריים, נסביר מעט על תופעת השורשים בביוב כך שתבינו את השלכות התפשטות השורשים בביוב. למעשה הסיבה שהשורשים נמשכים למערכת הביוב היא התנאים המצוינים שקיימים בה עבורם. כן כן… השורשים שואפים להתפתח ו"לחיות" במערכת הביוב. תנאי הלחות, הטמפרטורה, המזון האורגני שנמצא בשפע וכן הלאה מהווים עבורם סביבה נוחה מאוד ולכן הם עושים את דרכם לתוך מערכת הביוב. בזכות התנאים הטובים במערכת הביוב השורשים מתפשטים ומתעבים וגורמים ללחץ עצום על צנרת הביוב.
מה עלול להיגרם כתוצאה מלחץ זה?

  • סתימות ביוב – צפיפות השורשים מקשה על מעבר הנוזלים ופסולת הביוב, כמו כן, פסולת רבה שמסתבכת ונתפשת בשורשים כדוגמת מגבונים גורמת לסתימות לא מעטות.
  • שברים / סדקים בצנרת הביוב – לעיתים השורשים חודרים למערכת הביוב דרך שברים / סדקים קיימים ולעיתים השורשים אף גורמים לנזקים אלו עקב הלחץ המאסיבי שהם מפעילים.
  • מעיכות בקווי הביוב – נזק נוסף שגורמים השורשים בביוב הוא מעיכות בקווי הביוב, המעיכות גורמות לסתימות ביוב חוזרות ונשנות מאחר וקוטר הצינור צר יותר ולכן פסולת הביוב מתקשה לעבור דרכו.
  • קריסת קווי ביוב – במקרים חמורים הלחץ העצום שמפעילים השורשים גורם להסטת צינורות הביוב וקריסתם, מדובר בנזק שעלות תיקונו גבוהה מאוד.

אחרי שהבנתם עד כמה חמורים הנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה משורשים בביוב, סביר להניח שאתם מודעים לחשיבות ניקוי מערכת הביוב משורשים. אסור לבזבז אף רגע ויש לטפל בבעיה כשהיא עוד קטנה ונזקיה נסבלים.

מי מבצע חיתוך שורשים בביוב?

אחרי שהבנו עד כמה חשוב לבצע ניקוי שורשים בביוב, עולה השאלה מי מבצע זאת? את מי יש להזמין אם חס וחלילה עולה החשד לשורשים בביוב?
התשובה לכך פשוטה וחד משמעית, הגורם המקצועי שמטפל במטרד השורשים בביוב הוא אך ורק צוות הביובית, לא אינסטלטור ולא שיפוצניק. לשם מיגור תופעת השורשים בביוב חייב להשתמש במגוון כלים וציוד מקצועי, אחרת שימוש בפתרונות ביניים יגרום להחמרת המטרד.

כיצד הביובית מסירה את השורשים מהביוב?

כאמור, לשם חיסול מוחלט של השורשים בביוב יש לבצע מכלול פעולות אשר משלימות אחת את השנייה והתוצאה שלהן תהיה מערכת ביוב נקיה משורשים ותקינה לחלוטין.

  • שלב ראשון – צילום קו ביוב: כשם שאתם לא רואים מה מתחולל במערכת הביוב כך גם צוות הביובית, אחרי הכל גם אנחנו בני אנוש… צילום קו ביוב יאפשר לנו לראות מה מתרחש בתוך צנרת הביוב כך שנוכל להבין עד להיכן התפתחו השורשים, מהו עוביים וכן הלאה. בזכות האבחנה המדויקת נוכל לבצע את הטיפול היסודי והיעיל ביותר.
  • שלב שני – חיתוך שורשים: חשוב מאוד לבצע חיתוך שורשים ולא תלישת שורשים, אינסטלטור לדוגמה עשוי לתלוש את השורשים ולגרום להם להתפתח במהירות אדירה. חיתוך השורשים נעשה באמצעות שיטות המבוססת על סכינים חדים.
    במרכז לביוביות ושאיבות אנו משתמשים ב-2 השיטות המובילות:
    – רובוטים למערכת הביוב: באמצעות הרובוטים הנשלטים מרחוק ע"י צוות הביובית ומצוידים במערכת סכינים חדים נבצע חיתוך מדויק ויסודי של השורשים.
    – דיזת שורשים: דיזה זו מורכבת מסכינים חדים אשר מסתובבים במהירות אדירה בזכות לחץ המים שמפיקה הביובית, וחותכים את השורשים ביעילות רבה.
  • שלב שלישי – שטיפת קו הביוב: לאחר שסיימנו להסיר את השורשים מקו הביוב נשטוף אותו בלחץ המים גבוה אשר מפיקה הביובית, כך שלא ישאר זכר ולו הקטן ביותר לשורשים. מאחר והשורשים מתפתחים במהרה אפילו שורש קטן אחד עשוי לגרום לשורשים לחזור במהרה ותוצאות העבודה הרבה שנעשתה לשם ניקוי השורשים מהביוב ירדו לטימיון.
    לאחר שביצענו את כל השלבים האמורים, מערכת הביוב תהיה נקייה משורשים. אך למרות זאת במקרה הצורך נמליץ לבצע טיפול הדברה נגד שורשים בביוב, טיפול זה ידידותי לסביבה וימנע מכם כאבי ראש רבים.

מערכת הביוב מלאה בשורשים? סתימות הביוב חוזרות שוב ושוב? זקוקים לייעוץ מקצועי? אנו מציעים את כל שרותי הביוב במחירים האטרקטיביים ביותר.

לפרטים נוספים והזמנות, מוזמנים ליצור קשר עם המרכז לביובית ושאיבות 24 שעות ביממה: 072-3922-933

מבין שירותינו: שאיבות ביוב בנס ציונה | פתיחת סתימות ביוב בנס ציונה | שאיבת הצפות בנס ציונה