ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שירותי ביובית ברמת גן במחירים ללא תחרות.
צריכים שירות שאיבת ביוב ברמת גן? פתיחת סתימת ביוב ברמת גן? אנו לשרותכם 24 שעות ביממה.
המרכז לביוביות ושאיבות – השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

מה כוללים שירותי ביובית ברמת גן?

שירותי הביובית נועדו לתת מענה לכל צורך הקיים בתחום הביוב. בין אם מדובר בשירות תיקון תקלות ובין אם מדובר בשירות אחזקה מונעת. אגב, אם מדובר בתקלת ביוב, בדרך כלל הצורך הוא מיידי ללא אפשרות לעיכובים.הביובית משתמשת במגוון מערכותיה המתקדמות לביצוע קשת רחבה של עבודות ביוב.

השירותים העיקריים של הביובית הם: פתיחת סתימת ביוב, שאיבת ביוב, שאיבת הצפה, שאיבת מים, שטיפת קו ביוב, צילום צנרת, הסרת שורשים בביוב, ניקוי מרזבים, ניקוי קווי ביוב, שאיבת בור ספיגה.

מהו צילום קו ביוב? כיצד מבצעים צילום קו ביוב? למה לבצע צילום קו ביוב?
ננסה לענות בקצרה על כל השאלות האלו ולתת לכם מידע בסיסי אודות ביובית ברמת גן ועל צילום קווי ביוב בפרט

לפני עשרות שנים, כאשר התרחשה תקלה במערכת הביוב, צוות שירותי ביובית ברמת גן היה נאלץ לשבור ריצוף, לחפור ולגשת פיזית לצינור לבחינת מיקום ומקור התקלה. עד איתור מוקדה של התקלה הספציפית לא היה ידוע האם היא נגרמה כתוצאה משבר בקו הביוב לדוגמה או משורשים שחדרו לקו הביוב וגרמו לסתימת ביוב. אך כיום, עם ההתקדמות הטכנולוגית אין לנו צורך בגישה פיזית לשם אבחון תקלות ביוב. אנו באמצעים טכנולוגיים לצילום צנרת הביוב ואבחון הגורם לתקלה.

הסיבות לסתימות ביוב רבות ומגוונות, הסיבות הנפוצות ביותר הן:

  • התפתחות שורשים במערכת הביוב
  • מעיכה בצנרת הביוב
  • קריסת קו ביוב
  • הצטברות מגבונים ומוצרי הגיינה

צילום קו הביוב נעשה ע"י ציוד מקצועי ומתקדם המוחדר למערכת הביוב ומספק תיעוד אמין וברור למתרחש בצנרת הביוב.
חברת המרכז לביוביות ושאיבות ביוב ע.א. בע"מ משתמשת במצלמות ביוב מתקדמות ואף ברובוטים לצילומי קווי ביוב בתנאים מורכבים.

ביובית ברמת גן

שאיבות ביוב ברמת גן – שירות מקצועי

ברשותנו מגוון אמצעי צילום ביוב לכל צורך ומטרה: 

  • מצלמות דחיפה – מצלמות אלו מגולגלות לביוב ובאמצעות סיב אופטי משדרות למפעיל המצלמה את המתרחש באיכות גבוהה, מצלמות אלו מתעדות את המתרחש בצנרת ואף כוללות מד מיקום לזיהוי מדוייק של מיקום הבעיה.
  • מצלמות רובוט – מצלמות אלו מותקנות על גבי רובוט הנשלט ע"י מפעיל המצלמה באמצעות שלט רחוק. מצלמות אלו נחשבות למילה האחרונה בתחום. אמנם הן יקרות לרכישה ואחזקה אך הן מהוות מענה מצוין למקרים מורכבים.

כמו כן, אנו מציעים מגוון שירותים נלווים ומשלימים לצילום הביוב כדוגמת: 

  • פתיחת סתימות ביוב
  • חיתוך שורשים בביוב וביצוע טיפול המונע התפתחות שורשים בביוב. טיפול זה ידידותי לסביבה ומבוצע באופן יסודי ע"י צוות מקצועי, מנוסה ומיומן.
  • תיקון מעיכות הצנרת הביוב ע"י רובוט
  • ניסור בטון בצנרת הביוב ע"י רובוט
  • תיקון שברים וסדקים במערכת הביוב באמצעי אל-הרס, בשיטות אלו אנו חוסכים את העלויות, הסרבול והטרחה הכלולים בשבירת הריצוף, חפירה תיקון, כיסוי חפירה וריצוף מחדש ומבצעים תיקון לצנרת הביוב ע"י החדרת מכשור מתקדם לצנרת הביוב.

אם יש לכם צורך בצילום ביוב, מומלץ להקפיד להזמין: 

  1. אך ורק בעל מקצוע מיומן – חשוב להקפיד להזמין בעל מקצוע מיומן הן מבחינת הפעלת הציוד והן מבחינת פענוח הממצאים.
  2. בעל מקצוע מצוייד היטב – צילום ביוב ע"י בעל מקצוע שאיננו מצוייד במצלמות ביוב מתקדמות עשוי להתגלות כלא יעיל ולהוביל לצילום לא איכותי ופענוח שגוי של ממצאי הצילום.
  3. בעל מקצוע אשר ביכולתו להציע שירותים נלווים – כאשר העדיפות היא לביובית. בכל הקשור לתחום הביוב לביוביות היכולת להציע את הפתרון האופטימלי, המקיף והאיכותי ביותר. אם לדוגמה נדרשת שאיבת ביוב ושטיפת למערכת הביוב לפני ביצוע הצילום, הזמנת ביובית אשר מצוידת ומתמחת בצילום ביוב תחסוך את הצורך בבעל מקצוע נוסף.
  4. מחיר – השוו מחירים לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית והגונה. עם זאת, זיכרו לעיתים הזול ביוקר.
    המחיר הינו פרמטר חשוב בבחירת בעל המקצוע לביצוע צילום ביוב אך איננו הפרמטר היחידי.

רמת גן הינה אחת מהערים המרכזיות במחוז תל אביב במדינת ישראל. בכל יום מתעוררת תקלות רבות בתשתיות העיר ובפרט בתשתיות הביוב. התקלה הנפוצה ביותר היא סתימת ביוב. למעשה בכל יום מבצעת ביוביות ברמת גן עשרות פתיחות סתימות ביוב, וכן כמות לא מבוטלת של שאיבות ביוב ברמת גן, שטיפות קווי ביוב ברמת גן, צילום קווי ביוב ברמת גן וכן הלאה.

הסיבות העיקריות לתקלות בתשתיות הביוב ברמת גן הן:

  • עומס רב על תשתיות הביוב בעיר – שיעור צפיפות האוכלוסייה לקמ"ר ברמת גן עומדת על כ-9,550 תושבים לקמ"ר והוא גבוה משמעותית מהממוצע בישראל ובעולם המערבי. כפועל יוצא מהצפיפות הרבה קיימים עומסים כבדם על תשתיות העיר.
  • תשתיות ביוב ותיקות העיר – רמת גן הוקמה בשנת 1921 כמושבה חקלאית, הוכרה במועצה מקומית בשנת 1926 והוכרזה כעיר בשנת 1950. לכן למעשה אחוז לא מבוטל מתשתיות העיר הינו ישן יחסית.

הצפות או סתימות ביוב הן תופעות שכל אחד נתקל בהן אך תמיד הן יפתיעו וישבשו את שגרת החיים. ישנן תקלות בסדר גודל כזה שכדי לפתור אותן יש צורך בכלי רב עוצמה כמו ביובית. אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ מבצעים שאיבות ביוב ברמת גן ומספקים שירותי ביובית ברמת גן ובכל אזור המרכז, מאזור נתניה ועד אשקלון והסביבה.

מהי ביובית?

ביובית היא משאית איתה ניתן להגיע לכל מקום, כולל מקומות עם נגישות בעייתית. במשאית יש מערכת מתקדמת שמבצעת דחיסה ופירוק הפסולת שהצטברה בביוב וגם שאיבה שלה. כך ניתן להתגבר במהירות גם על סתימות קשות. עוצמת המשאבה עוזרת להתגבר במהירות גם על הצפות של שטחים גדולים ולשאוב מים מבריכות או מאגרים.

שאיבות ביוב ברמת גן באמצעות ביובית

אנו מספקים מגוון שירותי ביובית ברמת גן ובמקומות אחרים:

  • שאיבת ביוב: אנו מבצעים שאיבות בסדרי גודל שונים עבור לקוחות פרטיים, חברות ומפעלים ורשויות מקומיות.
  • שאיבת הצפות, כולל ממרתפים, מחסנים, חניונים תת קרקעיים ועוד.
  • שטיפת קווי ביוב לשחרור סתימות בלחץ מים חזק, גם כפעולת תחזוקה מדי תקופה.
  • שאיבת בור שמן: עסקים העושים שימוש בשמנים מחוייבים להתקין בור מפריד שומנים אותו חשוב לשאוב על בסיס קבוע.
  • טיפול בשורשים שחדרו לביוב
  • שאיבת מים, כולל מבריכות או מאגרים.
  • תיקון צנרת ביוב תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
  • משאבות ביוב טבולות – שרות התקנת ואספקת משאבות ביוב ממיטב היצרניות. אנו מתחייבים למחיר הזול ביותר ! התקנה מיידית ואחריות מלאה.
  • איתור נזילות – שירות איתור נזילות ברמת גן במחירים תחרותיים. מאתרים מיומנים וציוד חדיש: מצלמה תרמית, מכשיר איתור גז, מכשיר איתור שמע ועוד.
  • עבודות רובוט לצנרת הביוב – קיימת מעיכה בקו הביוב? אבן חוסמת את צנרת הביוב? בטון הצטבר סביב דפנות קו הביוב? כבר אין צורך להחליף את כל צנרת הביוב. אנו נפתור את הבעיה באמצעות רובוטים מתקדמים אשר יבצעו תיקון יסודי ומקצועי.

 

שירותי ביובית ברמת גן

שאיבת ביוב ברמת גן – ותק ונסיון מעל 10 שנים

זקוקים לשטיפת קו הביוב? המרתף הוצף ויש לשאוב את המים במהירות? אם אתם מחפשים ביובית ברמת גן אנחנו במרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ כאן לשירותכם בכל תקלה או בעיה.

שירותי ביובית בקרבת רמת גן: שאיבות ביוב בפתח תקווה | ביובית בחולון | שירותי ביובית בבת ים