ביובית שאיבות ביוב ע.א
ביובית שאיבות ביוב ע.ש. בעמ טלפון

שוב מתמודדים עם סתימת ביוב? הסתימות חוזרות שוב ושוב? הגיע הזמן לטיפול יסודי בסתימות אחת ולתמיד!
שירות פתיחת סתימות ביוב במרכז במחירים המשתלמים ביותר ובזמינות מלאה בכל שעה ביממה. המרכז לביובית ושאיבות ע.א. בע"מ ישלח אליכם מומחים מקצועיים המספקים מענה מקיף לכל קריאה.

שירותי שחרור ופתיחת סתימות ביוב במרכז

חברת המרכז לביוביות ושאיבות מציעה את כל שירותי הביוב והשאיבות, כדוגמת פתיחת סתימת ביוב במרכז או שאיבת ביוב במרכז.
במקרה של סתימה ביוב, נסייע לכם בשחרור הסתימה ואף ננקה את צנרת הביוב היטב כך שסתימת הביוב לא תחזור בתקופה הקרובה אם בכלל.

בין פתרונות הביובית והשאיבות שלנו:

  • פתיחת סתימת ביוב במרכז – פתיחת כל סוגי הסתימות כולל פתיחת סתימת בטון, מגבונים, קו מטבחים וכן הלאה.
  • ביובית לחניונים – אנו מעמידים לרשותכם ביובית נמוכה אשר מסוגלת לבצע את כל עבודות הביוב גם במקומות ללא גישה ממוצעת, כדוגמת ביובית לחניונים תת קרקעיים.
  • שירותי שאיבה – שירותי שאיבות בכל היקף ולכל תחום:
    שאיבת ביוב: אחד מהשירותים העיקריים שלנו הינו שאיבת ביוב. הביוב הנשאב נאגר במיכל המותקן על גבי הביובית, ומובל עד לאתר הטמנה מורשה, שם הוא הוא עובר הליכי מחזור. שאיבת ביוב כוללת מגוון תצורות שאיבה, כגון שאיבת בור ספיגה, שאיבת בור רקב או שאיבת שירותים כימיים.
    שאיבת בורות שמן ושאיבת שומן: שאיבת מפריד שומנים ושומן ממסעדות, גני אירועים, חברות קייטרינג ועוד.
    שאיבת מים: שאיבת מים כתוצאה מהצטברות מי גשמים או תקלות אינסטלציה. שירות זה כולל: שאיבת מים מחניון, שאיבת מים מפיר מעלית, שאיבת מים ממקלט, שאיבת מים ממרתף ועוד.
    שאיבת הצפות: בעזרת אמצעי שאיבה מתקדמים אשר מתופעלים ע"י צוותים מיומנים.
  • שטיפת קווי ביוב – שטיפת קו ביוב נעשית לשם ניקוי מערכת הביוב מפסולת כדוגמת שומנים, מגבונים ומוצרי היגיינה. שטיפת הקו תפיג ריחות רעים ותמנע התפתחות סתימות ביוב.
  • תיקון צנרת ביוב וחידוש צנרת ללא הרס – בשיטות מתקדמות כדוגמת התזה אפוקסית, שרוול צנרת,
  • התקנת צנרת ביוב
  • טיפול בשורשים שחדרו לביוב – מבוצע ע"י דיזות מתקדמות ורובוטים לביוב.
  • פתיחת סתימה במרזב – אל תחכו שהגג יוצף. הקדימו לטפל במערכת הניקוז והמרזבים. ניקוי מרזב נעשה ע"י לחץ מים גבוה.
  • רובוט לצנרת ביוב – רובוטים מתקדמים לעבודות ביוב כירורגיות. רובוט לביוב מביא עימו יתרונות רבים החל מחסכון ניכר בעלויות ועד לחיסכון משמעותי בזמן העבודה. עבודות לדוגמה אותן ניתן ואף מומלץ באמצעות רובוט לביוב: צילום מערכת ביוב, חיתוך שורשים שחדרו לצנרת הביוב חיתוך בטון בקו ביוב, תיקון מעיכות בקווי ביוב, ועוד.
  • צילום צנרת ביוב – צילום קו ביוב הינו פעולה משלימה שנעשית ע"י צוות הביובית. את צילום הקו מומלץ לבצע רק לאחר שטיפת הקו בלחץ מים גבוה, כך שנקבל תמונה ברורה של הצנרת, ללא פסולת שתחביא ותקשה על זיהוי כשלים.
    צילום קו ביוב נעשה באמצעות ציוד ייעודי, כאשר האמצעים העיקריים בהם מצלמת סיב אופטי לביוב, ורובוט לצילום קו ביוב.
    מצבים בהם נעשה צילום צנרת ביוב: אבחון וזיהוי תקלות ביוב עקב כשלים חוזרים, בדק בית טרם רכישת דירה, כתוצאה מדרישה רגולטורית עבור מתן טופס אכלוס (טופס 4).
  • שירותי משאבות טבולות אנו בחברת המרכז לשאיבות מתמחים במשאבות טבולות. אצלנו ניתן לקבל שירות תיקון והתקנת משאבות טבולות, לרכוש משאבות ביוב טבולות, משאבה טבולה למרתף ועוד. כל זאת כמו שאתם כבר יודעים במחירים המשתלמים בארץ!
פתיחת סתימות ביוב בתל אביב

שחרור סתימות בתל אביב – ותק ונסיון מעל 10 שנים

שחרור סתימות ביוב במרכז – ותק וניסיון מעל 10 שנים וציוד מקצועי

בכל הקשור לפתיחת סתימות ביוב אין תחליף לניסיון בעל המקצוע, ולציוד בו הוא משתמש. אינסטלטור, לדוגמה, ינסה לפתוח את הסתימה בשיטות פרימיטיביות כדוגמת מוטות ברזל. לעומת זאת, אנו במרכז לביוביות נפתח את הסתימה בעזרת ביובית מתקדמת. שואלים את עצמכם מה זה משנה לכם? הרי לכאורה העיקר שהסתימה תיפתח…

אז חשוב שתדעו, הביובית תפתח את הסתימה בעזרת לחץ מים גבוה אשר למעשה ינקה את הקו מלכלוך כדוגמת שומנים ומגבונים, ולאחר מכן הביובית גם תשאב את הפסולת שנותרה במערכת הביוב. למעשה לאחר שירות הביובית מערכת הביוב תהייה נקייה, והשפכים יזרמו בחופשיות. כמו כן, צוות ביובית הינו צוות שעוסק במערכות ביוב כך שהמיומנות שלו בתחום גבוהה ואיננה ברת תחליף.

לעומת זאת, ניסיונות לפתיחת סתימת ביוב בעזרת מוטות ברזל לא רק שלא ינקו את הקו מהפסולת אלא אף עשויים לשבור אותו. כמובן שלא תהיה לכם הוכחה שקו הביוב נשבר או נסדק כתוצאה ממוטות הברזל, ובשורה התחתונה עלות תיקון הנזק שיגרם עשויה להסתכם בסכומים גבוהים משמעותית לעומת סתימת הביוב המקורית.

שירותי פתיחת סתימות ע"י ביובית במרכז

חברתנו מציעה לא רק שירותי פתיחת סתימת ביוב במרכז אלא את כל שירותי הביובית והשאיבות. במילים אחרות אם אתם מחפשים ביובית במרכז – אתם יודעים למי לפנות… הצוות שלנו יגיע אליכם במהירות עם הציוד המתקדם ביותר ויבצע את העבודה בצורה מקצועית ואיכותית.

עצם העובדה שאנו מציעים מגוון רחב של שירותים מהווה יתרון משמעותי עבורכם הלקוחות, בזכות כך שנוכל לבצע את העבודה באופן רציף ללא צורך בתיאום עם בעלי מקצוע שונים. כמו כן, נוכל כמובן לבצע את העבודה במחיר אטרקטיבי ומשתלם לעומת שאר החברות בתחום.

חברת ביובית ירוקה

אנו במרכז לביוביות ושאיבות מקפידים על עבודה ירוקה וידידותית לסביבה. במה הדבר מתבטא? הדרכות רבות לעובדים ועקרונות מנחים לשמירה על הסביבה כערך עליון לחברה. עבודה יסודית תוך תשומת לב מרבית למניעת זיהום סביבתי או צמצומו ככל שניתן.

כמו כן, במידה ובוצעה שאיבה של חומרים כדוגמת שומני מטבח או שפכים, צוות הביובית יוביל אותם לאתר הטמנה מורשה על פי חוק. באתר זה החומרים יעברו תהליכי מחזור ויושבו לטבע בצורות שונות כדוגמת מי גינון, חקלאות, הזרמה לנחלים וכן הלאה.

אנשי המקצוע הוותיקים והמקצועיים שלנו יספקו לכם שירות פתיחת סתימות ביוב במרכז הארץ. לפרטים נוספים התקשרו עכשיו.

שירותים בקרבת מקום: פתיחת סתימות ביוב בתל אביב | שאיבת ביוב בתל אביב | ביובית במרכז