ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

צריכים שירות פתיחת סתימת ביוב בתל אביב? נמאס לכם שסתימות הביוב חוזרות שוב ושוב? מחפשים ביובית אמינה ומקצועית? מעוניינים לקבל שירות מקצועי 24 שעות ביממה במחירים האטרקטיביים ביותר?

אם התשובה לשאלות האלו היא כן, הגעתם לחברה הנכונה. אנו במרכז לביוביות ושאיבות נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את הפתרונות המקצועיים והאיכותיים ביותר.

שירותי שחרור ופתיחת סתימות ביוב בתל אביב

סתימה זו תקלה מטרידה שגורמת לרובנו להירתע כתוצאה ממראות ביוב העולה על גדותיו, הריחות, החיידקים ושאר התופעות הלא סימפטיות שמתלוות אליה.

סתימות עשויות להיווצר במערכת הביוב ובמערכת הניקוז כתוצאה ממגוון רחב של סיבות, וביניהן:

  1. מגבונים, מוצרי היגיינה ופסולת שאיננה מתכלה – זוהי הסיבה הנפוצה ביותר לסתימות ביוב. כאשר משליכים פסולת זו למערכת, היא מצטברת בצנרת הביוב וגורמת לסתימות חוזרות וטורדניות.
  2. שורשים בביוב – שורשי עצים וצמחייה מוצאים את מערכת הביוב כקרקע פוריה לגדילתם. במערכת הביוב קיימים מזון אורגני ונוזלים בשפע, אשר מזינים אותם ככל שיצטרכו. השורשים עשויים למצוא את דרכם למערכת הביוב דרך מחבר, שבר או סדק בקו הביוב. מרגע החדירה השורשים יתפשטו במערכת הביוב במלוא העוצמה.
    נזקי השורשים לא מסתכמים רק בסתימות ביוב, אלא אף בנזקים למערכת הביוב כדוגמת שברים ומעיכות בקווי הביוב כתוצאה מהלחץ העצום שהם מפעילים.
  3. שומני מטבח – אם יש לכם פסולת מטבח בדגש על שמן ושומן, אנו ממליצים להשליך אותה לפח האשפה ולא לכיור. מדוע? התשובה פשוטה, במידה ותשליכו שומן לכיור הוא ידבק לדפנות הצנרת ויגרום להצרתה עד כדי חסימה מוחלטת של כל קוטר הצנרת. ההשלכות ברורות, אתם תסבלו מסתימות קשות במיוחד.
  4. בטון ושאריות פסולת בנייה – מדובר בסתימות ביוב קשות במיוחד. סתימות אלו נגרמות עקב הצטברות חומרי בנייה בדגש על בטון בצנרת ומערכת הביוב. פסולת זו מוצאות את דרכה למערכת הביוב עקב השארת פתחי ניקוז חשופים במהלך עבודות בנייה וזליגת החומרים בשוגג, ולעיתים אף במזיד. הבטון מתקשה ולמעשה אוטם את צנרת הביוב. מצב זה קשה מאוד לתיקון, ובמקרים רבים משתלם יותר להחליף את הצנרת מאשר לפרק את הבטון.
    אגב, אנו במרכז לביוביות ושאיבות מציעים שירות פתיחת סתימות בטון במחיר משתלם ביותר.
  5. כשלים ותקלות בצנרת – כשלים בצנרת עשויים לנבוע מבלאי טבעי כתוצאה מהתיישנות הצנרת, מצנרת לא איכותית וכמובן מהתקנה לא מקצועית ע"י קבלן האינסטלציה.
    במקרים בהם מדובר בסתימת ביוב קלה במיוחד יתכן וניתן יהיה לשחרר אותה באמצעים מסורתיים כדוגמת פומפה ו/או חומצות. אך במידה ולא מדובר בסתימה קלה, יהיה צורך בביובית.

ביובית בתל אביב

ביובית זהו כינוי לציוד לעבודות ביוב שמותקן על גבי רכב, בדרך כלל על משאית או טנדר. הציוד שעל הביובית מאפשר לה להעניק מענה שלם ומדויק לכל בעיית ביוב אפשרית. מאחר והתקלה הנפוצה ביותר במערכות ביוב הינה סתימת ביוב, השירות העיקרי אותו מבצעת הביובית הינו פתיחת סתימות ביוב. כל ציוד אחר יתן מענה חלקי בלבד, רק לביובית המערכות והיכולות לתת את המענה המקצועי ביותר לתקלות ביוב, הרי בדיוק לשם כך היא נוצרה.

ביובית נמוכה בתל אביב

מה נעשה במקרים בהם יש לנו סתימת ביוב בחניון תת קרקעי בתל אביב? כמובן שבמקרה כזה לא יספיק לנו שירות סטנדרטי של פתיחת סתימות ביוב בתל אביב, אלא נצטרך שירות נגיש של ביובית לחניונים תת קרקעיים. אך אין לכם מה לדאוג, אנו במרכז לביוביות ושאיבות מציעים שירות ביובית נמוכה שתוכל לתת לכם מענה לכל תקלת ביוב בחניון כולל סתימה או הצפת ביוב. ביובית זו מורכבת על משאית נמוכה שביכולתה לגשת גם לחניונים בגובה של מתחת ל-2 מטרים. לביובית זו יכולת שאיבה ופריצה לחץ מים בדיוק כמו לכל ביובית משאית גדולה.

פתיחת סתימות ביוב בתל אביב

שחרור סתימות בתל אביב – ותק ונסיון מעל 10 שנים

חברת המרכז לביובית ושאיבות מהמובילות בענף הביוב מציעה את כל שירותי הביוב ובכל היקף. עובדי החברה מיומנים ועוברים הדרכות והכשרות רבות, ולרשותם עומד הציוד החדיש ביותר כך שיוכלו לתת שירות מקצועי בסטנדרט גבוה במיוחד.

בין לקוחותינו ישנם לקוחות פרטיים, ועדי בתים, חברות ממשלתיות, עיריות, מועצות אזוריות ומקומיות, חברות בנייה, חברות ביטוח, מפעלים ממגוון תחומים, גני אירועים, מסעדות, בתי אבות, מוסכים, תחנות דלק ועוד.

בין שירותינו תוכלו למצוא בין השאר את השירותים הבאים:

  • שרותי שאיבה:
    – שאיבת הצפות בתל אביב
    שאיבת מים בתל אביב
    – שאיבת ביוב בתל אביב
    – שאיבת מפרידי שומנים
  • שירותי משאבות טבולות – חברתנו מהמובילות בענף המשאבות ואנו שמחים להציע מגוון רחב של שירותי משאבות לכל צורך :
    – משאבה טבולה למרתף
    – משאבה טבולה לביוב
    – משאבה טבולה פדרולו
    משאבה טבולה תוצרת גרמניה
    – שאיבת בור משאבות
  • שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה
  • תיקון של צנרת הביוב
  • ביובית בתל אביב
    – ביובית נמוכה בתל אביב
  • צילום צנרת ביוב / צילום מרזב
  • פתיחת סתימת ביוב בתל אביב:
    – פתיחת סתימת בטון בביוב
    – פתיחת סתימת מגבונים
    – חיתוך וניקוי שורשים בביוב
  • רובוט צנרת ביוב – תיקון צנרת ביוב פגומה כולל תיקון זווית, מעיכות, סדקים ושברים.
  • תיקון צנרת ביוב ללא הרס

לשירותי ביובית בתל אביב, כולל שאיבת ביוב בתל אביב ו/או לפתיחת סתימות ביוב בתל אביב, ניתן לפנות אלינו בכל עת. אנו עומדים לרשותכם עם צוות מקצועי ומנוסה.

לפרטים נוספים ולהזמנת פתיחת סתימות ביוב בתל אביב בפרט באופן מיידי, ניתן להתקשר עכשיו.

שירותים בקרבת מקום: פתיחת סתימות ביוב ברמת גן | שאיבות ביוב ברמת גן | ביובית בתל אביב