מחפשים משאבה טבולה מומלצת? משאבת הביוב התקלקלה ואתם מעוניינים בהמלצות למשאבת ביוב חדשה?
במאמר זה ננסה לעשות לכם סדר בדברים ולחשוף אתכם למשאבות ביוב מומלצות ואף לתת לכם את כל הכלים להחליט בעצמכם האם המשאבה שמולכם הינה משאבה טבולה מומלצת או שמא עדיף לכם לדלג הלאה למשאבה הבאה.

משאבת ביוב טבולה

באיזו משאבה טבולה מומלץ לבחור?

ראשית נדגיש שמומלץ להיעזר באיש מקצוע אמין אשר ברשותו המיומנות והניסיון להעניק לכם ייעוץ מקצועי, כך שתעשו את הבחירה הנכונה עבורכם.
עם זאת, ידע הוא כוח ובהחלט מומלץ לעשות שיעורי בית עוד בטרם תיגשו לבחור משאבה טבולה.

במאמרנו זה, העוסק בבחירה במשאבת ביוב טבולה מומלצת, ריכזנו עבורכם מידע רב אשר יעשה את ההבדל בין בחירת משאבה לא מתאימה או לא איכותית, אל מול הבחירה הנכונה. אז למה אנו מחכים? בואו ונתחיל.

המאפיינים הטכניים הנדרשים במשאבה טבולה:

  1. עומק הבור – ככל שעומק הבור רב יותר, כך נדרש גובה הרמה גדול יותר. מדובר בפרמטר חשוב מאוד, שאין להתפשר לגביו. אם נבחר משאבה בעלת גובה הרמה מקסימלי אשר הינו נמוך יותר מהגובה הנדרש בפועל, המשאבה לא תעמוד במשימה. יתרה מזו, מומלץ לבחור משאבה בעלת גובה הרמה גבוה יותר בכ 40%-50% לעומת הנדרש בשטח.
    עומק הבור 4 מטרים? מומלץ לבחור משאבה בעלת כושר הרמה של 6 מטרים לכל הפחות.
  2. נפח הבור – ככל שמדובר בבור בעל נפח גבוה יותר כך מומלץ לבחור משאבה חזקה יותר, אשר תדע להתמודד היטב עם תכולתו.
  3. עומס צפוי – מהו העומס בו תצטרך המשאבה לעמוד? האם מדובר במשאבה טבולה למערכת ביוב של מרתף בית פרטי? האם אנו מחפשים טבולה שתשמש מערכת ביוב של מרכז מסחרי בעל תנועה גבוהה של משתמשים?
    אם אנו צופים עומס שימוש גבוה, עלינו לבחור משאבה בעלת פרמטרים טכניים מתקדמים. מנגד, אם מדובר בשימוש קל אין צורך בהשקעה במשאבה טבולה מתקדמת.
  4. סוג השימוש – בעיקרון המשאבות הטבולות מתחלקות למספר קבוצות. קיימות משאבות טבולות לניקוז, חלקן מיועדות למים נקיים כדוגמת בריכות ומזרקות נוי וחלקן משאבות טבולות לביוב.
    לכל משאבה מאפיינים שונים אשר נגזרים מהייעוד שלה. בהתאם לכך המשאבה מצוידת במעבר פתוח, מערכת סכינים וכיוצא בכך. לצרכי דוגמה, משאבה טבולה למים נקיים לא תדע להתמודד עם שפכים אשר כוללים מטבע הדברים פסולת כדוגמת שיירי פסולת, ניירות טואלט ועוד.

פרמטרים חשובים בבחירת משאבה טבולה:

  1. משאבה טבולה מומלצתיצרן – בחירה ביצרן מוביל בעל מוניטין מעולה תסב לכם שקט נפש. כמו כל מוצר אחר שתרכשו מחברה איכותית, תקבלו מוצר איכותי שעבר בדיקות איכות מחמירות וסביר להניח שיתרחשו בו פחות תקלות בהשוואה למוצר מקביל מתוצרת חברה לא ידועה.
    רשימה חלקית של יצרנים מובילים למשאבות טבולות: Pedrollo פדרולו, Einhell, Zenit
    אנו במרכז לשאיבות ממליצים על רכישת משאבה טבולה תוצרת גרמניה או משאבה טבולה תוצרת איטליה,  ובפרט על משאבה טבולה פדרולו האיטלקית. זו משאבה טבולה מומלצת בעלת מוניטין מצוין, ומניסיוננו שיעור התקלות בה נמוך משמעותית מהממוצע.
  2. אחריות – לא מספיק לוודא שהמשאבה תחת אחריות יצרן, אלא חשוב לוודא מהם תנאי האחריות. כמו כן, היזהרו מהבטחות לא סבירות כדוגמת 10 שנות אחריות על משאבה שעלותה 2,000 ₪. לכל הדעות מדובר בתקופת אחריות לא סבירה, ויש לחשוב לעומק מה מתחבא מאחורי הבטחות אלו.
  3. המלצות – אין חכם כבעל ניסיון, פשוט היוועצו והיעזרו בניסיונם של אחרים לשם בחירת משאבה טבולה מומלצת. המלצות ניתן למצוא בחיפוש פשוט בגוגל, בפנייה לבעלי מקצוע או בהיעזרות בשכנים או מכרים אשר עושים שימוש במשאבה טבולה.
  4. מחיר – חשוב לעשות סקר שוק ולראות שמחיר המשאבה איננו חריג. מטבע הדברים לא תסכימו לשלם סכום מנופח וחריג, אך חשוב לנו להאיר את עיניכם שגם סכום נמוך משמעותית מהממוצע בשוק צריך להדליק לכם נורות אזהרה.

לסיכום,  אם אתם מחפשים משאבה מומלצת, אל תתביישו או תהססו, פשוט התקשרו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי ללא כל עלות מהיועצים האדיבים שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.