ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שורשים בביוב עלולים לגרום לסתימות בביוב ולנזקים שונים למערכת הביוב.

החדשות הטובות הן שבאמצעות שירות מקצועי ומתקדם של הסרת שורשים מקווי הביוב, הבעיה הזאת יכולה להיות תוך זמן קצר מאחוריכם.

מחפשים שירות של הסרת שורשים מקווי ביוב ברמת השרון?

מוזמנים ליצור קשר עם המרכז לביובית ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ וליהנות משירות מקצועי, איכותי ויסודי.

החברה מציעה גם שירותים נוספים כמו: שאיבת בור שמן, שאיבת הצפות, שאיבת בורות ביוב, שאיבת מים, שטיפת קווי ביוב, תיקון צנרת ביוב ועוד..

הסרת שורשים מקווי ביוב ברמת השרון

הסרת שורשים מביוב ברמת השרון – ותק ונסיון מעל 10 שנים

כיצד מסירים שורשים בביוב?

מטרד השורשים בביוב נחשב לתופעה קשה וטורדנית, על מנת לחסל את השורשים אחת ולתמיד חשוב לבצע טיפול יסודי כך שלא ישאר שום זכר לשורשים, אפילו שורש קטן שישאר עשוי לצמחו במהרה ולגרום לשורשים לחזור במלוא עוצמתם.

נחלק את הטיפול בשורשים למספר שלבים:
שלב 1 – אבחון הבעיה: על מנת שניתן יהיה להתאים את הטיפול המתאים ביותר ולהבין את ממדי הבעיה, בשלב הראשון יש לבצע צילום קו ביוב. את הצילום ניתן לבצע ע"י מצלמת סיב אופטי או רובוט ייעודי למערכת הביוב. מומלץ שהצוות אשר מבצע את הצילום יבצע גם את חיתוך השורשים ולא חברה אחרת, ככה תמנעו מכפל עלויות ומהתנערות מאחריות וגלגולה האחד לשני.

שלב 2 – חיתוך השורשים: את חיתוך השורשים יש לבצע באופן יסודי.
2 השיטות העיקריות והיעילות ביותר לביצוע חיתוך שורשים הן:

  • דיזת חיתוך שורשים – לצינור הלחץ של הביובית מחברים דיזה מיוחדת לחיתוך שורשים, דיזה זו מורכבת ממערכת שרשראות ברזל וסכינים חדים. כאשר צוות הביובית מפעיל את מערכת לחץ המים הגבוה של הביובית הדיזה מסתובבת במהירות אדירה וחותכת את השורשים. היקף הדיזה מוגן כך שלא יגרם כל נזק לצנרת הביוב.
  • רובוט לחיתוך שורשים – צוות הביובית יחדיר למערכת הביוב רובוט ייעודי לצנרת הביוב אשר יבצע את חיתוך השורשים ביסודיות.

שלב 4 (אופציונאלי):  שטיפת קו ביוב – לאחר חיתוך השורשים חשוב לשטוף היטב את קו הביוב כך שלא יזכר כל זכר לשורשים במערכת הביוב.

שלב 5 (אופציונאלי):  תיקון שבר בקו הביוב – במידה וקיים שבר או סדק בקו הביוב, על מנת למנוע חדירת שורשים נוספים לקו הביוב דרכו, יש לאטום את השבר.
ישנן 2 שיטות עיקריות בהם נהוג לתקן שברים וסדקים בקווי הביוב:

  • טכנולוגיות אל הרס – בשנים האחרונות התפתחו שיטות תיקון מתקדמות לקווי ביוב. באמצעות שיטות אלו ניתן להחדיר אמצעים מתקדמים לקוי הביוב ובאמצעותם לתקן את קו הביוב ללא צורך בחפירה ומגע פיזי או גישה של צוות הביובית לקו הביוב. שיטות אלו נחשבות לעמידות מאוד, ומובילות לחסכון ניכר בעלויות תיקון קו הביוב.
  • תיקון קו ביוב – לעיתים לא ניתן לתקן את קו הביוב בשיטות אל הרס. במצבים אלו אין מנוס למתקן בשיטה הוותיקה, יש לפרק את הריצוף, לחפור, לתקן את קטע הקו הפגום ולכסות את החפירה. תהליך ארוך ומייגע אך התוצאה הסופית תהיה קו ביוב תקין.

שלב 6 (אופציונאלי): טיפול מונע התפתחות שורשים – במרכז לביוביות ושאיבות אנו מציעים טיפול ע"י חומר קוטל שורשים ידידותי לסביבה, אשר ימנע את התפתחות השורשים בעתיד הנראה לעין.

להזמנות ולפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לסייע 072-3922-933

מבין שירותינו: שאיבות ביוב ברמת השרון | פתיחת סתימות ביוב ברמת השרון | שאיבת הצפות ברמת השרון