ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

ריח רע עולה מהביוב? המים באסלה עולים? על פניו קיים חשש לסתימת ביוב. אך אל חשש! לפני שאתם נרתעים ונכנסים לפאניקה כמו רובנו מסתימות ביוב… זיכרו שמדובר בתקלה שכיחה למדי שמתרחשת בכל יום אלפי פעמים, והטיפול בה ע"י גורמים מיומנים יהיה מהיר, יסודי ומקצועי.

הזמנת ביובית בשערי תקווה

עכשיו אחרי שנרגעתם והבנתם שאין מה להילחץ מסתימת ביוב, בואו נעשה מעט סדר בדברים. בסתימות ביוב מטפלת ביובית.

הביובית מייצרת לחץ מים גבוה אשר משמש בעיקר לפתיחת סתימות ביוב, אך גם למגוון שירותים נוספים כדוגמת: שטיפת מרזבים, שטיפת קווי ניקוז, שטיפת בורות ביוב ובורות רקב, חיתוך שורשים בביוב וכן הלאה. פנו אלינו אם אתם מחפשים אחר ביובית בשערי תקווה והיו סמוכים ובטוחים שצוות ביובית מיומן ומקצועי שלנו יבצע עבודה איכותית ויעילה אשר תשיב את המצב לקדמותו בהקדם.

חברת המרכז לביוביות ושאיבות נותנת שירותי ביובית בשערי תקווה ושירותי שאיבות ביוב בשערי תקווה, באזור המרכז, השרון והשפלה שנים רבות, ברשותינו ביוביות למתן שירותי ביוב 24 שעות ביממה.

ביובית בשערי תקווה

מהו תהליך שטיפת קווי ביוב?

בוודאי רובכם מנחשים מהי שטיפת קווי ביוב לפי המשמעות של המילים. אך מתי שוטפים קווי ביוב? כיצד שוטפים קווי ביוב? מדוע מבצעים ניקוי קווי ביוב? ננסה לתת לכם מעט רקע על שטיפות קווי ביוב.

שטיפת קווי ביוב מבוצעת על ידי ביובית אשר מפעילה לחץ מים בעוצמה גבוהה באמצעות משאבת לחץ מתקדמת הישר לצינורות לחץ אשר מוחדרים על ידי צוות הביובית לקו הביוב.

מטרות שטיפת קווי הביוב מגוונות, ריכזנו עבורכם את העיקריות מביניהן:

  • מניעת סתימות ביוב – קווי ביוב נקיים חשובים לשמירה על תקינות פעולת מערכת הביוב, במידה ותצטבר פסולת רבה בקווי הביוב זרימת הביוב תפגע והדרך לסתימת ביוב תהיה קצרה מאוד.
  • אבחון בעיות במערכת הביוב – כאשר קיים חשש לתקלה במערכת הביוב, לדוגמה עקב סתימות ביוב חוזרות ונשנות, יש צורך באבחון הגורם לתקלות. בד"כ אבחון התקלות יבוצע על ידי צילום קווי ביוב במצלמות ביוב מתקדמות.
    לשם קבלת צילומים איכותיים צוות הביובית יבצע שטיפה לקווי הביוב טרם ביצוע צילום הקו.
    כיום טרם קבלת טופס 4 מחוייבים הקבלנים בצילום קווי הביוב להוכחת תקינות הקווים, לכן אף טרם מסירת מבנים מבוצעים שטיפות וצילום קווי ביוב.
  • הכנה לתיקונים בקווי הביוב – עד לפני מספר שנים אם היה לכם שבר בקו הביוב או אף מעיכה בקו הביוב היה צורך באיתור מקור הנזק, שבירת הריצוף, חפירה ותיקון הנזק ולאחר מכן כיסוי החפירה וריצוף מחדש. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה ישנם אמצעים מתקדמים המאפשרים תיקון לצנרת הביוב על ידי החדרת מכשור מתקדם לצנרת כך שאין צורך בתהליך המייגע והיקר של שבירת הריצוף וחפירה.

שיטות אלו מכונות שיטות אל הרס, כאשר הנפוצה ביותר היא שיטת הפאצ'. טרם ביצוע התיקון בשיטות אלו יש צורך בשטיפת קו הביוב על מנת להגיע לתוצאה איכותית ומקצועית.

הישוב שערי תקווה נוסד בשנת 1982 והוכרז כוועד מקומי עצמאי בשנת 1990. אוכלוסיית הישוב מונה מעל ששת אלפים תושבים והבניה ביישוב מאופיינת ברובה בבתים צמודי קרקע. כתוצאה מהבניה המרובה של צמודי קרקע מתרחשות תקלות ביוב רבות ביישוב כאשר העיקריות שבהן סתימות ביוב בשערי תקווה ושורשים בביוב בשערי תקווה.

שאיבות ביוב בשערי תקווה

מתי מבצעים שאיבת ביוב? ישנם מספר מצבים עיקריים בהם נדרשת שאיבת ביוב:

  • ריקון בורות ספיגה ורקב – אלו הם בורות המכילים ביוב ואינם מחוברים למערכת הביוב, לכן אט אט הביוב ממלא את המיכלים ויש לרוקן אותם לפני שהביוב יגלוש החוצה ויזהם את הסביבה.
  • פתיחת סתימת ביוב ומניעת סתימות עתידיות – במערכת הביוב מצטברת פסולת רבה אשר פוגעת בתקינות מערכת הביוב ועשויה לגרום לסתימות. מוצרי הגיינה, מגבונים, שערות, שורשי עצים בביוב ועוד מצטברים במערכת ופוגעים בזרימת הביוב.
    שאיבת הביוב למעשה מנקה את מערכת הביוב מהפסולת ולעיתים ביצוע שאיבה אף עשוי לפתוח את סתימת הביוב.
  • החלפת משאבה טבולה – משאבה טבולה זו משאבה המשמשת לשאיבת נוזלים מבור הביוב אל קו הביוב העירוני, כאשר יש תקלה במשאבה תגרם הצפה של ביוב. במקרים אלו כמובן שצריך לתקן את המשאבה. על מנת שתהיה גישה למשאבה יש לבצע שאיבת ביוב ולאחר מכן לתקן את המשאבה.

מי מבצע שאיבת ביוב?

שאיבת ביוב מבצעת ביובית בשערי תקווה. הביובית מצויידת במשאבה עוצמתית אשר ביכולתה לשאוב במהירות וביעילות מגוון חומרים.
על גבי הביובית מותקן מיכל אגירה גדול אשר החומרים הנשאבים נאגרים בו עד לפינויים על ידי צוות הביובית לאתר הטמנה מורשה על פי חוק. שירותי שאיבות ביוב שמבצעת הביובית רבים ומגוונים: שאיבת ביוב, שאיבת הצפות, שאיבה של מאגרי מים, שאיבת חומרים מסוכנים, שאיבת מקלטים, שאיבת מפרידי שומנים ועוד.

אנו מציעים שירותי שאיבות ביוב בשערי תקווה במחירים הטובים ביותר! התקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

שירותי ביובית בשערי תקווה

 

מדוע לבחור בנו להעניק לכם שירותי ביובית בשערי תקווה?

אז החלטתם להזמין ביובית, אבל למה כדאי לכם להזמין את המרכז לביוביות ושאיבות?

  • אמינות ושקיפות – אנו מאמינים בשקיפות מלאה מול לקוחתנו וחרטנו על דיגלנו אמינות מלאה ללא סיג. בכל שלב של העבודה תקבלו הסברים מפורטים מעובדי החברה וייעוץ מקצועי ואמין.
  • ציוד מקצועי – ברשותנו הציוד המתקדם והמקצועי ביותר. ומה אתם מרוויחים מזה? בזכות הציוד נוכל להציע לכם את הפתרון האופטימלי לכל תקלה. לא נסתפק בפתרונות ביניים או פתרונות זמניים אלא ניתן מענה יסודי ומלא.
  • צוותים מנוסים – עובדי החברה בעלי ניסיון שנים רבות בתחום עיסוקנו, כך שתקבלו שירות מסור ומקצועי ותדעו שאתם בידיים בטוחות.
  • שירותיות – אנו מקפידים על רמת שירות גבוהה. שביעות רצון לקוחתנו נמצאת בראש מעייננו ולכן אנו משקיעים משאבים רבים עבור שמירה על שביעות רצון הלקוחות.
  • זמינות מיידית – בתחום הביוב החשיבות למענה מיידי עצומה. השהיית הטיפול בתקלת ביוב כדוגמת סתימת ביוב עשויה לגרום להתפתחות והחמרת נזקים קיימים. ברשותינו מגוון ביוביות בשערי תקווה למענה מיידי לכל צורך.
  • שירותים נלווים – אנו מציעים את כלל שירותי הביוביות ושאיבות וניתן לכם מענה מלא עבור כל צורך. כך תחסכו את הצורך בהזמנת בעלי מקצוע נוספים על כל המשתמע מכך החל מכפל עלויות ועד טירחה והמתנה לבעלי מקצוע נוספים.
  • אחריות – אנו מאמינים ומכירים את איכות השירותים אותנו אנו נותנים. לכן אנו מתחייבים לאחריות מלאה על השירותים הרלוונטיים, כך שתוכלו להישאר בראש שקט ללא דאגות.
  • מחיר – אנו ידועים במחירים הטובים ביותר בענף, ומתחרים בכל הצעת מחיר לכל סוג שירותים. אצלנו אין משחקים והתחכמויות ותשלמו אך ורק את המחיר לו התחייבנו.

אל תהססו! צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להעניק לכם מגוון שירותי ביובית בשערי תקווה ופתרונות לכל בעיה

שירותי ביובית בקרבת שערי תקווה: שאיבות ביוב בראש בעין | ביובית בפתח תקווה | שירותי ביובית בכפר סבא