מחפשים שירות משאבות טבולות? נתקלתם בפרסומים של חברות שונות ואינכם בטוחים באיזו חברה לבחור?
מאמר זה עשוי להקל עליכם בבחירת החברה הנכונה עבורכם, אז הישארו איתנו ועשו את הבחירה הנכונה!

כמו כל שירות אחר גם בכל הקשור לשירות משאבות טבולות קיימת חשיבות לא מועטה לחברה ממנה נזמין את השירות. אנו רוצים משאבה טבולה איכותית, התקנה מקצועית, שירות טוב בכל שעה ביממה למצבי תקלות וכמובן מחיר הגון.
אנו יודעים שלעיתים ההתלבטות בבחירת בעל מקצוע עשויה להדיר שינה מעיני הלקוחות, ולהוות החלטה לא פשוטה כלל וכלל. מדריך זה נועד לפשט את ההחלטה ככל הניתן.

התקנת משאבות טבולות

בחרנו לא להרחיב במילים מיותרות, אלא ליצור מדריך יעיל ומתומצת, כזה שיהיה פרקטי ושימושי. אנו מאמינים שבקריאת מדריך זה, שתגזול לא יותר מ-5 דקות מזמנכם תמצאו ערך רב.
אז בואו ונתחיל – מה יש לבדוק, ועל מה יש להתעכב בטרם נבחר מאיזו חברה להזמין שירותי משאבות טבולות?

  • מחיר – אין סיבה לשלם מחיר מופרז וגבוה משמעותית ממחיר השוק, והסיבות בוודאי מובנות לכם כך שאין צורך להרחיב בנושא.
    לכן נעלה 2 נקודות אחרות:
    בעת השוואת המחירים וודאו שאתם משווים תפוחים לתפוחים, כלומר בין מוצרים זהים. לעיתים מדובר בהצעות שונות אך עשו כל שביכולתכם לקבל אינדיקציה למוצר והשירות שהוצע לכם. האם לדוגמה מדובר במשאבה טבולה תוצרת גרמניה או משאבה טבולה תוצרת איטליה כדומת משאבה טבולה פדרולו? מהי תקופת האחריות שמוצעת לכם? האם השירות כולל שאיבת ביוב וניקיון בור המשאבה?
    המחיר זול מדי? השמרו ובררו מה עומד מאחוריו. מרבית המחירים מתכנסים סביב אותו ממוצע פלוס מינוס. מחיר שונה באופן חריג צריך להדליק נורות אזהרה ובהחלט יתכן שמתחבאות מאחוריו סיבות לא תמימות. אחרי הכל לבעלי המקצוע ישנן עלויות דומות, ולפיכך קיים רף מחיר שממנו אין להם יכולת להפחית עקב חוסר כדאיות כלכלית.
  • מוניטין – מוניטין מעולה מעיד רבות על העסק מולו אתם עומדים. מוניטין טוב נרכש ביזע ועמל רב, ובהחלט מהווה משקל מכריע בכל הקשור לבחירת נותן השירותים.
    בשורה התחתונה אם לחברה שמולכם מוניטין טוב, אל תקלו בכך ראש, כנראה שמדובר בחברה איכותית ומקצועית.
  • אזור שירות וזמינות – ישנם שירותים אשר לא מצריכים שירות מיידי, כדוגמת עבודת נגרות או מסגרות. אך לעומת זאת תקלה במשאבה טבולה בדרך כלל לא תסבול דיחוי. לכן בררו מהם איזורי השירות של בעל המקצוע שלכם ונסו להבין מהי הזמינות בה הוא יכול לעמוד ואליה הוא מתחייב.
  • מגוון מוצרים ושירותים – מי מאיתנו מעוניין להיסחב בין בעלי מקצוע שונים שיגבו עלויות חופפות ובמקרה של תקלה ישליכו אחריות איש לרעהו? ככל הנראה אף אחד.
    היתרונות בחברה שמציעה מכלול שירותים ומוצרים הינם רבים וכוללים חסכון בזמן, חסכון ניכר בעלויות, אחריות אפקטיבית, התאמת הפתרון הטוב ביותר עבורכם וכיוצא בזה.
  • אחריות – מובן לכולנו שאחריות מהווה פקטור משמעותי בבחירת נותן שירותים. אך נמליץ לבחון היטב מה כוללת אחריות ולא להקל בכך ראש. בהחלט יתכן שלאחריות אין משמעות אם היא קולטת החרגות רבות, שמשמעותן צמצום האחריות לאחוז זניח מהתקלות.
    התעקשו לקבל אחריות בכתב במועד קבלת השירות, ואל תתפתו להאמין להבטחות מופרזות בעל פה כדוגמת האחריות כוללות כל תקלה למשך 5 השנים הבאות.
    זכרו שמשאבה טבולה איננה מוצר שעלותו עשרות אלפי שקלים, כדוגמת רכב חדש ולכן תקופת אחריות כה ארוכה איננה סבירה. אגב, לידיעה תקופת האחריות הממוצעת עבור משאבה טבולה סטנדרטית עומדת על כשנה. הובטח לכם אחריות לתקופה ארוכה משמעותית? הדבר בהחלט מעלה סימני שאלה שמומלץ לבחון.
    ומספר מילים אחרונות בנושא, אנו חושבים שאחריות רחבה ואמיתית לא רק מסבה שקט ללקוח, אלא גם מצביעה על טיב ומקצועיות השירות אותו תקבלו.

המרכז לשאיבות – אמינות ומקצועיות לפני הכול

משאבה טבולה מומלצתכמו שאתם יודעים, אצלנו תוכלו למצוא את כל שירותי המשאבות הטבולות במחירים האטרקטיביים ביותר וברמה מקצועית גבוהה ביותר. אנו מהחברות המנוסות והמובילות בענף. תוכלו למצוא אצלנו בין היתר: משאבה טבולה לביוב, משאבה טבולה למרתף, משאבת ביוב טוחנת, משאבה טבולה עם מצוף. בין הערכים העיקריים שמבדילים את הצוות המסור שלנו במרכז לביוביות ושאיבות ממתחרינו ניתן למצוא את ערך האמינות וערך המקצועיות.

ישנן חברות רבות בענף המשאבות הטבולות, אך רק בודדות מתוכן ידועות בעבודה מקצועית ללא פשרות, בחתירה למצוינות ללא קיצורי דרך ובפתרונות ארוכי טווח איכותיים במיוחד. בקיצור, אצלנו אתם יכולים להיות שקטים ובטוחים שקיבלתם עבודה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

מתוך ראיית הלקוח כחלק בלתי נפרד מהעסק, אנו משקיעים רבות בשביעות רצונם של לקוחותינו. מעבר לכך, אנו פועלים בשקיפות מוחלטת ודוגלים באמינות מלאה ללא עוררין. בכל בעיה או צורך נפרוס בפניכם את כל האופציות הקיימות, וכמובן שנעדכן אתכם בכל שלב ושלב בעבודה שנעשתה.

חברתנו מהמובילות בארץ בתחום השאיבות והמשאבות הטבולות, כאשר אנו מבצעים מגוון רחב של שירותים עבור לקוחות מכל המגזרים, המגזר הפרטי, העסקי והציבורי.

לייעוץ מקצועי או הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור משאבה טבולה, אתם מוזמנים להתקשר אלינו בכל שעה למספר: 072-3922-933

נהניתם? אנו בטוחים שתהנו מהמידע הרב שנמצא בבלוג שלנו, ראו מטה מספר מאמרים מרתקים שבהחלט שווה להקדיש לקריאתם מספר דקות.