ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

תכננתם להזמין אורחים אך הבית מוצף ביוב? ריח רע של ביוב ממלא את הבניין? חבל להסתמך על פתרונות חובבניים! אתם זקוקים לשירותי ביובית לפתיחת סתימות ביוב ברמת גן, שאיבת בורות ביוב ברמת גן או שאיבת הצפה ברמת גן.
חברת המרכז לביוביות ושאיבות מציעה שירותי ביובית ברמת גן 24 שעות ביממה במחירים שווים לכל כיס.

חברת המרכז לביובית ושאיבות מציעה שירותי ביוב מתקדמים ברמת גן והסביבה כבר שנים רבות. לעובדי החברה ניסיון רב ומיומנות מוחלטות בכל עבודות הביוב, ובפרט בפתיחת סתימות ביוב ברמת גן ושאיבת ביוב ברמת גן.
ברשותנו הציוד החדיש והמקצועי ביותר, כזה שיאפשר לנו להציע לכם את כל הפתרונות האפשריים, וכמובן גם לבצע אותם בצורה איכותית ויסודית.

ממה נגרמות סתימות ביוב?

מן הסתם יש יותר מסיבה אחת וגם יותר מעשרים לסתימות ביוב, אך בחרנו להביא לפניכם רשימה מצומצמת של 5 הסיבות הנפוצות ביותר להיווצרות סתימות:

  1. חומרים שומניים – עלולים להתגבש בצנרת ולגרום לסתימות קשות. מדובר בעיקר בשומני מטבח המושלכים לכיור המטבח לאחר הבישולים. השומן מתגבש בצנרת ואט אט הופך קשה יותר ויותר. במקרה כזה יש להזמין שירות שאיבת בור שמן לטיפול בפסולת שומנית.
  2. מוצרי היגיינה ומגבונים – משליכים מגבונים ומוצרי היגיינה לאסלה? תחשבו טוב טוב לפני שאתם חוזרים על כך. פסולת זו איננה מתכלה כמו נייר טואלט לדוגמה, כך שהיא פשוט מצטברת במערכת הביוב. התוצאה היא סתימות חוזרות ונשנות ולמעשה מדובר בגורם הנפוץ ביותר לסתימות ביוב.
    סובלים מסתימת ביוב שחוזרת שוב ושוב ברמת גן? צרו איתנו קשר לקבלת טיפול יסודי שישים סוף לבעיה אחת ולתמיד.
  3. שורשי צמחייה – שורשי צמחיה אשר מצליחים לחדור למערכת הביוב עשויים לחולל בה שמות ולגרום לנזקים כבדים ואף בלתי הפיכים. התקלות שנגרמות כתוצאה משורשים בביוב הן לא רק סתימות ביוב, אלא אף נזק לצנרת כדוגמת מעיכת צנרת ביוב ואף שברים בקווי ביוב.
  4. צנרת ביוב לא תקינה – צנרת ביוב לא תקינה הינה תוצאה של מגוון סיבות כדוגמת התקנה רשלנית של קבלן האינסטלציה, בלאי טבעי והימצאות מכרסמים במערכת הביוב. בשורה התחתונה אם בצנרת קיימים כשלים כדוגמת שברים וסדקים או שיפוע לא תקין, הדרך לסתימות ביוב קצרה במיוחד. כמו שאתם מבינים, תקלות חמורות בצנרת ידרשו תיקון צנרת ביוב. אנו במרכז לביוביות מציעים שירות תיקון צנרת ללא הרס. מדובר בשיטות מתקדמות והמובילות בעולם, אשר יאפשרו לתקן את הצנרת ללא חפירה ושבירת ריצוף. סקרנים? תשאלו אותנו ונשמח להרחיב בנושא.
  5. סתימות בטון וחומרי בנייה – מדובר בסתימות ביוב קשות במיוחד. הבטון חודר למערכת הביוב במהלך עבודות בנייה ושיפוצים וגורם לחסימת זרימת הנוזלים בצנרת. חיתוך בטון בביוב הינו מלאכה קשה ומורכבת במיוחד.
    אגב אנו במרכז לביוביות ושאיבות מציעים שירות פתיחת סתימות בטון ביוב באמצעות רובוטים מתקדמים לעבודות צנרת, ובאמצעות דיזות חיתוך בטון מקצועיות.
שחרור סתימות ביוב ברמת גן

שחרור ופתיחת סתימות ביוב ברמת גן – מקצועיות בלתי מתפשרת

שירותי שחרור ופתיחת סתימות ביוב ברמת גן

בתחום הביוב השירות הנפוץ ביותר הוא כמובן פתיחת סתימת ביוב, ובהתאם לכך זהו השירות העיקרי אותו אנו מציעים. עם זאת, חשוב שתדעו שאנו מציעים לא רק שירות זה, אלא את כל שירותי הביוב והשאיבות.

צוות המרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מספק מגוון רחב של שירותים מתקדמים נוספים לצנרת ולביוב כגון:

  • שירותי שאיבת הצפות
  • שירות ביובית ברמת גן
  • טיפול בסתימות חמורות כתוצאה משורשים בביוב
  • שטיפת קווי הביוב תסייע לפתוח סתימות קשות ותספק פתרון ארוך טווח.
  • שחרור ופתיחת סתימות ביוב ברמת גן – מקצועיות בלתי מתפשרת
  • משאבות טבולות – מעוניינים לרכוש משאבה טבולה לביוב? המשאבה הטבולה במרתף שבקה חיים? אנו מציעים שירותי משאבות טבולות במחירים המשתלמים בתחום.

לפתיחת סתימות ברמת גן פנו אלינו ונספק לכם מענה וטיפול מיידי. ניתן להתקשר עוד היום.

שירותים בקרבת מקום: פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה | שאיבת ביוב בפתח תקווה | ביובית ברמת גן