ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

חשבתם שהאיטלקים טובים רק באפיית פיצות והכנת לזניות ופסטות? אולי גם בחוש העיצובי שלהם בזכות מעצבי אופנה ידועים כדוגמת ג'וצי וורסצ'ה?

אז אם לא ידעתם, ישנו תחום נוסף בו האיטלקים חזקים מאוד… משאבות ובפרט משאבות טבולות. למען האמת, אם אתם מחפשים משאבה טבולה, אנו ממליצים לכם לקחת בחשבון את יצרניות המשאבות האיטלקיות, אשר ידועות בתכנון מדוקדק, איכות חומרים גבוהה ובקרת איכות קפדנית במיוחד.

משאבות טבולות תוצרת איטליה

יצרניות איטלקיות מובילות של משאבות טבולות

מספר יצרניות המשאבות האיטלקיות גבוה במיוחד, ולפיכך כמובן שלא נוכל לציין את כולן. במאמר זה נביא לפניכם מדגם קטן של 5 יצרניות משאבות איטלקיות מובילות:

  1. פדרולו משאבת ביוב טבולהמשאבה טבולה פדרולו Pedrollo – חברת המשאבות האיטלקית Pedrollo נוסדה בשנת 1974 ונחשבת לחברת משאבות מהמובילות והחדשניות בעולם. לחברה פריסה בינלאומית, ומוצרי החברה משווקים לכ-200 מדינות בעולם. משאבות פדרולו משמשות למגוון רחב מאוד של שימושים ותעשיות, החל מלקוחות פרטיים דרך שימושים לתעשיות המים, המזון והבנייה ועד לשימוש נרחב בתעשיית המים. בין הדגמים המובילים והנפוצים של החברה, ניתן למצוא את המשאבות הטבולות הבאות:
    משאבה טבולה פדרולו VXM 15/50 220V
    משאבה טבולה פדרולו VXM 10/50 220V
    משאבה טבולה פדרולו דגם VXC 30/70
  2. Soggia Pumps – סוג'יה הינה חברה מובילה לייצור משאבות מכל הסוגים. סוג'יה משאבות הינה חברה בינלאומית בעלת ותק של מעל ל-50 שנה. החברה מתמחה בייצור משאבות חשמל ביתיות ותעשייתיות, ובפרט: משאבות שטח, משאבות באר, משאבות טבולות למים מלוכלכים (ביוב), ומשאבות טבולות. החברה ידועה בחדשנות טכנולוגית שמובילה אותה לפיתוחים ייחודיים ומובילים ואיכות חומרים גבוהה במיוחד.
  3. Calpeda – קלפדה היא חברת משאבות מובילה ובהתאם לכך איננה קופאת על שמריה, אלא לומדת, מפתחת ומייצרת מערכות שאיבה. אם נתקדם לנתונים מספריים, החברה מעסיקה מעל ל-260 עובדים, ומציעה מעל ל-2,000 סוגי משאבות בהספק אשר נע בין 0.5 ועד ל-200 כ"ס. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון גדול של משאבות למגוון שימושים רב, ביניהם: יישומים ביתיים, יישומים תעשייתיים, יישומיים אזרחיים, מי תהום, שפכים וביוב, שירותי בנייה, חקלאות והשקיה, בריכות שחייה, אמבטיות ספא וכן הלאה.
  4. Sistema – סיסטמה הינה אחת השחקניות העיקריות בשוק המשאבות, כאשר לה ניסיון של למעלה מ – 30 שנה בענף. החברה פועלת בתחום המשאבות במעל ל – 100 מדינות בעולם. מאז הקמתה, החברה מפתחת ומרחיבה את מגוון המוצרים שלה על מנת לתת מענה לכל צורך של לקוחותיה. מגוון המוצרים של החברה כולל מגוון רחב של מוצרי שאיבה כדוגמת משאבות משטח, משאבות ומנועים טבולים ומשאבות ניקוז טבולות, הנותנות מענה מקיף שמכסה את רוב היישומים לשימוש אזרחי, תעשייתי, חקלאי וביתי.
  5. Ebara – יצרנית המשאבות אברה הוקמה בשנת 1912. הקבוצה מספקת כבר עשורים רבים מוצרים ושירותים באיכות גבוהה כדי לענות על צרכי הלקוח באופן מלא ואפקטיבי. בזכות הניסיון הרב שצברה החברה, היא לקחה תפקיד מוביל במגזרים הקשורים למים, אוויר וסביבה כדי להוביל ולענות על צרכי לקוחותיה.

אחרי שקראתם מאמר זה וקיבלתם תמונה כללית על היותה של איטליה מעצמת משאבות, אנו מניחים שתסכימו איתנו שאם אתם מחפשים משאבה טבולה, בהחלט יש לשקול רכישת משאבה טבולה איטלקית. אגב, אם מאמר זה עניין אתכם, נמליץ לכם לקרוא גם את המאמר משאבה טבולה תוצרת גרמניה.

סוגי משאבות ביוב: משאבות טבולות למרתף | משאבות טבולות גובה אפס | משאבות טבולות עם מצוף